Zo 11/07/2010 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
tornado davy
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 21 jul 2010 15:28
Rijdt met: merida big nine lite 3000

Bericht door tornado davy »

Hoi mtb liefhebbers,

Eerst en vooral bijzondere dank aan iedereen die mij via dit forum gesteund hebben.
Heb de vele reacties nu pas gelezen omdat ik net ontslagen ben uit de kliniek.
Doet deugt om dit allermaal te lezen.

Heb enorm veel geluk gehad (mede dankzij mijnen helm)
Zal nog weken moeten revalideren maar de dokters zeggen dat alles goed zal komen.

Ook dank aan de Brigandbikers voor de hulp en voor het schenken van een nieuwe helm! =D>

Groetjes Davy
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Bericht door filiep72 »

Veel sterkte met uw revalidatie Davy.
Gebruikersavatar
MoozeMeiske
Mountainbiker
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 dec 2006 16:03
Rijdt met: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Bericht door MoozeMeiske »

davy tornado schreef:de dokters zeggen dat alles goed zal komen.
=D>
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Re: bloso route

Bericht door KUBA »

spiermassa schreef:
muddymen schreef:vandaag nog eens de route gereden en vastgesteld dat er een pijltje is verdwenen juist voor de fagot bij uitkomen aan de brug( klein zwitserland) bij deze
deze morgen ook eens de terchnische stroken gereden en ook vastgesteld dat blosobordje aan uitgang klein zwitserland verdwenen is.
(dus peter ....is gemeld)
ps zat terug veel volk op den bloso op zondagmorgen.
En gisteren gezien dat paaltje aan ingang van klein zwitserland er maar schuin bij stond , ofwel is er ene tegen gevlamd ofwel hebben ze een poging gedaan...
Gebruikersavatar
sliekzebra
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: di 01 jan 2008 17:33
Rijdt met: Thompson Curve 2011 full Slx (met opties)

Bericht door sliekzebra »

Veel succes Davy !!

Tzag er zeer schrikwekkend uit ! Politie, ambulance en daarachter de MUG !
En niet te vergeten al je collega's die machteloos moesten toekijken.


Aan de organisitie :

Waren van deze rit stukken privé ?
Is er een mogelijkheid dit nog eens te rijden op eigen houtje ?
Of moeten we ons geduld oefenen tot de volgende tocht ?
In ieder geval ! Super ! Kgeniet nog na
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

sliekzebra schreef:Veel succes Davy !!

Tzag er zeer schrikwekkend uit ! Politie, ambulance en daarachter de MUG !
En niet te vergeten al je collega's die machteloos moesten toekijken.


Aan de organisitie :

Waren van deze rit stukken privé ?
Is er een mogelijkheid dit nog eens te rijden op eigen houtje ?
Of moeten we ons geduld oefenen tot de volgende tocht ?
In ieder geval ! Super ! Kgeniet nog na
Gelukkig zal het allemaal goed aflopen voor Davy,
Voor degenen die al deze stukken wilen herdoen: pas op!! Voor veel stukken is gezelschap geen overbodige luxe, voor't geval dat.... . Langs de andere kant mogen we ook niet overdrijven, hetgene wie hier technisch vinden, is in sommige andere plaatsen basic parcours.
Voor wat betreft het herrijden van de toer: http://www.routeyou.com/route/view/2395 ... ht-48km.fr
dit is de track van de basislus , waarop ik de weinige privéstukken zal overbruggen. Als je op routeyou ff zoekt zul je nog wel enkele tracks vinden
Gebruikersavatar
sliekzebra
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: di 01 jan 2008 17:33
Rijdt met: Thompson Curve 2011 full Slx (met opties)

Bericht door sliekzebra »

Thank you ! Cowboy 8)
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

KUBA schreef:
den wakkere bakker gits schreef:
davy schreef:Pas wel op de VTI brug is niet de voetgangersbrug in Ingelmunster.

Dus voor alle duidelijkheid Kuba: De VTI brug nog niet blijkbaar.

Ist zo'n speciaalke??

Kworre nieuwsgierig zze
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Awel k'heb juist alle fragmenten bekeken van trappen die jullie reeds gedaan hebben , k'vrees dat ge deze aan het VTI dan buiten categorie zal mogen rekenen :bounce: :bounce: =D>

Maar ge komt er nie vanaf want belofte maakt schuld...we rijden ooit samen naar daar en u toont mij voor hoe het moet begin maar al te [-o< [-o< [-o< :wink:

Ik PB u ASAP nen foto door dat ge hem enkele dagen boven uw bed kunt hangen , vanaf ik m'n been weer over mijne velo krijg om tot ginder te biken.
JA heb vandaag al de bruggen die ik in Izegem tegenkwam naar beneden gereden.
Is het die brug die in drie stukken na beneden loopt anders MAKKIE die trapjes in Raismes blijven voor mij de moeilijkste die ik ooit gedaan heb.

Vandaag ook in Ingelmunster aan de dorpsbrug een trapje die redelijk steil naar beneden loopt gedaan tss rail en brug was ook iets speciaals en beneden kom je dan uit aan uitgang van klein zwitserland tegen de vaart.
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

den wakkere bakker gits schreef:
KUBA schreef:
den wakkere bakker gits schreef:
Ist zo'n speciaalke??

Kworre nieuwsgierig zze
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Awel k'heb juist alle fragmenten bekeken van trappen die jullie reeds gedaan hebben , k'vrees dat ge deze aan het VTI dan buiten categorie zal mogen rekenen :bounce: :bounce: =D>

Maar ge komt er nie vanaf want belofte maakt schuld...we rijden ooit samen naar daar en u toont mij voor hoe het moet begin maar al te [-o< [-o< [-o< :wink:

Ik PB u ASAP nen foto door dat ge hem enkele dagen boven uw bed kunt hangen , vanaf ik m'n been weer over mijne velo krijg om tot ginder te biken.
JA heb vandaag al de bruggen die ik in Izegem tegenkwam naar beneden gereden.
Is het die brug die in drie stukken na beneden loopt anders MAKKIE die trapjes in Raismes blijven voor mij de moeilijkste die ik ooit gedaan heb.

Vandaag ook in Ingelmunster aan de dorpsbrug een trapje die redelijk steil naar beneden loopt gedaan tss rail en brug was ook iets speciaals en beneden kom je dan uit aan uitgang van klein zwitserland tegen de vaart.
Awel =D> =D> =D> , ergens een filmke?(bewijsmateriaal da'k de zotsten nog nie ben is altijd mooi meegenomen :wink: )
Gebruikersavatar
S-Biker Gino
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: di 02 feb 2010 13:12
Rijdt met: Soms ne zwarte

Bericht door S-Biker Gino »

KUBA schreef:
den wakkere bakker gits schreef:
KUBA schreef: Awel k'heb juist alle fragmenten bekeken van trappen die jullie reeds gedaan hebben , k'vrees dat ge deze aan het VTI dan buiten categorie zal mogen rekenen :bounce: :bounce: =D>

Maar ge komt er nie vanaf want belofte maakt schuld...we rijden ooit samen naar daar en u toont mij voor hoe het moet begin maar al te [-o< [-o< [-o< :wink:

Ik PB u ASAP nen foto door dat ge hem enkele dagen boven uw bed kunt hangen , vanaf ik m'n been weer over mijne velo krijg om tot ginder te biken.
JA heb vandaag al de bruggen die ik in Izegem tegenkwam naar beneden gereden.
Is het die brug die in drie stukken na beneden loopt anders MAKKIE die trapjes in Raismes blijven voor mij de moeilijkste die ik ooit gedaan heb.

Vandaag ook in Ingelmunster aan de dorpsbrug een trapje die redelijk steil naar beneden loopt gedaan tss rail en brug was ook iets speciaals en beneden kom je dan uit aan uitgang van klein zwitserland tegen de vaart.
Awel =D> =D> =D> , ergens een filmke?(bewijsmateriaal da'k de zotsten nog nie ben is altijd mooi meegenomen :wink: )
Zot zijn kan soms ZEER doen... vroeg of laat maar nog beter nooit !!!
Plaats reactie