Zo 11/07/2010 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
den boskletser
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 21 nov 2007 21:08
Rijdt met: Cannondale Flash 29er carbon 3/ Kona Process 153

Bericht door den boskletser »

Koen V schreef:Ik ben blij om te horen dat het "vrij goed" gaat met Davy.

Doe hem de groeten van mij !! (ik was de verpleger die een handje heeft geholpen)
Beste Koen,

Wij waren zéér blij met de nodige hulp die je mijn broer geboden hebt. Echt waar, echt chique van u. Ik ben ook zéér opgetogen met het medeleven van iedereen hier op dit forum, dank u wel. Ik houd jullie op de hoogte van mijn broer zijn toestand. nogmaals getuige geweest van de solidariteit onder de bikers. En wat betreft die paardrijders: "het zijn wss de simpele van geest" ;-)
groeten,
Kevin.
Gebruikersavatar
grote plateau
Kerstman
Berichten: 442
Lid geworden op: di 04 okt 2005 14:44
Rijdt met: ne rooien of nen blauwen

Bericht door grote plateau »

Gisteren na veel aarzelen toch nog eens een toertochtje afgehaspeld in het naburige Ingelmunster en.....ik heb het me zeker niet beklaagd!!!

Hoewel ik alle stroken zo ongeveer wel ken :wink: heb ik me kostelijk geamuseerd door op mijn eigen tempo'tje het prachtig aan elkaar geweven parcours =D> af te haspelen. Omdat ik weinig of niet meer op de fiets zit :oops: gestart voor de 45 maar aan de splitsing toch voor de 57 gekozen.(ik "jeunde" mij echt)
Nergens getwijfeld aan pijlen.
Bevoorradingen waren voor mij zeker voldoende.(op mijn tempo had ik maar 1/4 bidonske nodig )
Toch verschoten dat ik nog overal op en af kon :bounce: ,maar ...nog meer verschoten toen ik die kerel zag liggen aan de Wantebrug. Veel sterkte aan .."Davy".

Misschien ben ik weer vertrokken om weer wekelijks te MTB'en... #-o

Nog nen dikke proficiat aan iedereen die meegeholpen heeft voor en achter de schermen,want ik weet ook een beetje wat voor werk daar insteekt.

Thx voor de aangename zondagvoormiddag"ONTSPANNING" :bounce:
Gebruikersavatar
Mister R
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 14 dec 2009 15:14
Rijdt met: Cannondale Flash 2 29er

Bericht door Mister R »

In naam van alle Dust Bikers Lokeren wensen wij Davy een spoedig herstel toe! Het was een zeer akelig gevoel dat ons overkwam bij het vernemen van het nieuws. Ik wou nog even stoppen bij het passeren aan de ambulance maar de ordediensten vroegen me om door te rijden (wat begrijpelijk is natuurlijk). Hopelijk is hij snel terug de oude.

Over de tocht zelf, de organisatie, het parcours, de bevoorrading kan je allemaal samenvatten in 1 woord. Schitterend!!! =D>

Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
flip de flipper
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: di 26 apr 2005 21:58
Rijdt met: scott 2011 spark 20 en Scott 2010 spark 40

Ingelmunster

Bericht door flip de flipper »

Veel sterkte Davy!Hopelijk komt het allemaal snel in orde.
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Bericht door pearl jam »

Spoedig herstel voor de getroffen biker Davy.

De biker voor me is op de matras ook efkes tegen dek gegaan maar kon de tocht toch voortzetten na een spectaculaire val.

Ik heb de volle tocht zaterdag gereden met b@rtm@n en sluit me volledig aan bij zijn woorden en de woorden van pride & glory.
Degenen die commentaar hadden op de tocht hadden waarschijnlijk een zonneslag.


TOPTOCHT
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1983
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Bericht door filiep72 »

MoozeMeiske schreef:
@Motorbiker: ik heb zaterdag uw dochter gezien! Een welopgevoed, vriendelijk en schoon meiske... wie had dat gedacht? :wink:

Awel Moozemeiske, De Forumbikers zitten daar toch ook voor iets tussen.
De wekelijkse rit tussen enkele hooggeschoolde , welopgevoede , nooit onzin uitkramende, en steeds op hun woorden lettende mountainbikers levert toch blijkbaar vruchten af. :wink:
Gebruikersavatar
Baeske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 05 okt 2006 20:55
Rijdt met: nen Specialen

Bericht door Baeske »

Als voorzitter van de Brigandsbikers Ingelmunster wensen we Davy een spoedig herstel toe.

Als organiserende club vind ik het maar gewoon direct bijstand te geven waar nodig.

"HELM VERPLICHT" BIKERS, HET KAN U ZWARE BLESSURES BESPAREN!!!

Wij, de Brigandsbikers Ingelmunster schenken Davy een SPLINTERNIEUWE HELM :wink:
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

Baeske schreef:Wij, de Brigandsbikers Ingelmunster schenken Davy een SPLINTERNIEUWE HELM :wink:
=D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

Vooreerst veel beterschap aan Davy , vernam het nieuws van de spoedarts in izegem :roll:

Gisteren vol grote verwachtingen gestart voor dit jaarlijkse hoogtepunt echter reeds na enkele Km's op de laatste brugflank (die ik al eindeloze keren gereden heb dit jaar...) d.m.v. een combinatie van zonnebrandolie in het oog bij een kort stukje naar beneden en het daarop volgend foute remmanouvre (en ben niet te fier om dit toe te geven) kunnen genieten van een kvliegovermnstuurkziemninschrijvingsnummerondersteboven en klandmetmnheup/rugvolopnenboomstam moment meegemaakt #-o #-o #-o

Kort moeten blijven liggen wegens even de kluts kwijt en de pijn die mij verbood direct recht te staan , dan met hulp van gestopte en bezorgde bikers (waarvoor dank) en na de eerste pijnen weggetrokken waren terug toch aangevat.
Algauw (10min later...)bleek de verdoving van de slag van korte duur te zijn en wist ik dat ik de handdoek in de ring zou moeten gooien , linker hand was al vlug niet meer te gebruiken en rechter heup/been weigerden alle dienst en ook last van "tunnelzicht" , dan deels met 1 hand en been aan slakkegang naar 1e bevoorrading gekropen om daar even te pauzeren en van daaruit rechtstreeks naar ingelmunster te rijden in dezelfde stijl :evil: :evil: (2H gereden over 13Km... #-o )

Thuis gekomen , even douche genomen en mij naar spoed laten brengen door vrouwlief waar nodige onderzoeken uitgevoerd werden.

Resultaat:
- linker pols zwaar verzwikt.
- open wonde en zware kneuzingen op alle spieren aan rechter heup/rug (om van de bloeduitstorting op voorhoofd/schouder/bovenkant rug nog te zwijgen)
- lichte hersenschudding.

Wat hebben we vandaag geleerd.
- Camelback beschermt rug zeer goed echter niet de heupstreek.(gat in de markt?)
- Helm heeft veel erger voorkomen!!!!!!
- Met brengt geen zonnecreme aan boven de oogstreek :lol:
- Zelfs op zeer gekende stukken is er weinig nodig voor het zeer fout kan gaan , even met de voetten terug op de grond dus :^o

Met wa pikuren in mn gat gisteren en enkele dagen platte rust zal t'al heel wa beter zijn :wink:
Aan organisatie , m'n vrouw is op doortocht naar spoed melding komen doen en vlot alle papieren meegekregen , waarvoor dank.

Niettegenstaande dit blijft deze met stip genoteerd op m'n kalender , tot de volgende !!
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

Ne dikke proficiat Brigands. de zondag gereden met medegrysperre's
Parcours 8/10
bevoorradingen 9/10
afspuitstand 10/10 ferm met da velo opgang systeem
Aprés 7/10 onderbemand of last van de warmte maar nogal sloom :lol:
Accomodatie 10/ 10 leuke plek om te vertrekken en aan te komen
Inschrijving "Traag" beter tafelke bij de zondag 5/10 sorry :-?

Comment over geen drank op 3e bev. Awel kvinne dat die kerel gelijk heeft da kan niet. Maar ben ook zeker dat de brigands ook vinden dat dit niet kan.
Zal door omstandigheden gekomen zijn dat dit is voorgevallen.
Aan hun inzet en bezieling zal het niet gelegen hebben dit weet ik zeekr. :lol:

Pijltjes waren op 1e 10km idd even zoeken bij momenten maar ze stonden er zeekr. Heeft met de grootte te maken dat men ze soms niet ziet. De Grysperre's hebben dit ook aan den lijve ondervonden oois :cry:.

@ Davy en Kuba veel beterschap vanwege de Grysperre's.
:lol:
Plaats reactie