Zo 11/07/2010 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Erika's Baaikers binnen enkele uren ook aanwezig.
Gebruikersavatar
blackie
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: za 05 dec 2009 10:26
Rijdt met: Giant 27,5plus en Pyga oneten29

Bericht door blackie »

de wes schreef:Hey blackie, no altijd goed om 8 uur starten?
Mn fietske deze avond nog eens opgeblonken en klaar voor de tocht.

grtz
wes.

Blijkbaar ben ik de enige grysperre die de zaterdag start. De rest zal zondag starten. :(
jaja, hopelijk lees je dit nog.

Frank
Add mud
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 23:23
Rijdt met: Cannondale Bad Boy , Cube reaction sl 29

Bericht door Add mud »

Aan het wachten op de vrouw.... We lossen elkaar af ik mag na de middeg starten. Ne schone kado in dat weer. Zo kunnen we wel alle twee rijden.
Gebruikersavatar
pjer
Mountainbiker
Berichten: 518
Lid geworden op: vr 18 apr 2008 20:52
Rijdt met: trek

Bericht door pjer »

Doseren is de boodschap.

Hier op de Paanders begint de doorgang over mijn stukje meer en meer op de Gobi-woestijn te gelijken. Zand en nog eens zand.
Vele rooddampende gezichten gezien met ogen als een volwassen st-bernardushond.
Volop kwijl.

Dus na de passage langs de "Heras-hekkens" (langs de in opbouw zijnde loods) doe je het best rustig en bezonnen aan tot je terug op de Paanderstraat komt.
@ your service.
Gebruikersavatar
bonachi
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: za 25 dec 2004 14:50
Rijdt met: scott scale 40

Bericht door bonachi »

Ik was deze ochtend verhinderd en deze namiddag ga ik de schaduw opzoeken ipv mijn bike te bestijgen. :oops:
MAAR morgenochtend ga ik mijn luie zaterdag compenseren en voor de 80 km gaan. Voor de 105 zou ik 'iets' te laat thuis zijn en de kerk moet toch in het midden blijven staan hé :-D
Laat nog een beetje stof liggen voor mij !
Gebruikersavatar
Leyke
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: do 14 mei 2009 20:41
Rijdt met: Canyon 29er

Bericht door Leyke »

Net terug met 90 km in de benen (met de fiets naar ingelmunster gereden) , prachtige tocht in deze streek, echt alles word er uitgehaald.
is een topper, voor diegene die twijfelt voor morgen twijfel niet langer is de moeite waard.
levensgenieter
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 16 dec 2002 19:54
Rijdt met: thompson trial

Bericht door levensgenieter »

Ook terug van Ingelmunster en het was dik in orde. Kurkdroog, warm en veel off-road met de gekende technische stroken. Rond 10 uur gestart en twas kalm op dat moment.

Leuke afwisseling en test.was de chrono, waar ik zonder training en voorafgaande parcourskennis vlot onder de 5 min. bleef.
Op dat moment had cowboy peter de scherpste tijd met 4 min. 26 , maar hij weet wel iedere putteke, boomwortel en draai liggen.


Off topic: Wie zich nog eens wel testen, afspraak op de 2de Mountainbike Challenge Wielsbeke op zat. 4 sept. alle info en inschrijven op
www.mountainbikechallenge.be

Groeties
Gebruikersavatar
MoozeMeiske
Mountainbiker
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 dec 2006 16:03
Rijdt met: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Bericht door MoozeMeiske »

Na zèèr lange tijd niet meer biken (aanhoudende blessures, mama worden, ...), start ik ook zondagmorgen... ben benieuwd!
Dus, als je een madamke tegen komt die bijna niet vooruit geraakt, kraakt en spokt aan alle kanten, tis ikke en ik ga niet opzij! :P (tenzij dat de file te lang zou worden...)

Alvast een grote schouderklop voor de parcoursbouwers en alle medewerkers, er kruipt enorm veel tijd en moeite in de organisatie van een TT! =D>

Tot morgen!
Gebruikersavatar
rolling stone
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: do 28 aug 2008 13:14
Rijdt met: bulls

Bericht door rolling stone »

vanavond naar een familiefeest en morgen lekker uitzweten op de fiets :-?
zeg pjer met @ your service ,bedoel je dan dat je met iets fris ga klaar staan :drunk:
Tambar
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: do 21 aug 2003 20:41
Rijdt met: Een zwarte

Bericht door Tambar »

Vanmorgen de grote afstand gedaan en toch een beetje gemengde gevoelens aan overgehouden!

Parcours: ze halen het max uit de streek, als je 105 km wil aanbieden moet je natuurlijk relatief veel asfalt insteken. Op het einde had ik de indruk dat ze ieder bosje of bultje opzochten om toch maar een beetje extra offroad in te steken.
Misschien in de toekomst een parcours van max 80 km met alle leuke dingen erin?
Bepijling: Niet goed, dikwijls onduidelijkheden, niet goed zichtbaar, minder goed geplaatst.
Bevoorradingen: 1 ,2 en 4: Ok
Dan bevoorrading 3: GEEN drank meer zelfs geen water, we hebben nog 1 blikje kunnen delen met 3 man en dat bij 30°C!!! Bijgevolg niet kunnen drinken en met lege bidons verder gereden tot aan de volgende bevoorrading!! Zoiets kan niet in mijn ogen, moest het het gevolg zijn van een onvoorziene drukte, zou ik het nog enigzins kunnen begrijpen maar ik had niet de indruk dat ze al enorm veel volk gezien hadden.
De persoon vertelde dat hij al een half uur gebeld had om water en aquarius te krijgen...moest die drank nog geïmporteerd worden misschien?
Ik heb al overal gereden in binnen- en buitenland en dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Chrono: Is misschien leuk maar misschien die 2 mensen opofferen om andere zaken te doen, geeft geen meerwaarde aan de TT.

De zaken die ik hierboven vermeld zijn niet bedoeld om de organisatie af te breken, maar zijn enkel bedoeld om in de toekomst de organisatie te verbeteren.

Grote voordeel is dat ik vandaag 130 km gereden heb (kwam van Roeselare met fiets).
Of ik nog terugkom? Tuurlijk, maar ik heb mijn lesje wel geleerd ivm de bevoorradingen op deze tt!!

Nog een zonnig weekend iedereen!! :wink:
Plaats reactie