Zo 20/06/2010 Kalken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
d_v_h
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 28 mei 2010 11:31
Rijdt met: Focus Black Raider 2010

Zo 20/06/2010 Dwars door het waasland (Kalken)

Bericht door d_v_h »

Weet er iemand iets over deze tocht?
easy
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 28 aug 2006 16:11
Rijdt met: Scott

Bericht door easy »

60 - 40 - 25 km
I & S: 07.00 - 10.00
Inschrijving: € 2,5 (leden wielerbonden) & € 3,5 (niet leden)
De VTT-tochten doorkruisen de Natuurdomeinen ' De Kalkense Meersen', 'Het Berlare Broek' en 'De Gratiebossen' in Zele.
Zelfs bij zware regenval goed berijdbare bos- en veldwegen door de zandige ondergrond. Zandklievers vinden bij droge omstandigheden hun gading vooral op de Zandberg in Berlare
d_v_h
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 28 mei 2010 11:31
Rijdt met: Focus Black Raider 2010

Bericht door d_v_h »

ok thx voor de info!!!
Gebruikersavatar
Dacuba
Mountainbiker
Berichten: 2504
Lid geworden op: wo 03 mar 2010 20:25
Rijdt met: Trek ProCaliber 9.7 2017, Trek Emonda ALR5 2018

Bericht door Dacuba »

Aan de streek te zien een plat ritje?
jacques
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 26 jun 2004 18:33
Rijdt met: KOGA MYATA CARBOLITE XT- NINER air 9

Bericht door jacques »

plat ja , super plat ; als je wilt 'mountainbiken' kom je naar Kluisbergen.
mountain= berg
dus !
Gebruikersavatar
Dacuba
Mountainbiker
Berichten: 2504
Lid geworden op: wo 03 mar 2010 20:25
Rijdt met: Trek ProCaliber 9.7 2017, Trek Emonda ALR5 2018

Bericht door Dacuba »

Hier dan toch uiteindelijk gestart met de Greenie's, tja het parcour was geen zak aan mijn gedacht. Twas te merken dat het wielertoeristen waren want van parcourkennis was geen sprake.
Maar,
De mensen waren vriendelijk, bevooradingen waren verzorgt (bedankt voor de cola, heeft me veel geholpen !), de douches waren lekker warm en de apres was gezellig. Alleen was den donkere iets te koud.
Gebruikersavatar
geitenboer
Mountainbiker
Berichten: 1292
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 15:02
Rijdt met: mtb cube reaction '09

Bericht door geitenboer »

Dacuba schreef:Hier dan toch uiteindelijk gestart met de Greenie's, tja het parcour was geen zak aan mijn gedacht. Twas te merken dat het wielertoeristen waren want van parcourkennis was geen sprake.
Maar,
De mensen waren vriendelijk, bevooradingen waren verzorgt (bedankt voor de cola, heeft me veel geholpen !), de douches waren lekker warm en de apres was gezellig. Alleen was den donkere iets te koud.
Als de cola al heeft moeten helpen was het toch een teken dat het parcours zijn tol had geeist #-o
Gebruikersavatar
geitenboer
Mountainbiker
Berichten: 1292
Lid geworden op: ma 26 nov 2007 15:02
Rijdt met: mtb cube reaction '09

Bericht door geitenboer »

onderweg heeft er iemand foto's gemaakt ter hoogte van de werken aan de dijk in Schellebelle. Weet iemand waar deze foto's te bezichtigen zijn ?
Gebruikersavatar
Dacuba
Mountainbiker
Berichten: 2504
Lid geworden op: wo 03 mar 2010 20:25
Rijdt met: Trek ProCaliber 9.7 2017, Trek Emonda ALR5 2018

Bericht door Dacuba »

geitenboer schreef:
Dacuba schreef:Hier dan toch uiteindelijk gestart met de Greenie's, tja het parcour was geen zak aan mijn gedacht. Twas te merken dat het wielertoeristen waren want van parcourkennis was geen sprake.
Maar,
De mensen waren vriendelijk, bevooradingen waren verzorgt (bedankt voor de cola, heeft me veel geholpen !), de douches waren lekker warm en de apres was gezellig. Alleen was den donkere iets te koud.
Als de cola al heeft moeten helpen was het toch een teken dat het parcours zijn tol had geeist #-o
Nee hoor, lange tijd ziek geweest, nog herstellende + al een paar dagen diarree met als gevolg zo leeg als iets aan de start verschijnen.
Gebruikersavatar
supermotard
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: za 08 sep 2007 22:16
Rijdt met: cube reaction K18

Bericht door supermotard »

Dacuba schreef:Hier dan toch uiteindelijk gestart met de Greenie's, tja het parcour was geen zak aan mijn gedacht. Twas te merken dat het wielertoeristen waren want van parcourkennis was geen sprake.
Maar,
De mensen waren vriendelijk, bevooradingen waren verzorgt (bedankt voor de cola, heeft me veel geholpen !), de douches waren lekker warm en de apres was gezellig. Alleen was den donkere iets te koud.
ik vraag mij feitelijk af wat gij bedoeld met "het parcour was geen zak aan" En ook nog " dat er blijkbaar geen parcourkennis was" . Sorry maat maar ik vond het parcour best ok en zeker de uitpeiling en bevoorrading .ik denk dat velen dit zullen beamen !
Plaats reactie