Zo 20/06/2010 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1983
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Bericht door filiep72 »

Moustache schreef:
KUBA schreef:K'spring in mijne auto me een mande eieren naar de oude klaren [-o< [-o< [-o<
Oude Klaren? Dat is voor te drinken. Die nonnen zijn "Arme Klaren". [-X [-X [-X #-o #-o #-o

Altijd maar weer dienen drank hé. #-o
Ik zocht ooit eens een zekere 'Jonny'. En ik dacht dat zijn familienaam 'Walker' was. Ben hem nog nooit tegengekomen :lol:
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

Morgen voorstelling van Jacques aan mij en de rest van deOn2wheelers- ploeg van de 20km lus (Ronse) voor zowel de 60km als 80km rijders. 8)

Het zal "pieken" na de Hagelandse van vandaag maar met de beloofde aperitief in zicht ... :wink:

Iedereen mag Jacques ene geven aan de aankomst want zonder Jacques was er geen 10de editie waar hij reeds mee bezig is sedert vorig jaar juli !!
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

Moustache schreef:
KUBA schreef:K'spring in mijne auto me een mande eieren naar de oude klaren [-o< [-o< [-o<
Oude Klaren? Dat is voor te drinken. Die nonnen zijn "Arme Klaren". [-X [-X [-X #-o #-o #-o
K'heb ook nie gezegd dat t'naar die nonnen was he da'k ging.... :lol:
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

Enig idee van de hoogtemeters op de 40km ?
Jason B
Mountainbiker
Berichten: 532
Lid geworden op: vr 19 okt 2007 21:24
Rijdt met: Garry Fisher Hkek

Bericht door Jason B »

hier ook terug present vo de groten toer :bounce:
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Bericht door meester biek »

Hier ook aanwezig voor deze 'homeklassieker'.
Verleden jaar maar een kleine afstand (wederoptreden na een maand 'stilliggen'), nu voluit voor de groten toer.
Altijd prima in orde hier, al verschillende keren gereden. Toch een niet te onderschatten toerke zulle ; het beste wat de Kluis en omstreken te bieden heeft.
Tot ton, kijk er al naar uit :bounce:
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

timdelma schreef:Enig idee van de hoogtemeters op de 40km ?
Ik was niet mee op de verkenning van de basistoer van 40km maar ik lees in Jacques zijn verslag :

42km en 855 hoogtemeters (barometrisch) 8)

Vandaag mee geweest op verkenning met een lang niet meer geziene meute on2wheeler mtb-ers in het zog van onze voorzitter voor de verkenning van de 20km-lus die voor de 60km en 80km rijders zijn. (omgeving Ronse+Hotond+Heynsdaele). Zelfs een nieuw padje leren kennen vandaag!
Hier en daar toch een tricky stuk en enkele valpartijen , de spectakulairste met onze voorzitter pardoes opeens 2meter lager. :bounce:

Niet versagend [-X en wat builen en schaafwonden rijker heeft hij de rest van de troepen aldoorheen Heynsdaele verder geleid om ons terug op het 40km parcours te brengen. =D> =D>
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Ik zal dit jaar moeten overslaan, ik ben namelijk weg op weekend :(
Veel succes.

@ iedereen die twijfelt: er is geen reden toe, dit is een topper!!!
Triple-T
Mountainbiker
Berichten: 804
Lid geworden op: vr 15 okt 2004 21:03
Rijdt met: Orbea Alma

Bericht door Triple-T »

Hier kijk ik elk jaar naar uit...
Het beste wat in kluisbergen te beleven valt!
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Bericht door Jemp »

Deze Steenbakker zal d'er ook bij zijn. Waarom ver gaan rijden als de Kluis op 5km van mijn deur ligt 8)
Ga nog zien welke afstand. Zou graag de 80 rijden, maar misschien net iets te zwaar. :oops:
Plaats reactie