Zo 20/06/2010 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

ctc-biker schreef:
veeteeteetje schreef:Inderdaad goed nieuws =D> =D> =D>

En beter nieuws zou zijn moest hij doorgaan op 26 juni 2011 [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Om volgend jaar dan terug een interessantere franse (meer hoeft het niet te zijn om al interessanter te zijn :roll: :roll: :roll: ) TT te vinden die geheel toevallig op dezelfde datum doorgaat ???????

PS : Cowboy Peter zit er met zijn reactie recht op !
Ik ben precies populair bij u....
Gaat ge uw derde reactie hier op het forum ook aan mij besteden???
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

We kunnen misschien een coalitie ' On 2 Wheels - Steenbakkers ' maken :bounce:

Gr,
Casper :-D
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

casper schreef:We kunnen misschien een coalitie ' On 2 Wheels - Steenbakkers ' maken :bounce:

Gr,
Casper :-D
Ware geen slecht gedacht...
ctc-biker
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: za 19 jun 2010 11:43
Rijdt met: Radon

Bericht door ctc-biker »

veeteeteetje schreef: Ik ben precies populair bij u....
Gaat ge uw derde reactie hier op het forum ook aan mij besteden???
Goh, wie gaat het zeggen ... mijn derde, vierde, vijfde, ... :drunk: :drunk:
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

Fijn om te lezen, dat er in m'n favoriete "speelbos" ook volgend jaar terug safety jogger pijltjes zullen hangen! Of er nu al dan niet veel "baan" inzat, wat maakt het uit? Passage's op de flanken van de koppenberg, heynsdale ed maken alles meer dan goed!

Commentaar zal er altijd zijn, tevreden mensen, ontevreden ook..

Chapeau en respect voor parcoursbouwers, vrijwilligers, seingevers en alle andere mensen die betrokken zijn bij een toertocht..
Rijk zult ge er niet van worden, maar voor zo'n mensen gaat het er niet om, de glimlach op de bikers hun aangezicht doet meer plezier dan enkele € winst...

Tot volgend jaar!!!
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Bericht door Jemp »

Rock Rider schreef:
casper schreef:We kunnen misschien een coalitie ' On 2 Wheels - Steenbakkers ' maken :bounce:

Gr,
Casper :-D
Ware geen slecht gedacht...
Durfde het zelf niet voorstellen, maar als het bestuur het reeds doet... =D> :lol:
jacques
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 26 jun 2004 18:33
Rijdt met: KOGA MYATA CARBOLITE XT- NINER air 9

Bericht door jacques »

wat de datum betreft : die is altijd al de voorlaatste zondag van juni geweest en zal wellicht zo blijven.
misschien moeten ze in Frankrijk hun datum verleggen .
en steenbakkers : van harte welkom, zowel om te helpen als te rijden.
wellicht kennen jullie Joost beter dan mij en zien jullie hem ook meer op diverse TT's, dus ask him tgpt ( ten gepasten tijde )
daarmee sluit ik mijn commentaren af omtrent de ON2WHEELS zomer tocht en see you next year back on the bike !
Gebruikersavatar
La Machine De Guerre
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 02:24
Rijdt met: Merida Matts Miami full XT Rockshox TORA

staande ovatie

Bericht door La Machine De Guerre »

Ik weet dat ik een beetje laat ben met mijn commentaar,maar het lukte niet eerder...
Heb hier vol ongeloof de negatieve commentaar gelezen,maar ben blij dat er minstens evenveel mensen positief over de rit schreven!
Dat het voortdurend moeilijker wordt om zo'n rit te organiseren staat buiten kijf,dat er nog mensen zijn die pro bono zoveel van hun vrije tijd willen opofferen is meer dan lovenswaardig.
Ik heb van de eerste tot de 65e Km genoten,al deed het pijn om in dat bos in de omgeving van die school voorbijgereden te worden door een lieftallige jongedame (toch niet Katrien van hierboven?)
En haar mannelijke kompaan moest zichtbaar héél diep gaan om ook maar een beetje te kunnen volgen #-o
Respect dus voor "superwoman" maar niet in het minst voor Jaques en zijn kornuiten...
Laat ons bidden (hint richting oude klaren voor volgend jaar) dat die mensen de courage vinden om volgend jaar dit succes te herhalen!
De mannen van Lede komen dan zeker terug.
Rik
Plaats reactie