Zo 20/06/2010 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

we zijn verwend, mensen.
Als er niet achter iedere hoek iets speciaals te doen is, zijn we teleurgesteld. Tochten met veel privé en /of veel aangelegde stukken vragen dermate veel inspanning van de inrichters dat het moeilijk is om dit vol te houden, en het ook moeilijk is om zichzelf ieder jaar opnieuw te overtreffen. Los van de inspanningen die een organisatie wil doen, blijft men nog steeds afhankelijk van de goodwill van eigenaars en de weegoden. Ik ben er van overtuigd dat, indien deze tocht gereden werd onder een stralende zon en 25°C, de commentaren even stralend zouden geweest zijn.
Zelf heb ik de 65km gereden, voor de 80 had ik geen zin, en dit viel qua lastigheid beter mee dan gevreesd. Nu en dan samen gereden met Sam, een beetje met MUG's, een klein stukje met Soenens.
Er zaten wat rare kronkels in't parcours, zoals de eerste 2km . De zone Ronse was vrij veel verhard, maar de gekozen baantjes vond ik wel leuk. "mtb parcours" in de weide vond ik vroeger maar niks, en ik ben nog steeds niet veranderd van gedacht, dus ik heb dit stuk vakkundig gemeden. Heynsdale vind ik veeeeeeeel leuker omgekeerd, en ik ben afgestapt ongeveer naast de boom.
Ik was nog vrij fris aan den arrivée, ik had mij geamuseerd en de vrouw was content dat ik vroeg thuis was.
Tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
OmaFiets&co
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: di 24 apr 2007 20:43
Rijdt met: Orbea lanza zenith

Bericht door OmaFiets&co »

Feel Lucky Punk schreef: Naar het einde toe nog drie bikers ingehaald (waaronder 1 meisje/vrouw ! chapeau ! =D> )
Bedankt voor het dubbele compliment!

Het was inderdaad lastig. We hebben nog nooit zo afgezien, maar blijkbaar waren we niet alleen ... We hopen van harte dat deze schitterende organisatie mag blijven bestaan.
Als je omafiets eens in actie wil zien klik dan op http://www.youtube.com/user/OmafietsVTT ... 9ezFKBfdY4
Gebruikersavatar
Ebbor
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: zo 17 okt 2004 14:49
Rijdt met: 2X Cannondale flash 29er

Bericht door Ebbor »

Feel Lucky Punk schreef:
Naar het einde toe nog drie bikers ingehaald (waaronder 1 meisje/vrouw ! chapeau ! )


Bedankt voor het dubbele compliment!

Het was inderdaad lastig. We hebben nog nooit zo afgezien, maar blijkbaar waren we niet alleen ... We hopen van harte dat deze schitterende organisatie mag blijven bestaan.
Als je omafiets eens in actie wil zien klik dan op http://www.youtube.com/user/OmafietsVTT ... 9ezFKBfdY4
Ah , dat was jij (omafietsvtt) met je bikepartner die ik 3x heb ontmoet in domein eynsdale . Ik vond dat je na een kilometer of 75 nog goed vooruit ging !
jacques
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 26 jun 2004 18:33
Rijdt met: KOGA MYATA CARBOLITE XT- NINER air 9

Bericht door jacques »

Goed nieuws van op het huis front !!!
Joost en ikzelf zien het wellicht nog zitten om volgend jaar te gaan voor een elfde editie.
Het is wel noodzakelijk dat we de zaterdag voor de TT kunnen rekenen op een viertal extra helpers om de nodige fantasietjes terug te kunnen opnemen in onze toertocht.
Misschien dus wel het beste ' of both worlds' in de elfde editie.
De parcours kennis en de nuchterheid van ondergetekende en de fantasie en gedrevenheid van Joost.
Jullie vernemen wellicht bijtijds van onze initiatieven.
tom_77
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 28 feb 2010 20:07
Rijdt met: Trek

Bericht door tom_77 »

jacques schreef:Goed nieuws van op het huis front !!!
Joost en ikzelf zien het wellicht nog zitten om volgend jaar te gaan voor een elfde editie.
Het is wel noodzakelijk dat we de zaterdag voor de TT kunnen rekenen op een viertal extra helpers om de nodige fantasietjes terug te kunnen opnemen in onze toertocht.
Misschien dus wel het beste ' of both worlds' in de elfde editie.
De parcours kennis en de nuchterheid van ondergetekende en de fantasie en gedrevenheid van Joost.
Jullie vernemen wellicht bijtijds van onze initiatieven.


=D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Bericht door Jemp »

jacques schreef: Het is wel noodzakelijk dat we de zaterdag voor de TT kunnen rekenen op een viertal extra helpers om de nodige fantasietjes terug te kunnen opnemen in onze toertocht.
't Is natuurlijk nog lang, maar als mijn agenda het een beetje toelaat, wil ik best wel komen helpen op zaterdag. O:)
Op zondag wil ik wel rijden :wink:
Gebruikersavatar
MTBSDVD83
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: do 26 feb 2009 19:57
Rijdt met: Flanders - Crossbow Grijs/Wit/Groen 22/10/2009
Contacteer:

Bericht door MTBSDVD83 »

jacques schreef:Goed nieuws van op het huis front !!!
Joost en ikzelf zien het wellicht nog zitten om volgend jaar te gaan voor een elfde editie.
Het is wel noodzakelijk dat we de zaterdag voor de TT kunnen rekenen op een viertal extra helpers om de nodige fantasietjes terug te kunnen opnemen in onze toertocht.
Misschien dus wel het beste ' of both worlds' in de elfde editie.
De parcours kennis en de nuchterheid van ondergetekende en de fantasie en gedrevenheid van Joost.
Jullie vernemen wellicht bijtijds van onze initiatieven.
Blij om te horen =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Inderdaad goed nieuws =D> =D> =D>

En beter nieuws zou zijn moest hij doorgaan op 26 juni 2011 [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

Ook heel blij om dat te horen. Indien het past in het schema voor de zaterdag, help ik graag een organisatie uit de buurt! De zondag zelf zou ik die uiteraard zelf graag rijden... :wink:
Joost, ge weet mij wel te vinden hé :wink:
ctc-biker
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: za 19 jun 2010 11:43
Rijdt met: Radon

Bericht door ctc-biker »

veeteeteetje schreef:Inderdaad goed nieuws =D> =D> =D>

En beter nieuws zou zijn moest hij doorgaan op 26 juni 2011 [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Om volgend jaar dan terug een interessantere franse (meer hoeft het niet te zijn om al interessanter te zijn :roll: :roll: :roll: ) TT te vinden die geheel toevallig op dezelfde datum doorgaat ???????

PS : Cowboy Peter zit er met zijn reactie recht op !
Plaats reactie