Zo 20/06/2010 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Larwing&
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 13 jan 2008 16:44
Rijdt met: Canyon Exceed CF-SLX , Olympia CSL-X2 ,Qube Reaction E Cr 2010

Bericht door Larwing& »

Deze avond kluis langs waalse kant weest verkennen,en er hangen toch al redelijk wat pijltjes :)!Enkel,der zal bij de oude spoorwegbedding toch nog wat gemaait moeten worden vrees ek :lol: !Klopt het dat de mooie beklimming langs waalse kant van de kluis er dit jaar nie bijzit?

Grtz
e&e
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 21 feb 2010 13:52
Rijdt met: trek 6700

Bericht door e&e »

is deze tocht zo een beetje te vergelijken met die van maarkedal??
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

ik kom voor de 42.
800hm is al meer dan genoeg voor mij :wink: 8)
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

Larwing& schreef:!Klopt het dat de mooie beklimming langs waalse kant van de kluis er dit jaar nie bijzit?
Grtz
Deze offroadklim vanuit Orroir "tot in het dak" zal er wel inzitten volgens de info die ik heb.
Is min of meer een jaarlijks "ingredient" geworden en meestal weet je hier al hoe de beentjes zullen zijn. :wink:

Er is nog weinig bepijld , privaat en gevoelige plaatsen komen pas op het laatse aan bod. :bounce:
brecht
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: wo 14 mar 2007 19:16
Rijdt met: Scott spark 20

Bericht door brecht »

Beachbikers zullen ook aanwezig zijn !

Een mens zou er zin in krijgen als je maand achter je bureau hebt moeten zitten om te blokken :p

grt
Larwing&
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 13 jan 2008 16:44
Rijdt met: Canyon Exceed CF-SLX , Olympia CSL-X2 ,Qube Reaction E Cr 2010

Bericht door Larwing& »

jodelaietie schreef:
Larwing& schreef:!Klopt het dat de mooie beklimming langs waalse kant van de kluis er dit jaar nie bijzit?
Grtz
Deze offroadklim vanuit Orroir "tot in het dak" zal er wel inzitten volgens de info die ik heb.
Is min of meer een jaarlijks "ingredient" geworden en meestal weet je hier al hoe de beentjes zullen zijn. :wink:

Er is nog weinig bepijld , privaat en gevoelige plaatsen komen pas op het laatse aan bod. :bounce:
Ah toch,omdak daar pijltjes zag staan maar in omgekeerde richting ( geel zwarte).Is ,vind ik persoonlijk,de mooiste beklimming van kluis!Is zo eentje waar je idd weet hoe de beentjes zullen zijn :bounce:
jacques
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 26 jun 2004 18:33
Rijdt met: KOGA MYATA CARBOLITE XT- NINER air 9

Bericht door jacques »

de 'beruchte' offroad klim vanuit Orroir zit er dit jaar NIET in.
hij staat welop Joost zijn gps , maar dit jaar rijden we vanuit de Toren , over de parking, via de tricy afdaling tot helemaal beneden in Orroir.
Wat mij betreft is dit een super leuke afdaling, waar je wel even moet uitkijken, want niet alle sporen zijn zonder gevaar.
voila, opnieuw een tipje van de sluier opgelicht!
Gebruikersavatar
MTBSDVD83
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: do 26 feb 2009 19:57
Rijdt met: Flanders - Crossbow Grijs/Wit/Groen 22/10/2009
Contacteer:

Bericht door MTBSDVD83 »

Ik kom af voor de 60 km, wat zijn de hoogtemeters?
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1472
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

jacques schreef:de 'beruchte' offroad klim vanuit Orroir zit er dit jaar NIET in.
hij staat welop Joost zijn gps , maar dit jaar rijden we vanuit de Toren , over de parking, via de tricy afdaling tot helemaal beneden in Orroir.
Wat mij betreft is dit een super leuke afdaling, waar je wel even moet uitkijken, want niet alle sporen zijn zonder gevaar.
voila, opnieuw een tipje van de sluier opgelicht!
tricky, afdaling, super leuk, gevaar :bounce: sporen :drunk:

dit zijn de woorden die het doen.... =D> . op andere topics spreken ze van omhoog rijden #-o
Gebruikersavatar
backdraft10
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: do 30 apr 2009 08:52
Rijdt met: Merida matts TFS XC-500 gustav

Bericht door backdraft10 »

Ook dit jaar zijn we er weer bij, wellicht kapot maar voldaan nadien. :drunk:
Plaats reactie