Zo 20/06/2010 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
buzze
Mountainbiker
Berichten: 83
Lid geworden op: di 19 okt 2004 17:37
Rijdt met: BMC team elite 01

gevoelig...

Bericht door buzze »

Commentaar wordt hier precies niet goed aanvaard hier... Ik vond het parkoers en extra's vorig jaar beter... Dat mag toch gezegd worden?? Ik heb ondertussen gelezen hoe dit komt en begrijp jullie problemen volledig..

Het is en blijft een supertocht en zou jammer zijn indien hij verdwijnt maar we moeten toch nie overdreven sentimenteel doen hé....
Gebruikersavatar
2 fast 2 follow
Mountainbiker
Berichten: 420
Lid geworden op: di 19 okt 2004 20:42
Rijdt met: Merida

Bericht door 2 fast 2 follow »

@ bakker
Zelfs den afspuitstand kost nu handenvol aan de watermaatschapij (word door velen vergeten).
Nu ook niet overdrijven é, wij moeten toch ook betaald worden zoals iedereen. #-o

Greetz
2f2f
Feel Lucky Punk
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: za 27 jun 2009 14:18
Rijdt met: Trek 8500

Bericht door Feel Lucky Punk »

Zondag iets voor 10 u gestart voor de volle 80 km !
Bij de tweede bevoorrading (vlak na de splitsing met andere afstanden)
was ik al moederziel alleen ... en dat zou nog een hele poos duren ... en dat was niet zo goed voor de "moral" want ik had me niet verwacht aan zo'n zware tocht (men spreekt hier op het forum van 1700 hm: dat liegt er niet om !!!!) . Naar het einde toe nog drie bikers ingehaald (waaronder 1 meisje/vrouw ! chapeau ! =D> )

De trieu heb ik nog vrij goed verteerd ... maar aangezien ik laat vertrokken was lag het beest er al heel slecht bij (1000 bikers voor mij :roll: ?). Ik heb ook geprobeerd langs links, maar daar lag het al volledig omgeploegd ... volgende keer beter ? :-?

Zeer dikke pluim voor de organisatie, jullie hebben berewerk verzet !!!: zeer veel hoogtemeters, perfect uitgepijld, lekkere rijsttaartes (die waren welkom!!!), mooi 'alpenweideke', mooie stukjes met lint uitgestippeld ...

hopelijk vinden jullie de moed terug om er een 11e editie aan toe te voegen !!!!!!! [-o<

dus hopelijk tot volgend jaar !
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Bericht door Jemp »

Dit jaar gestart voor de 60 maar door technische problemen reeds na 15 km mloeten stoppen :( . Mij hoor je niet klagen over die 4 euro, zelfs al heb ik geen enkele bevoorading gehad. Maar, als jullie het riskeren om volgend jaar geen 11 de edities te organiseren, doe ik jullie een proces aan! :-D Ben zelf van de regio, en ben zelfs bereid een handje toe te steken als dat moet. Ik weet dat het weinige dat ik kan helpen maar een druppel in de woestijn is, maar als al die klagers ook hun steentje zouden bijdragen zou er een 11de editie komen én zouden ze wel wat minder klagen (je gaat toch niet zagen over iets waar je zelf aan mee gewerkt hebt :wink: ).
(On2wheelers, ge stuurt maar een pbtje).
@buzze: kritiek mag inderdaad, maar zorg dan ook dat je alle informatie hebt over het hoe en waarom en dat je een oplossing aanreikt, anders moet je je mond houden. Als je opmerkingen hebt, kan je dit ook op een beleefde en positieve manier onder woorden brengen.
Tenslotte, als er 1100 deelnemers zijn, dan is dit toch een teken dat er elders niets was die veel meer te bieden had.
wattie
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: za 23 jun 2007 18:26
Rijdt met: rockrider 8.1 , Kona Process 134

Bericht door wattie »

Dit is een van de weinige tochtjes die ik nog in de Vlaanders rij en die echt de moeite waard is. Het zou spijtig zijn moest hij niet meer doorgaan :( .
En blijkbaar zijn het alleen maar Vlamingen die in de Vlaanders zagen over 4 of 5 euro inschrijvingsgeld [-X . In de Walen (of Frankrijk) is dit meestal zo en daar hoor je niemand commentaar geven en zijn de bevoorradingen en dergelijke dikwijls heel wat minder dan bv. op deze tocht. Laat ze dan maar tochtjes rijden voor 2.5 euro met 50 % road zoals er zovele zijn #-o.

Ik vond het ook een heel mooie tocht, zwaar afgezien door de iets mindere dag en door de wind op kop maar voor de rest een perfecte organisatie en hopelijk tot volgend jaar [-o< =D> =D> .
Larwing&
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 13 jan 2008 16:44
Rijdt met: Canyon Exceed CF-SLX , Olympia CSL-X2 ,Qube Reaction E Cr 2010

Bericht door Larwing& »

Jemp schreef: Ben zelf van de regio, en ben zelfs bereid een handje toe te steken als dat moet. Ik weet dat het weinige dat ik kan helpen maar een druppel in de woestijn is, maar als al die klagers ook hun steentje zouden bijdragen zou er een 11de editie komen én zouden ze wel wat minder klagen (je gaat toch niet zagen over iets waar je zelf aan mee gewerkt hebt :wink: ).
(On2wheelers, ge stuurt maar een pbtje).
.
Ben zelf ook van de streek en tot 2x toe in de week te vinden in en om de kluis met den bike.Zodus,alle hulp die ik kan bieden,zal toch x zijn :)
Gebruikersavatar
bonsai
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 21:53
Rijdt met: Orbea satellite

Bericht door bonsai »

Laat ons deze TT koesteren want het is een mooie en dicht bij de deur.

:wink:
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

proficiat aan alle bijna helpers mooi is dat zo moet het zijn bikers onderéén =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
barty
Mountainbiker
Berichten: 549
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 20:26
Rijdt met: Niner RDO, custom

Bericht door barty »

ben hier eindelijk ook vanuit Polen ondertussen.
Gisteren samen met Peter vrij vroeg vertrokken , het was nog niet duidelijk welke afstand het ging worden op dat uur van de dag.
Maar aangezien het bij mij allemaal op een laag pitje staat , aan de splitsing gekozen voor de 60km.
rustig vertrokken ( en ook zo aangekomen .. #-o #-o )
Ondanks de waarschuwingen op het forum voor aanvang van de rit , toch redelijk enthousiast onderuit gegaan in de afdaling naar Orroir, voorwiel weg in een greppel en petat, enkel een geschonden imago aan overgehouden gelukkig.
Op de vele klimmetjes veel te snel moeten schakelen naar een kleine versnelling om veel vaart te maken , maar de reden was mij bekend (het schijnt dat 6 Mojito's, een flesje wijn en nog wat lekkers toch wat te veel van het goeie zijn op de vooravond van een stevige tt :drunk: )en veel te weinig gereden te laatste tijd.
de zomerbandekes waren hier en daar maar net gepast om niet al te veel aan het slippen te gaan maar nog doenbaar.
Peter had wel goeie benen maar zal nu ongetwijfeld een stijve nek hebben omdat hij te veel achter zich moest kijken waar ik bleef :oops: :oops:
de bevoorradingen waren wat ze moesten zijn, de tocht zeker en vast te pruimen en op den après kennisgemaakt met een local van een paar generaties ouder , waarmee we menig Omer hebben genuttigd.
Jammer dat het niet echt zonneschijn was maar toch zeker en vast genoten van deze tocht. =D>
See ya folks
Gebruikersavatar
rolling stone
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: do 28 aug 2008 13:14
Rijdt met: bulls

Bericht door rolling stone »

het zou jammer zijn dat deze tocht zou verdwijnen want het is een zeeeeeer mooie tocht.ondanks materiaalpech de 40 kms gedaan en mij enorm gejeund,volgend jaar kom ik zeker terug :-D :-D
aan de organisatie een dikke =D> =D> =D>
Plaats reactie