Zo 20/06/2010 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rebbeke
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: di 17 nov 2009 12:17
Rijdt met: KTM Scarp Custom

Bericht door Rebbeke »

zal ook aanwezig zn voe de 60km. Hopelijk nie te veel regen zaterdag zodat zondag schone ligt.
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

Killerbeetje schreef:Raar dat vrienden forumbikers deze super rit links laten liggen om elders in Frankrijk in te schrijven en dan Belgische heuvels te rijden #-o #-o
Het is altijd moeilijk om te kiezen als er meerdere mooie tochten terzelfdertijd plaatsvinden. Soms is er weken niets dat de moeite is en dan plots twee (of zelfs drie) op dezelfde datum #-o #-o #-o

Voor mij is de motivatie simpel: al twee jaar na mekaar Kluisbergen gedaan, dus nu eens dienen anderen op dezelfde datum.

Dit is zeker geen kritiek op Kluisbergen, die een aanrader is en blijft.
jacques
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 26 jun 2004 18:33
Rijdt met: KOGA MYATA CARBOLITE XT- NINER air 9

Bericht door jacques »

en wat als dit jaar , de tiende editie, de laatste wordt !!!
laat hem dan maar beter niet links liggen !!!
jacques
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 26 jun 2004 18:33
Rijdt met: KOGA MYATA CARBOLITE XT- NINER air 9

Bericht door jacques »

vorig jaar was Githa hier !!!
bostrippertje
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: vr 01 jun 2007 13:19
Rijdt met: SCOTT

Bericht door bostrippertje »

zeker present!
kstart voor de 80km, zo vroeg mogelijk.
om 14u moet k beginnen werken, dus tzal rap moeten gaan..
in tegenstelling tot de A's onder ons rijd k dergelijk traject niet aan 20km/u gemiddeld :-?
kkijk er wel enorm naar uit, regen of geen regen :bounce:
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

K'zou hier ook de 60 willen doen maar k'weet vooraf dat ik weeral :roll: sterrekes zal zien , dus het zal op "zeer" gezapig tempo zijn.

Zijn der mannen die hetzelfde van plan zijn en starten rond 08.30H?
Hoe herkennen we elkaar , rode roos tussen de tanden? :lol: :lol: #-o

en nu nog met een mand eieren naar de arme klaren(vorige keer terechty gewezen geweest dat het GEEN oude klaren waren :wink: ) voor een dag met betere benen dan dat ik verwacht [-o< [-o< [-o<
Jason B
Mountainbiker
Berichten: 532
Lid geworden op: vr 19 okt 2007 21:24
Rijdt met: Garry Fisher Hkek

Bericht door Jason B »

dus als ik het goe begrijp is er een A-ploeg en een Z-ploeg aanwezig

#-o
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

Jason B schreef:dus als ik het goe begrijp is er een A-ploeg en een Z-ploeg aanwezig
#-o
Das gene A meer zulle [-X
Eerder elite zonder contract, al ist ... zelfs die met contract zouden van hunne velo waaien :drunk:
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

Vandaag met 3 On2wheelers de volledige 80km gereden op gps. :bounce:
Voor mij de eerste keer het ganse parcours. :oops:

Sorry maar de 80km zijn er maar 79,85km (garmin edge 305). :-D
(vermoedelijk zullen de 60km er iets meer zijn, denk rond de 62km)

Het aantal hoogtemeters klopt ongeveer , rond de 1800 NGI (wat barometrisch op zo'n 1550 neerkomt, gemeten op mijn meterke).

Het lag poerdroog vandaag , precies of het had gevroren. 8)
Om te mtb'en ideaal weer en van de wind niet te veel last.
Beste banden-fietskeuze vandaag was een fully met racing ralph waar de noppen van weg gesneden zijn. :wink:

Schrijf 1 getal op jullie guidon namelijk 67km (voor de 80km rijders)(zal rond de 49km zijn voor de 60km rijders) Wie dan piepedood is krijgt een patat die hij niet meer te boven komt. 8-[
Wie fris is rijdt zijn metgezellen daar in enkele km op minuten. (technisch klimmen , kracht , souplesse , klimmen op macht, wat draaien en keren , beetje afdalen , lange singletrack , klim 30%).
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

jodelaietie schreef: Schrijf 1 getal op jullie guidon namelijk 67km (voor de 80km rijders)(zal rond de 49km zijn voor de 60km rijders) Wie dan piepedood is krijgt een patat die hij niet meer te boven komt. 8-[
Wie fris is rijdt zijn metgezellen daar in enkele km op minuten. (technisch klimmen , kracht , souplesse , klimmen op macht, wat draaien en keren , beetje afdalen , lange singletrack , klim 30%).
Mogelijkheid tot bis? :-)
Plaats reactie