Za 15/05/2010 Hertsberge / Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Transalp
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: di 22 apr 2003 15:54
Rijdt met: Scott Spark / Canyon Ultimate

Za 15/05/10 + Zo 16/05/10 Hertsberge

Bericht door Transalp »

Zaterdag 15/05 en zondag 16/05 is er in Hertsberge de Bulscamp VTT

Op zaterdag is er een parkoer van 30/45/60, er kan gestart worden tussen 7u30-14u, op zondag kan er gestart worden tussen 7u30-9u30.

Meer info:
- op www.hertetrappers.be
- via mail naar nico.dewispelaere@euphonynet.be
- bij Superfan :-) http://forum.mountainbike.be/profile.ph ... ile&u=1319
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Re: Za 15/05/10 + Zo 16/05/10 Hertsberge

Bericht door Superfan »

En ze heeft massa's tijd voor het ogebnblik om op jullie vragen te antwoorden. :wink:
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Aha,aha,ik heb al een eerste vraagje : Oe ist nog??? :-D 8)

Spreekt voor zich dakik u nog ne kje wil were zien en dus kommekik nog ne kje rien in "Ertsberge".

Staat voor mij gepland op zaterdagvoormiddag....
Ge steekt wel ne keer over,hé.
Anders kommekik wel ne keer goeiendag zeggen.

De rest van de vragen spaar ik nog een beetje :wink: :-D
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

veeteeteetje schreef:Aha,aha,ik heb al een eerste vraagje : Oe ist nog??? :-D 8)

Spreekt voor zich dakik u nog ne kje wil were zien en dus kommekik nog ne kje rien in "Ertsberge".

Staat voor mij gepland op zaterdagvoormiddag....
Ge steekt wel ne keer over,hé.
Anders kommekik wel ne keer goeiendag zeggen.

De rest van de vragen spaar ik nog een beetje :wink: :-D
Eigenlijk had ik gedacht al een stukske verder te staan in mijn revalidatie, 't gaat toch echt wel hèèèèl traag. ](*,)

'k sin van plan van ne keer over te steken, moar tzal wel ip krukken zijn hoor, helaas, zo tegen de middag zal ik der wel sin.

Dat is nu de eerste keer in mijn carrière dat ik nie zal keun rien in Ertsberge, 't zal pijnlijk sin, al die bikerkes en boanjeanetjes en ik ip krikskes. :cry: :cry:
en 't schijnt dat alcohol slecht is in mijn situatie, dus kan zelfs nog geen wijntjes drinken oak, alhoewel..... :wink: :wink:
Gebruikersavatar
slappetieze2
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: za 24 apr 2010 19:58
Rijdt met: nen WITTEN

Bericht door slappetieze2 »

8) 8) Der zullen oek een poar TEGENTERTERS aawezig zijn .
Vanzelfsprekend voor de FULL HOUSE . Kanne kik een beetje info
over den groten tour . :bounce: :bounce: Ik en minne moat zitten
al te popellen om te starten 8) 8) 8) . GR.SL.T.2.
Gebruikersavatar
Transalp
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: di 22 apr 2003 15:54
Rijdt met: Scott Spark / Canyon Ultimate

Bericht door Transalp »

Superfan schreef:Eigenlijk had ik gedacht al een stukske verder te staan in mijn revalidatie, 't gaat toch echt wel hèèèèl traag. ](*,)
Wa wilde nu, ge si nooit gin rappe geweest é 8)
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Superfan schreef:
veeteeteetje schreef:Aha,aha,ik heb al een eerste vraagje : Oe ist nog??? :-D 8)

Spreekt voor zich dakik u nog ne kje wil were zien en dus kommekik nog ne kje rien in "Ertsberge".

Staat voor mij gepland op zaterdagvoormiddag....
Ge steekt wel ne keer over,hé.
Anders kommekik wel ne keer goeiendag zeggen.

De rest van de vragen spaar ik nog een beetje :wink: :-D
Eigenlijk had ik gedacht al een stukske verder te staan in mijn revalidatie, 't gaat toch echt wel hèèèèl traag. ](*,)

'k sin van plan van ne keer over te steken, moar tzal wel ip krukken zijn hoor, helaas, zo tegen de middag zal ik der wel sin.

Dat is nu de eerste keer in mijn carrière dat ik nie zal keun rien in Ertsberge, 't zal pijnlijk sin, al die bikerkes en boanjeanetjes en ik ip krikskes. :cry: :cry:
en 't schijnt dat alcohol slecht is in mijn situatie, dus kan zelfs nog geen wijntjes drinken oak, alhoewel..... :wink: :wink:
En ga je dan frietjes kunne bakken... op krukken... of leffe serveren... of ne pieper kunnen geven... :lol:

Zaterdag ziet er mooi uit... :wink:

Terwijl je nu toch veel tijd hebt: :off: volledig OFF TOPIC
Voor alle 'facebookers' (en stuur door naar alle vrienden): mijn dochter (heb er maar 1) heeft jullie stem nodig. Ze heeft dringend een nieuwe kast nodig op haar kot, dus...: http://www.facebook.com/#!/photo.php?pi ... 684&ref=mf en klik op 'vind ik leuk'

Thanks.
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

Traxer schreef:
Superfan schreef:
veeteeteetje schreef:Aha,aha,ik heb al een eerste vraagje : Oe ist nog??? :-D 8)

Spreekt voor zich dakik u nog ne kje wil were zien en dus kommekik nog ne kje rien in "Ertsberge".

Staat voor mij gepland op zaterdagvoormiddag....
Ge steekt wel ne keer over,hé.
Anders kommekik wel ne keer goeiendag zeggen.

De rest van de vragen spaar ik nog een beetje :wink: :-D
Eigenlijk had ik gedacht al een stukske verder te staan in mijn revalidatie, 't gaat toch echt wel hèèèèl traag. ](*,)

'k sin van plan van ne keer over te steken, moar tzal wel ip krukken zijn hoor, helaas, zo tegen de middag zal ik der wel sin.

Dat is nu de eerste keer in mijn carrière dat ik nie zal keun rien in Ertsberge, 't zal pijnlijk sin, al die bikerkes en boanjeanetjes en ik ip krikskes. :cry: :cry:
en 't schijnt dat alcohol slecht is in mijn situatie, dus kan zelfs nog geen wijntjes drinken oak, alhoewel..... :wink: :wink:
En ga je dan frietjes kunne bakken... op krukken... of leffe serveren... of ne pieper kunnen geven... :lol:

Zaterdag ziet er mooi uit... :wink:
Frietjes... Leffe... 'k weet niet zunne, die pieper... da zal wel nog gaan. :wink:
Gebruikersavatar
polletje
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: wo 08 feb 2006 20:07
Rijdt met: ne rocky & ne sportivo
Contacteer:

Bericht door polletje »

graag wat meer parcours info ? vergelijkbaar met de winterrit ?
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

polletje schreef:graag wat meer parcours info ? vergelijkbaar met de winterrit ?
Nee, nie echt vergelijkbaar, er zijn in de winterrit een groot aantal privè stukken die in de zomer ontoegankelijk zijn.

Het wordt eerder een vlamparkoer, wel veel off-road maar meer dreven... hier en daar een single-track in 't bos.

Als het nu niet veel meer regent dan wordt het een hele snelle rit... :bounce:
Plaats reactie