Zo 16/05/2010 Langdorp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Hookipa
Mountainbiker
Berichten: 255
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 11:31
Rijdt met: a mean green machine

Bericht door Hookipa »

ferme tocht de 72km gedaan enkel die hoestsiroop die we onderweg kregen was niet te genieten !!!
Gebruikersavatar
lol @ a bike
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: zo 19 aug 2007 20:54
Rijdt met: Specialized Stumpjumper fsr elite 2009

Bericht door lol @ a bike »

Super tocht gereden, de 85 km gedaan.
spijtig genoeg gaven na 40 km 2 spaken in mijn achterwiel op, dus heb ik de laatste 30/40 km op een sukkelgangetje moeten doen... Om bij de finish te ontdekken dat er nog een spaak naar de verdoemenis was gegaan (t'zal wel aan mij liggen zeker...)
chapeau voor de tocht, volgend jaar weer.
Gebruikersavatar
david134
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 27 jan 2003 20:45
Rijdt met: Minerva hurricane deore lx "oldskool"

Bericht door david134 »

proficiat aan de organisatie ! prachtige route uitgestippeld hier in de buurt . volgend jaar zijn we er weer bij !
Sumatra
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 14 feb 2010 16:06
Rijdt met: Cannondale F600

Bericht door Sumatra »

45km gedaan. Bevoorrading was in orde. Afpijling was ook heel goed.
Ik heb mij ingeschreven rond 1045hrs.
Jammergenoeg ben ik technisch niet goed genoeg om door te vlammen op die single tracks waardoor ik door minimum 70 man ben voorbijgestoken tijdens het traject.
Ook een 5tal keer moeten afstappen omdat het gewoon te steil was (of zanderig).
Onzeker over de gemiddelde snelheid omdat ik de bandenmaat van mijn slicks nog geselecteerd had (en reed met NN).
Omgerekend iets meer dan 19km/u gereden.

Ah en ook een goede daad gedaan: mijn reservebinnenband gegeven aan een vrouw die na een 10-tal km al lek reed en geen gerief bij had =D>
Gebruikersavatar
frederikc
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: vr 22 aug 2008 23:36
Rijdt met: Trek Remedy 8, BH Trail Hunter D60K

Bericht door frederikc »

ook de 45km gereden
was nog aan het twijfelen tusen de 25 en 45,
aangezien de 25 ma wa weinig was ( ma de 45 toch net wa veel vo mij is) toch ma gekoze vo de 45km
geen spijt van deze keuze, na een goei 35km lieten mijn benen het wel goed voelen :( maar zelfs dan was het nog genieten :-)


enorm veel technische singletracks, die afdalingen als gevaarlijk gemarkeerd waren de moeite waard alleen spijtig van die zandgrond op sommige beklimmingen hierdoor heb ik verschillende hellingen te voet opgemoeten die ik anders al rijdend kon


goed geamuzeerd vandaag
volgend jaar bij droog weer
ben ik er weer

grtz
mistake
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: za 14 nov 2009 18:42
Rijdt met: ridley thunder

Bericht door mistake »

Deze tt voor de eerste keer gereden, voor de 72 km gegaan (ook voor de eerste keer zulke afstand).
Begon al direct slecht met op de eerste felle helling mijn ketting afgebroken.
Maar nadien was het puur genieten (en afzien)....
De beste TT die ik tot nu toe gereden heb !! Proficiat aan het hele team !!!
Ich komme wieder !!!
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

De 110 km gedaan ( wat er 114.49km waren). Het was de eerste keer dat ik boven de 100km ging, had verwacht dat ik na 80 km zou stilvallen maar is gelukkig toch niet gebeurd. In het begin was er wel gigantisch veel volk op het parcours, zoveel had ik nog nooit meegemaakt. Dus veel in treintjes moeten rijden maar toch een gemiddelde van 22.2 km/h kunnen halen.
matizze
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 16 mei 2010 17:09
Rijdt met: trek 8500 2011

mtb wolfsdonk

Bericht door matizze »

ik ben van de club maar ik heb hem zelf gereden de 45km egt en zwaar tochtje :^o
Gebruikersavatar
ikke met de fiets
Mountainbiker
Berichten: 1056
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 09:39
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9 ssl / Scott Spark 29 Pro

Bericht door ikke met de fiets »

had mij initieel voorgenomen om de 45 K te doen, maar tijdens het rijden lag het er zooo droog, en zooo plezant, dak besloten heb op de 30 K af te slaan naar de 70 !
hoewel ik die afstand ni gewoon ben, waren er zeker genoeg stukken om te recupereren, en na elke fameuze helling was er natuurlijk de superbefaamde super-coole afdalingen.
heb ook mijn gemiddelde gerespecteerd om er ééne keer effe bij te gaan liggen :-D , maar in da los zand was da allemaal ni erg.
had wel eerder 3 pits-stops verwacht, zoals eerder hier ergens aangekondigd, en heb dan effe aan km-paal 52 een dipje gehad.
voor de rest alles perfect, geen enkel pijltje gemist, en mé wa hulp dan toch den auto terug gevonden #-o
chapeau voor de organisatie ! =D>
Gebruikersavatar
david134
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: ma 27 jan 2003 20:45
Rijdt met: Minerva hurricane deore lx "oldskool"

Bericht door david134 »

Afbeelding
Afbeelding

Dedju Dedju menne makker zen wiel was papraplu na een "gevaarlijke afdaling " op de 45 km. veel geluk gehad want hem was zijne helm vergeten thuis maar had zelf niks erg nadat hem over zen stuur vloog .


Afbeelding
Plaats reactie