Zo 16/05/2010 Langdorp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
touchdownbiker
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 02 jan 2005 19:17
Rijdt met: Trek

16/05/2010 wolfsdonk - Langdorp => 3Action Classic

Bericht door touchdownbiker »

opmerking voor diegene die van A2 komen (autostrade leuven naar Aarschot)

de afrit van Aarschot is hier afgesloten ge kunt best de afslag van rotselaar nemen en aan de rotonde naar Arschot afslaan. Vanaf de AEX (american bar extreem) zullen er borden staan om u verder te begeleiden.
Gebruikersavatar
picco
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 29 mei 2005 17:28

Bericht door picco »

hier in het verre west vlaanderen is alles kurk droog,hoe zit het bij jullie?
juist gekeken naar weerbericht:+/- 17°C wisselend bewolkt,perfect bike weer
zeg Luc waar moeten wij de autostrade verlaten ,normaal komen we over Brussel met de bus of moeten we over Antwerpen rijden?

doe de groetjes aan de copains en vtt Kemmel is er klaar voor.


www.vttkemmel.be
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

picco schreef:hier in het verre west vlaanderen is alles kurk droog,hoe zit het bij jullie?
juist gekeken naar weerbericht:+/- 17°C wisselend bewolkt,perfect bike weer
zeg Luc waar moeten wij de autostrade verlaten ,normaal komen we over Brussel met de bus of moeten we over Antwerpen rijden?

doe de groetjes aan de copains en vtt Kemmel is er klaar voor.


www.vttkemmel.be
in de kempen regent het al bijna de hele dag :(
Hoop dat het weerbericht niet meer veranderd en dat het droog blijf
met een lente zonnetje den zondag [-o<
Kom met de club (van lommel cycling) voor de 45 of 70 km

grtz devil
Gebruikersavatar
kristofmx
Mountainbiker
Berichten: 323
Lid geworden op: zo 31 okt 2004 23:51
Rijdt met: Canyon SLX 9.9 custom full XTR - CUBE Beachbike - Specialized Roubaix Sram Force Zipp Wheels

afstanden 65 of 70

Bericht door kristofmx »

afstanden:

wa is het nu, op de folder spreken ze over 65km en opt forum 70 tot 72km.

tis maar om n paar vrienden die niet gewoon zijn van lange afstanden te doen mee te krijgen, 65 krijg ik nog verkocht, maar 72 is een pak moeilijker.

hoeveel hoogtemeters zitten er in de 70km?

groeten
touchdownbiker
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 02 jan 2005 19:17
Rijdt met: Trek

16/05/2010 wolfsdonk - Langdorp => 3Action Classic

Bericht door touchdownbiker »

kristofmx schreef:afstanden:

wa is het nu, op de folder spreken ze over 65km en opt forum 70 tot 72km.

tis maar om n paar vrienden die niet gewoon zijn van lange afstanden te doen mee te krijgen, 65 krijg ik nog verkocht, maar 72 is een pak moeilijker.

hoeveel hoogtemeters zitten er in de 70km?

groeten
Gij hebt idd nog een foutje gevonden :oops: :oops: this 70 km. en die 65 op die ge gevonden hebt is van vorig jaar. Dat was de eerste keer dat we een extra afslag op de lus van de 85 gemaakt hadden omdat 85 te ver is voor sommige. Op al ons drukwerk staat 70km enkel in dat tekstje bij praktisch op de site staat nog 65. Het zijn er wel degelijk 70km maar, het verschil tussen die 65 en die 70 zit hem niet in de bergskes die ge moet op rijden this enkel de doorsteek of afkorting van de 85 die daar een rol inspeelt. Maar bekijkt het anders, ge krijgt 2 uitgebreide bevoorradingen, we zijn bezig om ook de 70 op een extra bevoorrading met guarana te kunnen laten passeren ( dat is nog niet defenitief rond) en bij aankomst kunt ge u gratis laten masseren (dat kan ook voor vertrek).
Aantal Hm op de 70km is maximum 550. (ik denk niet dat ge daaraan komt). Al bijal als uw vrienden dat op het gemakske doen zullen die dat wel kunnen. De 70 is geen extreme tt.
hopelijk is dat voldoende. Kzal die fout er z.s.m. uit laten halen.
touchdownbiker
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 02 jan 2005 19:17
Rijdt met: Trek

16/05/2010 wolfsdonk - Langdorp => 3Action Classic

Bericht door touchdownbiker »

picco schreef:hier in het verre west vlaanderen is alles kurk droog,hoe zit het bij jullie?
juist gekeken naar weerbericht:+/- 17°C wisselend bewolkt,perfect bike weer
zeg Luc waar moeten wij de autostrade verlaten ,normaal komen we over Brussel met de bus of moeten we over Antwerpen rijden?

doe de groetjes aan de copains en vtt Kemmel is er klaar voor.


www.vttkemmel.be
Afslag holsbeek rotselaar en dan via de rotonde 1ste afslag rechts naar aarschot. zie vorig bericht met opmerking.
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Bericht door el gordo »

el gordo schreef:ikke aanwezig!
Pas in februari begonnen met mtb-en; dus ik hou het bescheiden bij de 45km...
En toen kwam een geblesseerde knie roet in het eten gooien...
Gebruikersavatar
kristofmx
Mountainbiker
Berichten: 323
Lid geworden op: zo 31 okt 2004 23:51
Rijdt met: Canyon SLX 9.9 custom full XTR - CUBE Beachbike - Specialized Roubaix Sram Force Zipp Wheels

Merci

Bericht door kristofmx »

Bedankt voor de goede info. Dit krijg ik wel verkocht, zullen er zeker zijn. Tot zondag, en succes met het weer.
Gebruikersavatar
ikke met de fiets
Mountainbiker
Berichten: 1056
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 09:39
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9 ssl / Scott Spark 29 Pro

Bericht door ikke met de fiets »

el gordo schreef:En toen kwam een geblesseerde knie roet in het eten gooien...
ast oppervlakkig is mé een kneuzing gaat da nog heel goe ; de dees rijdt er al een week mee rond, en minder last óp de fiets dan eraf :-D
touchdownbiker schreef:Maar bekijkt het anders, ge krijgt 2 uitgebreide bevoorradingen, we zijn bezig om ook de 70 op een extra bevoorrading met guarana te kunnen laten passeren ( dat is nog niet defenitief rond) en bij aankomst kunt ge u gratis laten masseren (dat kan ook voor vertrek).
Aantal Hm op de 70km is maximum 550. (ik denk niet dat ge daaraan komt). Al bijal als uw vrienden dat op het gemakske doen zullen die dat wel kunnen. De 70 is geen extreme tt.
hopelijk is dat voldoende.
das wel écht goeie reklam ... nu begin ik ook al te twijfelen of ik ni voor de 70 zou gaan :-?
G-Stoel
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: do 08 dec 2005 20:51
Rijdt met: Merida

Bericht door G-Stoel »

Kunnen jullie een korte beschrijving geven hoe het parcour loopt en wat het verschil is tussen 70 , 85 en 110 ?
Ik ben van plan om met de fiets vanuit Beerzel te komen en minstens de 70 te doen.
Misschien doe ik een langere toer en rij ik onderweg dan terug : bvb vanaf Gijmel of Gelrode.Alvast bedankt en tot zondag.
Plaats reactie