Zo 16/05/2010 Langdorp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
touchdownbiker
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 02 jan 2005 19:17
Rijdt met: Trek

16/05/2010 wolfsdonk - Langdorp => 3Action Classic

Bericht door touchdownbiker »

maltje schreef:Nog steeds herstellende van een hernia,maar het gaat de goede kant uit.
Is de 45km zwaar of vallen de hellingen wel mee?
dat valt allemaal wel mee 300Hm.
Gebruikersavatar
bikerboy16
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 28 dec 2009 17:26

Bericht door bikerboy16 »

welke afstanden zijn de lange afstanden en welke zijn de korte ?

ben van plan om de 70km te rijden, kan je dan vanaf 7.00u inschrijven of vanaf 8.30u ?
pierrot le fou
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 21 sep 2007 09:01
Rijdt met: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Bericht door pierrot le fou »

De Bierbikers komen met een groep van (5) , en rijden de 110 km .
Ben benieuwd hoe zeer men billen gaan doen , en hoe leeg mijn lijf zal zijn .
Eén Dame met Heer,gaan voor de Tandem .
Dame aan het stuur ...... #-o

Hou die spaghetti maar klaar :P
pierrot le fou
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 21 sep 2007 09:01
Rijdt met: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Bericht door pierrot le fou »

bikerboy16 schreef:welke afstanden zijn de lange afstanden en welke zijn de korte ?

ben van plan om de 70km te rijden, kan je dan vanaf 7.00u inschrijven of vanaf 8.30u ?
Inschrijven kan je normaal altijd op de vroege uren ; voor gelijk welke afstand . Het is de late inschrijvingen met lange afstand die voor problemen zorgen .
Wat ik begrepen heb is = 110 km tot max 10h00 inschrijving.
Zo kunnen de bevoorradingen optijd afsluiten , en kan de afpijling ook op tijd afgebroken worden .
110 km pijltjes , amaai :^o
Gebruikersavatar
Boduognat
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 22 nov 2009 21:36
Rijdt met: Koga Myata X-TerraAlloy 2005

Bericht door Boduognat »

Mtb net proper gemaakt ; extra drinkenbushouder geïnstalleerd. Ben er klaar voor en heb er zin in.

Wel last van de rug verdekke. Hopelijk is dat morgenvroeg beter. Voor alle veiligheid de looptraining vandaag maar overgeslagen.
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Re: 16/05/2010 wolfsdonk - Langdorp => 3Action Classic

Bericht door BramDR »

touchdownbiker schreef:
G-Stoel schreef:Kunnen jullie een korte beschrijving geven hoe het parcour loopt en wat het verschil is tussen 70 , 85 en 110 ?
Ik ben van plan om met de fiets vanuit Beerzel te komen en minstens de 70 te doen.
Misschien doe ik een langere toer en rij ik onderweg dan terug : bvb vanaf Gijmel of Gelrode.Alvast bedankt en tot zondag.
gans het parcour is verdeeld in blokken zodat ongeveer elke 20 tot max 22 km een bevoorrading plaatsvind. enkel op de 70 zal de twede bevoorrading ietske korter ( <20km) volgen omdat ge hier ne doorsteek maakt op de 85km. De lus van de 85/110 krijgt als extra een energiegel. In de 85 zit het tienbunderbos met enkele spectaculaire klimmen en afdalingen. Hier is Black Phantom eigenlijk nog Peter van de afdaling met naam " Descente Possible " (zelf vind ik dit een fantastisch stuk). Op de 110 hebben we nog een verrassing in petto wat betreft vergunningen. Diegene die op de hoogte zijn van de mogelijkheden zullen dit ervaren als ze de extra lus rijden.
Is het niet de monteé impossible?
Gebruikersavatar
BramDR
Mountainbiker
Berichten: 2480
Lid geworden op: za 31 mei 2008 10:12
Rijdt met: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Contacteer:

Bericht door BramDR »

toverijse schreef:Heeft er iemand een update over het parcours? Ik ben namelijk aan het twijfelen of ik mijn rara's wel zou laten liggen.
Rara's lukt. Ik heb den dinsdag ( de dag dat het zo hard regende ) ermee rondgereden hier in de buurt en het was goed te doen.
Spark27
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: do 25 mei 2006 23:59
Rijdt met: Canyon, Salsa

Bericht door Spark27 »

bram DR schreef:
toverijse schreef:Heeft er iemand een update over het parcours? Ik ben namelijk aan het twijfelen of ik mijn rara's wel zou laten liggen.
Rara's lukt. Ik heb den dinsdag ( de dag dat het zo hard regende ) ermee rondgereden hier in de buurt en het was goed te doen.
RaRa lukt altijd met de juiste bandenspanning.
Winter en Zomer !
Gebruikersavatar
Herder Alex²
Mountainbiker
Berichten: 952
Lid geworden op: za 02 jun 2007 18:56
Rijdt met: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Bericht door Herder Alex² »

Deze Herder komt de 110 doen :-D

@ Martin b.: tot strakskes :wink:
MC'rage
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 14 mei 2010 18:24
Rijdt met: Merida HFS 1000

Bericht door MC'rage »

Ik kom ook af voor de 110
Plaats reactie