Zo 25/04/2010 Opwijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Zo 25/04/2010 Opwijk(Droeshout)

Bericht door Mojobiker »

Om ons vijfjarig bestaan extra in de bloemekes te zetten organiseren wij "Straf in Bergaf" voor de eerste keer een toertocht die vertrekt vanop het voetbalveld van Droeshout.

Eigenlijk hebben wij de vroegere Daan toertocht overgenomen die we toch deels naar onze eigen hand hebben gezet.

Afstanden: 15, 30, 50 en 80km.

Meer info vindt u alvast op:http://www.strafinbergaf.be/
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Re: Zo 25/04/2010 Opwijk(Droeshout)

Bericht door MC Tim »

Mojobiker schreef:Om ons vijfjarig bestaan extra in de bloemekes te zetten organiseren wij "Straf in Bergaf" voor de eerste keer een toertocht die vertrekt vanop het voetbalveld van Droeshout.

Eigenlijk hebben wij de vroegere Daan toertocht overgenomen die we toch deels naar onze eigen hand hebben gezet.

Afstanden: 15, 30, 50 en 80km.

Meer info vindt u alvast op:http://www.strafinbergaf.be/
I'll be there :lol:
Gebruikersavatar
pEtErN
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: di 24 jul 2007 14:40
Rijdt met: Zaskar GT

Bericht door pEtErN »

Ik ook!! 8)
Gebruikersavatar
Jeec426
Mountainbiker
Berichten: 224
Lid geworden op: do 28 sep 2006 09:17
Rijdt met: Cannondale FS-I Lefty

Bericht door Jeec426 »

Ik kom alleszins is naar daar maar spijtig genoeg niet voor de 80 :( :(

Zaterdag familiefeest en zondagnamiddag bekerfinale van de volleybal
Gebruikersavatar
BoXeR
Mountainbiker
Berichten: 2516
Lid geworden op: wo 09 jan 2008 22:27

Bericht door BoXeR »

count me in 8)
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Jeec426 schreef:Ik kom alleszins is naar daar maar spijtig genoeg niet voor de 80 :( :(
Zaterdag familiefeest en zondagnamiddag bekerfinale van de volleybal
De 80 wordt anders een pareltje :P
maandag de laatste verkenningen gedaan, zelfs de ervaren streekkenners zullen nieuwe stukjes single track onder de wielen geschoven krijgen.

Streets
Gebruikersavatar
PVDM
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 11 feb 2008 21:45
Rijdt met: Trek feul ex9

Bericht door PVDM »

Een klassieker in deze streken, voor de twijfelaars echt een tocht die je niet mag missen. Bergpallieters en Schuimend tandwielers zullen dan ook met een delegatie afzakken richting Droeshout. Ben zeer benieuwd naar de nieuwe stukken....

Zondag 9 mei eerste Bergpallieters mountainbike tocht !!! Afstanden 37 - 48 - 55 en 65 km (omgeving Buggenhout - Merchtem - Meise...) Mogelijkheid tot bbq en vanaf 14h00 gratis hindernissenparcours - death ride en klimmen
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Bericht door de ware »

bij onze buren en vrienden mtb-ers kunnen wij niet anders dan present te zijn.......en hopelijk met een serieuze delegatie sasbikers.
't is tevens steeds een leuk parcours en der zit weer wat nieuws in naar 't schijnt =D>

weer of geen.......ik zal er zijn

zondag 4 juli 14u: derde 4-urenrace mtb te Humbeek, meer info: www.sasbikers.be
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

de ware schreef:bij onze buren en vrienden mtb-ers kunnen wij niet anders dan present te zijn.......en hopelijk met een serieuze delegatie sasbikers.
't is tevens steeds een leuk parcours en der zit weer wat nieuws in naar 't schijnt =D>
weer of geen.......ik zal er zijn
ik had niets anders verwacht van u :P

Streets
Gebruikersavatar
den Bart
Mountainbiker
Berichten: 444
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 12:09
Rijdt met: Lynskey m290 - Cannondale Flash 29er

Re: Zo 25/04/2010 Opwijk(Droeshout)

Bericht door den Bart »

timdelma schreef:
Mojobiker schreef:Om ons vijfjarig bestaan extra in de bloemekes te zetten organiseren wij "Straf in Bergaf" voor de eerste keer een toertocht die vertrekt vanop het voetbalveld van Droeshout.

Eigenlijk hebben wij de vroegere Daan toertocht overgenomen die we toch deels naar onze eigen hand hebben gezet.

Afstanden: 15, 30, 50 en 80km.

Meer info vindt u alvast op:http://www.strafinbergaf.be/
I'll be there :lol:
Tim, welke afstand ga je daar rijden?
Ik kom misschien ook af, van thuis uit dan, om de 80km te rijden. Zal dan een goeie training voor de komende marathons zijn.
Plaats reactie