Zo 25/04/2010 Opwijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Mojobiker
Mountainbiker
Berichten: 2189
Lid geworden op: di 31 jul 2007 16:17
Rijdt met: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7
Contacteer:

Bericht door Mojobiker »

Vandaag een stuk van het parcours gereden. Het ligt er poeierdroog bij. Hopelijk houdt het goede weer aan tot het einde van de week. Dan wordt het zalig rijden.

Mojo

Up to date info over de toertocht vindt u op: http://www.strafinbergaf.be
Gebruikersavatar
PVDM
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 11 feb 2008 21:45
Rijdt met: Trek feul ex9

Bericht door PVDM »

Weer of geen weer deze tocht valt niet te missen en komen dan ook zeker en vast met enkele Bergpallieters en schuimend tandwielers afgezakt voor de volle 80 km....

Zondag 9 mei eerste Bergpallieters mountainbike tocht !!! Afstanden 37 - 48 - 55 en 65 km (omgeving Buggenhout - Merchtem - Meise...) Mogelijkheid tot bbq en vanaf 14h00 gratis hindernissenparcours - death ride en klimmen
Gebruikersavatar
laagvlieger
Mountainbiker
Berichten: 1073
Lid geworden op: wo 07 feb 2007 23:08
Rijdt met: trek 8000

Bericht door laagvlieger »

uncle sam schreef:Onbekende streek voor mij ... hopelijk ben ik aangenaam verrast :wink:
De volle 80km ofcoz, voor minder doen we het niet.
@ Uncle je zult aangenaam verrast worden door het off-road gehalte,single tracs met geultjes tussen de prikkeldraad.Maar echt veel bos zul je hier niet tegenkomen.Ze zullen wel paar x schoon stukskes bos(klein) doorkruisen denk ik.
Ook hebben ze hier als ze willen paar serieuse korte pittige hellingkjes bezaaid met wat wortels.
Ook steeds op en af geen meter plat.
Tot zondag misschien hé
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

Mojobiker schreef:Up to date info over de toertocht vindt u op: http://www.strafinbergaf.be
Zijn de overzichtsfilmjes van 2009 niet meer terug te vinden op onze site?
kwestei van echt grave reklam te maken?


Streets
Gebruikersavatar
den Bart
Mountainbiker
Berichten: 444
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 12:09
Rijdt met: Lynskey m290 - Cannondale Flash 29er

Bericht door den Bart »

Vraagje voor de parcoursbouwers:
Als ik het plan vanop googlemaps goed kan afleiden, dan rijden jullie in wijzerzin. klopt dit?
M.a.w. als ik in Asse-Terheide op het parcours aansluit, dan moet ik enkel nog het laatste stukje afwerken om aan de start te passeren?

kwestie van goed te kunnen afspreken met bikepartners die vanaf de start vertrekken.

thx
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

den Bart schreef:Vraagje voor de parcoursbouwers:
Als ik het plan vanop googlemaps goed kan afleiden, dan rijden jullie in wijzerzin. klopt dit?
M.a.w. als ik in Asse-Terheide op het parcours aansluit, dan moet ik enkel nog het laatste stukje afwerken om aan de start te passeren?

kwestie van goed te kunnen afspreken met bikepartners die vanaf de start vertrekken.

thx
hehe, jij hoopt enkel en allen den apres bike mee te doen :wink:
In principe is dit zo, Asbeek ligt op de laatste stukken.
Spreek wel af met je maten, of ze de 50,60, of 80 doen, want daar is dan ergens een doorsteek voor de 50/60, Dus zie dat je hen daar niet misloopt.

Ps de inschrijving niet vergeten in orde te brengen, :wink: , of in u geval de UITschrijving

tot zondag

Streets
Gebruikersavatar
den Bart
Mountainbiker
Berichten: 444
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 12:09
Rijdt met: Lynskey m290 - Cannondale Flash 29er

Bericht door den Bart »

Streets schreef: hehe, jij hoopt enkel en allen den apres bike mee te doen :wink:
Neeje, da's ditmaal wel minder. Ik kom in Asse op het parcours en ben dan bijna onmiddellijk aan de start om samen met de maten te vertrekken. Als we op het einde van de tocht terug in Asse arriveren ga ik terug van het parcours richting huiswaarts.
Ik zal dus den apres ni meemaken deze keer :-(
Streets schreef: Spreek wel af met je maten, of ze de 50,60, of 80 doen, want daar is dan ergens een doorsteek voor de 50/60, Dus zie dat je hen daar niet misloopt.
Da van die doorsteek en zo is geen probleem. de plaats waar ik passeer is iedereen al terug samengekomen om de rest van het parcours te rijden.
Streets schreef: Ps de inschrijving niet vergeten in orde te brengen, :wink: , of in u geval de UITschrijving

tot zondag

Streets
da komt ook in orde, ik regel da als ik aan de inschrijving passeer.

thx
Gebruikersavatar
skin
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 01 jan 2010 21:41
Rijdt met: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Bericht door skin »

ga samen met grippeke hier of rance rijden we twijfelen nog #-o
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Bericht door de ware »

wij zullen er ook trachten te zijn,want een van de clubmakkers geeft zaterdag een feestje voor zijn 25 jaar huwelijk. Ik ga proberen ,al dan niet met nen houten kop #-o #-o
Gebruikersavatar
Xfrank
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: za 20 sep 2008 19:21

Bericht door Xfrank »

de mannen van "Just Ridin" uit Waasmunster komen ook voor de 80. :bounce:
Plaats reactie