Zo 25/04/2010 Diksmuide

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Add mud
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 23:23
Rijdt met: Cannondale Bad Boy , Cube reaction sl 29

Bericht door Add mud »

Lekker gefietst met drie van Add Mud. Dank u brandweer , een Hommeltje voor dat laatste brandje.
joos86
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 11 jan 2010 16:44
Rijdt met: Merida

foto's

Bericht door joos86 »

Deze morgend zijn er foto's genomen op het parcours. Waar zijn deze terug te vinden??

Bedankt
Gebruikersavatar
Woody 7
Mountainbiker
Berichten: 239
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 20:46
Rijdt met: Scott

Bericht door Woody 7 »

Mooie snelle rit gereden op de 100km.Vooral de lus Pervijze kon me bekoren,eens iets totaal nieuw in de streek en behoorlijk veel off-road die niet te onderschatten was!Even lang aan de après deelgenomen als op de fiets,kwestie van een goeie evenwicht te bewaren,en de nodige vocht op pijl te houden! :roll: Tot volgend jaar!
Gebruikersavatar
Cubedude
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 19:02
Rijdt met: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS

Bericht door Cubedude »

Zoals verwacht heb ook ik mij uitermate geamuseerd vandaag. iets voor negenen vertrokken voor de 100 km. De eerste bevoorrading heb ik links laten liggen wegens te vroeg (na 14 km of zo dacht ik) Het parcours lag er dus poeierdroog bij en je kan goed doorvlammen. Niet zoveel baaikers gezien op de 100. wel de boskantrijders zien voorbijdieselen op ongev 33 km en voor de rest enkel wat volk gezien daar waar stukken samenkwamen.
Alles was mijns inziens dik in orde. veel offroad, uitstekende markeringen, goede bevoorrading, bijwijlen licht glooiend parcours, pavees, veel privé stukjes en warm weer. het moet niet veel meer zijn op een vrije zondag :-)
Trouwens verleden jaar heb ik mij hier ook al ferm geamuseerd.

Alleen spijtig dat bij het inrijden van strook 1 mijn zadel afbrak :-( Maar dan was de rit al gereden.
Pompierke en Co: bravo!! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
insane_J
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 22:10
Rijdt met: focus black rider

Bericht door insane_J »

mooie tocht :)
deze voor de eerste keer gereden en ik kwam tevreden terug thuis
:wink:
wat ik wel een min puntje vond(t) was dat de eerste bevoorrading al na e 10 tal km kwam als ik me niet vergis

maar geen reden om volgend jaar niet te komen :wink:
Gebruikersavatar
Falco Peregrinus
Mountainbiker
Berichten: 474
Lid geworden op: zo 24 dec 2006 16:20
Rijdt met: Ene met steunwieltjes achteraan

Bericht door Falco Peregrinus »

Schitterende TT. Na 100 km volledig toegeplooid en versleten op het terras aan een Leffe gelurkt. Proficiat brandweermannen! Super organisatie! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
follow
Mountainbiker
Berichten: 428
Lid geworden op: zo 09 aug 2009 18:44
Rijdt met: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Bericht door follow »

zoals velen denk ik 1 minpuntje is de eerste bevoorrading na 10 km anders zeer mooie tocht gereden waar er werk is ingestoken =D> =D>
volgend jaar kom ik ZEKER terug
thanks brandweer
Gebruikersavatar
Jempy One
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: vr 17 aug 2007 22:48
Rijdt met: genius 20, specialized epic comp '08, Cube Agree, Trek 4000

Bericht door Jempy One »

follow schreef:zoals velen denk ik 1 minpuntje is de eerste bevoorrading na 10 km anders zeer mooie tocht gereden waar er werk is ingestoken =D> =D>
volgend jaar kom ik ZEKER terug
thanks brandweer
waarom zou dat een minpunt zijn? Beter één teveel dan één te weinig!
Knappe rit trouwens!! Deze morgen van thuis vertrokken en om 13u thuis met 163 km op de teller.
Gebruikersavatar
bushrider
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: vr 20 feb 2009 22:18
Rijdt met: Bulls copp3V; Cube AMS PRO R1

Bericht door bushrider »

http://be.fotoalbum.eu/Bushrider/a459631/slideshow

=D> =D> =D> bedankt mannen , deze grysperre heeft zich geamuseerd op den groten =D> =D> =D>
tot de volgende


Afbeelding
[url]http:// www.mtb-degrysperre.be/home.html
Marstof
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 10 jul 2009 10:16
Rijdt met: Specialized

proficiat

Bericht door Marstof »

Na onze eigen organisatie van gisteren en de nogal lange aprés met 4 man uit Eeklo afgezakt naar Diksmuide. Twee vertrokken voor de 70 km, ikzelf met de vierde man voor de 100 km. We hebben ons de verre verplaatsing niet beklaagt, een mooi gevarieerd parcours met de privé stukken en de stukken naast de waterlopen die niet bolden, 4 bevoorradingen, dat de eerste wat vroeg kwam vond ikzelf geen probleem, ik had nog niet gegeten. Zeer goede uitpijling, ook even twijfel bij de U bocht. De Augustijntjes uitgezweet en daar we rustig gestart waren de rit op het gemak uitgereden. We mochten zelfs douchen in de vrouwendouche. Kortom een mooie zondag gehad. Proficiat spuitgasten voor de geleverde inspanningen.
Plaats reactie