Zo 25/04/2010 Diksmuide

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bushrider
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: vr 20 feb 2009 22:18
Rijdt met: Bulls copp3V; Cube AMS PRO R1

Bericht door bushrider »

zal morgen starten rond 8h. voor de 100
tot zo :lol: :lol:

Afbeelding
[url]http:// www.mtb-degrysperre.be/home.html
Gebruikersavatar
pearl jam
Mountainbiker
Berichten: 522
Lid geworden op: ma 11 jun 2007 12:41
Rijdt met: Specialized - GT zaskar - TREK TOP FUEL

Bericht door pearl jam »

Nog nooit in deze streek gereden.
Zal de 100km doen kwestie van alles gezien te hebben.

K'ben benieuwd.
Gebruikersavatar
insane_J
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 03 dec 2007 22:10
Rijdt met: focus black rider

Bericht door insane_J »

tot morgen :wink:
Gebruikersavatar
bulcke
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 10 aug 2008 22:31
Rijdt met: Specialized stumpjumper, specialized epic fsr
Contacteer:

Bericht door bulcke »

bushrider schreef:zal morgen starten rond 8h. voor de 100
tot zo :lol: :lol:

Afbeelding
[url]http:// www.mtb-degrysperre.be/home.html

Zal der ook zijn
Gebruikersavatar
panbiker
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 25 nov 2007 21:04
Rijdt met: cube

Bericht door panbiker »

net terug ,vroeger dan verwacht ,gestart voor de 66 en aangekomen met 52 op teller , #-o #-o ,wilde het stuk rond pervijze rijden en net dat stuk gemist #-o #-o misschien waren er teveel afstanden,anders zeer mooie tocht met veel nieuwe (toch voor mij ) stukken waar nog nooit heb gereden, =D> =D> goede bevoorrading en leuke aprés,minpuntje was toch de douche's,soms zeer warm en dan zeer koud, ook om je aan te kleden was er een briesje :evil: nu leuke voormiddag gehad =D> =D>
Gebruikersavatar
aji
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 06 nov 2009 19:39
Rijdt met: Bulls Copperhead1

Bericht door aji »

toffe rit gedaan,de 52km gereden wel met 2 van ons groepje plat gereden.Der was niks op deze TT aan te merken. =D> .Of toch, persoonlijk vond ik de 1 bevoorrading na 10km wel wat vroeg.Maar anders leuke organisatie,mooi verzorgd.Tot volgend jaar =D> =D>
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Rond 9h30 of later aangezet voor de 66 km.
Heel leuke tocht! Ik ben van de streek en heb enkele nieuwe niet privé stukken leren kennen.
Heel de tijd alleen gereden en net geen 26avs wel beginnen doodgaan na de laatste bevoorrading heeltijd wind op kop terug. De stukken in Pervijze waren ook niet van de poes want ze bolden voor geen meter.
Goed georganiseerde TT die goed georganiseerd was eigenlijk niet verkeerd gerden behalve de U-Turn op spoorweg naar Nieuwpoort dacht dat het daar links was. Op het einde e lekker boterham gegeten met een ice-tea.

Voor mij een geslaagde dag dikke proficiat voor de mannen van de brandweer van Diksmuide.

mvg Poggio Biker Roy
Gebruikersavatar
Duinenpiepertje
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 12 feb 2007 11:00
Rijdt met: Bulls comp 500 SL

Bericht door Duinenpiepertje »

Vandaag een zeer leukte toertocht gereden. Bij de 1ste bevoorrading toch een beetje druk van de banden gelaten omdat het parcours er keihard bij lag. In totaal had ik toch een goede 50 km op de teller, daar ikzelf een loopje genomen heb met de splitsingen. Zeer goede bepijling, een leuke apres met zeer democratische prijzen. Tot volgend jaar en nu eerst het stof wegspoelen.

Duinenpiepertje
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Vanmorgen samen met 't klimmerke om 7u vertokken van Houthulst richting diksmuide voor de full monty (100km) bij de inschrijving nog eventjes gewacht op Rik C en met een redelijke vitesse waren Erika's Baaikers vertokken. Wegens tijdsgebrek moesten Rik C en 't Klimmerke op een splitsing een andere weg kiezen, al ben ik heel blij dat ik de eerste 70km niet alleen heb moeten afhaspelen =D> =D> [-o< . Op 3 à 4km van het einde net over de brug van de baan van Nieuwkapelle kreeg ik nog een lekke band, maar dat hoort er natuurlijk bij. Veel commentaar op de TT kan ik niet geven, ik weet enkel dat dit één van de beste toertochten is die ik al gereden heb in Diksmuide ( Beerst ook natuurlijk héé). Verkeerd rijden kon hier praktisch niet, bepijling perfekt =D> =D> . Ook de 4 bevoorradingen waren zeer goed. Na de tocht nog een babbelke had met Woody7 en Pompierke tijdens het verscheuren van de stuute met gekapt. Nadien de laatste druppels energie uit de benen gestampt om richting Houthulst terug te keren met een 124km op de teller en natuurlijk de pijp uit.

Aan Pompierke, het brandweerkorps Diksmuide en alle helpende handen die hielpen deze tocht te organiseren, een dikke proficiat =D> =D> =D> =D> =D> =D>

T filmke komt later deze week nog wel.

tot later.
Willierke
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: di 04 aug 2009 09:19
Rijdt met: Cube Reaction

Bericht door Willierke »

Ikzelf ben ook op die bewuste plaats lek gereden en op hetzelfde moment stonden daar nog 2 anderen hun band te repareren. En we hebben alledrie niks gevonden in onze buitenband #-o
Goeie tocht anders.
Plaats reactie