Zo 02/05/2010 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wistie72
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 22 aug 2009 13:38
Rijdt met: Cube reaction K18

Bericht door wistie72 »

hé mannen,
Schone foto's van de put.
'k Ga ze in m'n fotoalbum bewaren.
Thanks
Gebruikersavatar
tram4
Mountainbiker
Berichten: 781
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 20:34
Rijdt met: scott genius MC50

Bericht door tram4 »

slappetieze2 schreef::bounce: :bounce: Aan Tram4 , Ge hebt een potret getrokken van ik en
mijne moat hieeel intbegin moar ké da noo nie geziene . Kunde doar ne kieer veur zorgne . Gr. SL.T.2. (( Wel te verstoane in de sportalle ))
8) 8) 8) .
hier zi slappetieze2 U vraagt wij draaien :lol:
nog een fotoreekske
http://be.fotoalbum.eu/tram4/a464090/slideshow
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

kijk mensen ik benne net terug van alles afpijlen en opbergen en kbenne LEEEEEEEEEEG!!!
Da gebeur verre noois dak LEEEEEEEEEEEG benne mo nu ist bobientje op.
Ik weet niet of dak volgend jaar goeste ga één voe wérè voe een appel en een ei zoiets op pooten te zetten sorry ze.
Als we chance één geraken we dankzij de vele FLANRIENS net uit de kosten
BEDANKT =D> =D> =D> daarvoor alle dapperen die een zondagmorgen zijn afgekomen VEEL RESPECT voor jullie =D> =D> =D> .
Bedankt ook voor de commentaren zowel positief als negatief.
dat het noois ne TT ala ardennen, vlaamse ardennen en nord France zal worden daar zijn wij ons ten volle van bewust.
Zelf het off road gehalte van onze TT is niet je datte .
Maar wij doen tenmiste inspanning met ons volledige TEAM om er iets van te maken en daarvoor wil ik iedereen die geholpen heeft dan ook bedanken =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

En nu ku ge mijn ........ kussen ik ga nog iets eten en dan slapen om morgen mijn gehele infrass...sstructuur te Kuisen.
jammer dater geen enen Grysperre mij daarvoor wil komen helpen :-D
Gebruikersavatar
bulcke
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 10 aug 2008 22:31
Rijdt met: Specialized stumpjumper, specialized epic fsr
Contacteer:

Bericht door bulcke »

den wakkere bakker gits schreef:kijk mensen ik benne net terug van alles afpijlen en opbergen en kbenne LEEEEEEEEEEG!!!
Da gebeur verre noois dak LEEEEEEEEEEEG benne mo nu ist bobientje op.
Ik weet niet of dak volgend jaar goeste ga één voe wérè voe een appel en een ei zoiets op pooten te zetten sorry ze.
Als we chance één geraken we dankzij de vele FLANRIENS net uit de kosten
BEDANKT =D> =D> =D> daarvoor alle dapperen die een zondagmorgen zijn afgekomen VEEL RESPECT voor jullie =D> =D> =D> .
Bedankt ook voor de commentaren zowel positief als negatief.
dat het noois ne TT ala ardennen, vlaamse ardennen en nord France zal worden daar zijn wij ons ten volle van bewust.
Zelf het off road gehalte van onze TT is niet je datte .
Maar wij doen tenmiste inspanning met ons volledige TEAM om er iets van te maken en daarvoor wil ik iedereen die geholpen heeft dan ook bedanken =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

En nu ku ge mijn ........ kussen ik ga nog iets eten en dan slapen om morgen mijn gehele infrass...sstructuur te Kuisen.
jammer dater geen enen Grysperre mij daarvoor wil komen helpen :-D
Bakkerke we hebben nog niet gedaan é, nog de vuiligheid terug naar mirom brengen morgen en dan afsluiten met een pintje :-D.
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

tram4 schreef:nog een fotoreekske
met dank aan Frans ? (of ben ik mis Stef ) :oops:
http://be.fotoalbum.eu/tram4/a463413/slideshow

JOHAN
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

bedankt ook Brigandbikers jullie waren de GROOTST vertegenwoordigde CLUB met 14 leden =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Terwijl FORUMBIKERS 1 bedankt eeeee :lol: :wink:
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

Motorbiker RULE'S :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
sliekzebra
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: di 01 jan 2008 17:33
Rijdt met: Thompson Curve 2011 full Slx (met opties)

Bericht door sliekzebra »

Nie ipgevn hé stefaan ! [-X

Volgende weke kiek je wére en zeg tegn je moaten ; kiek aké wa da wieder ier geflik hen . De menschen zien content en wieder wok.


Ip no de derde Grysperre classic


=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Speciaal voe de Grysperre's filmke Deel1:



Julder koptje nie laatn hangn é, gdvrdmme [-X [-X , at er twien met e vélo kan rien toen stoj gieder ip de 1ste plekke, bakkertje ze kun nie ollemale met uldre botn an van e hellinge rien wi #-o #-o .

Deel2 volg later en waarschijnelijk deel3 ook nog.
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Bericht door davy »

den wakkere bakker gits schreef:bedankt ook Brigandbikers jullie waren de GROOTST vertegenwoordigde CLUB met 14 leden =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Terwijl FORUMBIKERS 1 bedankt eeeee :lol: :wink:
En dat terwijl we met een tiental in Houffa waren die anders ook bij jullie gingen komen biken.


We vonden het wel spijtig dat we er niet bij konden zijn al gingen we Houffalize niet willen missen uiteraard.
Plaats reactie