Za 13/03/2010 Gistel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Bouwerke-Ed
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 27 jan 2010 02:17
Rijdt met: Bulls

toertocht Gistel 13/3/2010

Bericht door Bouwerke-Ed »

Graag wat meer informatie over deze TT.
Raffiem
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: za 08 mar 2008 19:37
Rijdt met: prowinner

Bericht door Raffiem »

Volgende week is het zo ver, onze 10 lente VTT. We starten in Gistel en rijden via een afwisselend parcours naar het kasteel van Moere, De leugenboom naar de Mokker ten huize van Bjorn Rondelez voor een eerste bevoorrading.( De 32 km gaat via de Lange Max naar domein Roozendaal). Van bij Bjorn gaat het richting praatbos, Koekelarebos, De Mote naar domein Roozendaal.(2de bevoorrading) Van hieruit rijden we via De stationsput naar Gistel.
Het parcours bevat single tracks, land- en boswegen en enkele technische stukken.
Het parcours is voor 95% hetzelfde als vorig jaar, zie reacties op mountainbike.be van onze tocht op 14/03/2009.
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Bericht door spiermassa »

mooie verrassende tocht vorig jaar.wel groot verschil tussen kleine en grotere afstanden ,is er mogelijkheid ertussenin???
Raffiem
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: za 08 mar 2008 19:37
Rijdt met: prowinner

Bericht door Raffiem »

spiermassa schreef:mooie verrassende tocht vorig jaar.wel groot verschil tussen kleine en grotere afstanden ,is er mogelijkheid ertussenin???
Het verschil tussen 32 en 53km is redelijk groot, maar er er zijn weinig mogelijkheden om die lus in te korten zonder aan kwaliteit te moeten inboeten.
Anderzijds zijn de weersvoorspellingen voor deze week zeer goed en zal de 53 of 60 km voor de meeste bikers geen proleem zijn.
Morgen worden reeds enkele technische stukken klaargemaakt. De bosmaaier zal weer zijn werk hebben.
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Vorig jaar ook nog eens in Gistel rondgetoerd en deze tt gereden.
Herinner me dat er toen veel (tegen)wind was en ik de op één na grootste toer heb gereden.
Zaterdag kom ik weer met pepeetje en zijn "werk"collega "poupou" de tt afhaspelen.Ik heb dringend kilometers en bikeritme nodig.
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Bericht door prideandglory1891 »

Misschien ook es de benen komen losgooien hier met enkele bike@holics
Gebruikersavatar
bushrider
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: vr 20 feb 2009 22:18
Rijdt met: Bulls copp3V; Cube AMS PRO R1

Bericht door bushrider »

De laatste tijd al wat gewerkt aan onze tt in Gits(t'zal in orde zijn zulle #-o ) , maar deze tegen mijn eigen deur wil ik toch meenemen
Mag me dus verwachten aan de start rond 8.30 :bounce: :bounce:
Wie mee wil moet maar aansluiten
cuberider66 of turfke misschien , forumbikers ??
laat maar weten , dan kunnen we samen genieten :drunk:

Afbeelding
[url]http:// www.mtb-degrysperre.be/home.html
Gebruikersavatar
Woody 7
Mountainbiker
Berichten: 239
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 20:46
Rijdt met: Scott

Bericht door Woody 7 »

Vorig jaar deze ook gereden en inderdaad een verassend goeie rit met enkele mooie privé stukken!Zal van thuis vertrekken en inspringen ergens aan het praatbos.Hoeveel km zitten we dan nog van de aankomst?(voor de 60km)Zal me dan wel inschrijven!Als dit géén probleem is?
Gebruikersavatar
Turfke
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 21:47
Rijdt met: La Machine I & II

Bericht door Turfke »

bushrider schreef:De laatste tijd al wat gewerkt aan onze tt in Gits(t'zal in orde zijn zulle #-o ) , maar deze tegen mijn eigen deur wil ik toch meenemen
Mag me dus verwachten aan de start rond 8.30 :bounce: :bounce:
Wie mee wil moet maar aansluiten
cuberider66 of turfke misschien , forumbikers ??
laat maar weten , dan kunnen we samen genieten :drunk:

Afbeelding
[url]http:// www.mtb-degrysperre.be/home.html
Heb zaterdagmorgen beloofd iemand te helpen verhuizen.
Zal ofwel een namiddagritje worden in Gistel ofwel zondagmorgen in Rekkem. Ben er nog niet helemaal uit.
Amuseer je alvast !
Plaats reactie