Zo 14/02/2010 Linkhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Matts-bart
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: do 17 sep 2009 17:11
Rijdt met: Merida MATTS

Bericht door Matts-bart »

was idd wel een leuk tochtje.
Af en toe een paar verraderlijke gladde plekskes gevonden en ne keer kennisgemaakt met de grond. 't lachen van mene compagnion ging snel over.....zijn beurt liet niet lang op zich wachten.

Mooi tochtje, goede bevoorrading, warme bevoorrading =D>

Maar..... vond dit toch geen 2 "bulten" [-X zoals vermeld op fietspromo... kom dan volgende week maar eens kijken in Neeroeteren.... DAT zijn 2 bulten...
Gebruikersavatar
orbea-rider
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: vr 16 mar 2007 23:56
Rijdt met: orbea carbon alma team

Bericht door orbea-rider »

prachtige tocht, we zijn bij men clubmaat vertrokken thuis en met de fiets tot daar gebolt voor de 60, vond vooral de 2e helft van de tocht gladder en gladder worden, in het begin viel het goed mee. toch 66 km gereden.

perfecte organisatie, 2 lekkere bevoorradingen gehad en een mooi besneeuwd parcour. Een zeer geslaagde dag.
Toon
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: di 01 apr 2003 08:17
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9

Bericht door Toon »

evil_yves69 schreef:Geen gladde ijsplekken. De ondergrond ligt er perfect bij.
:^o
Komaan mannen, deze uitspraak slaat echt nergens op!

Heb mij toch goed geamuseerd en niet gevallen.
Gebruikersavatar
brandweermenneke
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 30 nov 2009 21:06
Rijdt met: cannondale scalpel 3-2012

Bericht door brandweermenneke »

mooie sneeuw tocht, de bevoorradingen waren goed verzorgd en de bepijling was dik in orden. op de 60 km vielen de asfalt stroken wel mee en waren aardig wat single tracks.
de laatste 10 km werd het behoorlijk glad en heb onderweg nogal wat bikers onderuit zien gaan.
mijn polar gaf 59,5 km en 335 hoogtemeters aan, dit is ongeveer gelijk aan vorig jaar, dus de bulten waren even hoog als vorig jaar.
Gebruikersavatar
CyclingDream
Mountainbiker
Berichten: 328
Lid geworden op: za 08 okt 2005 11:16
Rijdt met: Scott Scale LTD (1x duwen = 100m Bolle)
Contacteer:

Bericht door CyclingDream »

Ik was er vandaag ook voor de 60 Km route met 390 Htm !

Prachtige mountainbikeroute die o.a. over de Willenkens- en de Mierenberg liep !

Ja kan de gehele omloop (60 Km) bekijken via...

-> www.gpscyclingtour.be -> MTB

:wink:
Gebruikersavatar
GeeCee
Mountainbiker
Berichten: 1361
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 19:15
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
Contacteer:

Bericht door GeeCee »

bikegirl13 schreef:Ik kon vooral de attentie - aan het einde - voor de dames wel apprecieren.. :-)
Verder ben ik totaal geen ijsduivel, dus kom graag eens terug bij een andere ondergrond. Zeeeeer rustig de 42 km gereden, en dat zonder op mijn gezicht te gaan :-)
Perfecte organisatie.
Nu maakt ge mij toch nieuwsgierig ... welke attentie hebben de dames gekregen dan? :bounce:
Gebruikersavatar
koenvgn
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: di 17 okt 2006 22:16
Rijdt met: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Contacteer:

Bericht door koenvgn »

Vandaag ook eindelijk terug goed gevoel gehad op het ijs tijdens dit plezant maar behoorlijk vlak ritje na 2 maanden uit geweest te zijn met 2 gebarsten nekwervels.
Vlot doorgereden op de 42km en gem. van 23km/u... Da begint er terug op te lijken vind ik.

Nu de sneeuw nog weg en een fijn voorjaarszonnetje, dan kunnen we nog eens echt doorvlammen!

Niks dan lof voor de organisatie, vond alleen de AA drink aan de pauze nie echt lekker maar da's persoonlijke smaak zeker! :P
DIRKBIKER
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 22 dec 2008 11:29
Rijdt met: TREK VRX 300

Bericht door DIRKBIKER »

brandweermenneke schreef:mooie sneeuw tocht, de bevoorradingen waren goed verzorgd en de bepijling was dik in orden. op de 60 km vielen de asfalt stroken wel mee en waren aardig wat single tracks.
de laatste 10 km werd het behoorlijk glad en heb onderweg nogal wat bikers onderuit zien gaan.
mijn polar gaf 59,5 km en 335 hoogtemeters aan, dit is ongeveer gelijk aan vorig jaar, dus de bulten waren even hoog als vorig jaar.
mijn maat is 3 maal lek gereden (chepappe afgescheurd van zijn voorste wiel). Enig idee van de reden?
Voor de rest prima tocht en prima organisatie!!
Gebruikersavatar
dewout
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 01 mar 2009 22:50
Rijdt met: Bulls

Bericht door dewout »

Met z'n drie -ondanks de sneeuwval- afgezakt naar Linkhout en er geen spijt van gehad :-) Zeer mooie tocht, hier en daar wel wat "slippery" maar dat maakte de ervaring nog specialer. Blij om te melden dat ik het "grond-kus-voorbeeld" van mijn kameraden niet gevolgd ben :wink: Goede bevoorrading met heel lekkere soep =D> Hier komen we ongetwijfeld nog eens terug...
Marcuss
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 05 nov 2006 16:13
Rijdt met: Trek Fuel EX7

Bericht door Marcuss »

Wij hebben de 42 km gereden en ervan genoten. Het was inderdaad wel erg glad op sommige plaatsen. Rijden sommigen onder jullie met speciale banden, want ik werd met mijn standaardprofiel op sommige plaatsen voorbijgestoken en dat was niet omdat ik niet sneller kon, maar niet sneller durfde?
Plaats reactie