Za 06/02/2010 Nieuwpoort

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ratte
Mountainbiker
Berichten: 409
Lid geworden op: di 03 sep 2002 02:00
Rijdt met: Specialized epic

Bericht door ratte »

DIK IN ORDE!

duidelijk minder volk doordat er geen wielerbond was???
Gebruikersavatar
flip de flipper
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: di 26 apr 2005 21:58
Rijdt met: scott 2011 spark 20 en Scott 2010 spark 40

Nieuwpoort

Bericht door flip de flipper »

Waw,Waw,Waw, dik in orde voor de eerste keer!Super rit in eigen streek, bevoorading ook dik in orde, héééél vriendelijk en super gemotiveerde mensen =D> =D> =D>

Doordat wij vroeg naar huis moesten was er voor ons gene apres, daardoor hebben wij natuurlijk het prachtig aandenken moeten missen. #-o #-o #-o

@ de organisatie:Moesten er nog lichtjes over zijn, wil ze gerust ergens komen ophalen hoor, woon in Nieuwpoort en is dus geen probleem. :bounce: :bounce: :bounce:

Tot volgend Jaar :lol:
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

Gisteren samen met Luckyluc en Ivan kunnen genieten van een zeer mooie tocht. De duinenstroken in Lombardsijde waren schitterend. Alles zat in deze tocht: duinen, strand (2 keer), polders,.... Proficiat voor de parcoursbouwers. =D> =D> Jaarlijks enkele keren de verplaatsing maken naar onze kust om hier enkele tochten te rijden kan ik iedereen aanraden, want het blijft toch steeds de moeite waard. Ook een pluim voor de organisatie, want het was dik in orde. =D> =D> Tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

Gebruikersavatar
Pro-bikertje
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 17:03
Rijdt met: Specialized Epic HT

Bericht door Pro-bikertje »

Wij (De Pro-Bikers) hebben ook mogen genieten van dit schitterende parcours. Voor een eerste organisatie is dit ongelofelijk.
Het is te zien dat de parcourbouwers de streek door en door kennen.
De rit mag gerust een van de beste van de streek genoemd worden.
De organisatoren hebben volgend jaar wel nog wat werk om het een en ander te verbeteren, (bepijling,ed.) maar het parcour was TOP =D> .
Nog een positief, en uniek punt wat de afspuit installatie bij de bevoorrading. Mijn fiets haperde wat van het zand, en dit was dat ook zeer wel gekomen.

Deze rit staat alvast op onze agenda voor volgend jaar.
------------P R O F I C I A T--------------------------------
BjörnB
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 23:48
Rijdt met: Cube

Bericht door BjörnB »

@leffingenoartje: lees net je verslag. 'k Vind dat de organisatie in Middelkerke net het fileprobleem in de hand werkt door dat crossparcours in het begin te programmeren, dit jaar meer met de voet aan de grond gestaan dan iets anders (mountainbiken is er voor iedereen en zo hoort het ook, maar niet iedereen is even behendig natuurlijk). Vorig jaar meen ik me te herinneren dat die op het einde zat en dat lijkt me een beter idee.

@deze organisatie: veel organisaties vragen 2€ als je bij de wielerbond aangesloten bent en daar krijg je meestal ook nog een boterham of iets gelijkaardigs. Zo'n achterlichtje is natuurlijk wel tof, maar is dat nodig? Soit, de afprijzing van de broodjes was dan natuurlijk wel aangenaam, want geef toe, 2€ voor een pistolet met toespijs... En voor ik het vergeet: ik heb me wel geamuseerd hoor, het parcours was in orde, mooie afwisseling van zand, duinen en polders. Wij hebben trouwens geen problemen gehad met de bepijling, die was zeker in orde.
Gebruikersavatar
jempi
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: do 04 jan 2007 19:35
Rijdt met: Sandman Acatama

Bericht door jempi »

wij komen volgend jaar ook terug toffen TT
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

BjörnB schreef:@leffingenoartje: lees net je verslag. 'k Vind dat de organisatie in Middelkerke net het fileprobleem in de hand werkt door dat crossparcours in het begin te programmeren, dit jaar meer met de voet aan de grond gestaan dan iets anders (mountainbiken is er voor iedereen en zo hoort het ook, maar niet iedereen is even behendig natuurlijk). Vorig jaar meen ik me te herinneren dat die op het einde zat en dat lijkt me een beter idee.

@deze organisatie: veel organisaties vragen 2€ als je bij de wielerbond aangesloten bent en daar krijg je meestal ook nog een boterham of iets gelijkaardigs. Zo'n achterlichtje is natuurlijk wel tof, maar is dat nodig? Soit, de afprijzing van de broodjes was dan natuurlijk wel aangenaam, want geef toe, 2€ voor een pistolet met toespijs... En voor ik het vergeet: ik heb me wel geamuseerd hoor, het parcours was in orde, mooie afwisseling van zand, duinen en polders. Wij hebben trouwens geen problemen gehad met de bepijling, die was zeker in orde.
goed nieuws dit jaar op 24 oktober zit het cross parcours terug op het einde maar het strand zit in het begin, de waterstanden hé :wink:
Gebruikersavatar
Duinenpiepertje
Mountainbiker
Berichten: 82
Lid geworden op: ma 12 feb 2007 11:00
Rijdt met: Bulls comp 500 SL

Bericht door Duinenpiepertje »

Vandaag deze mail gekregen van de sportdienst Nieuwpoort :

Beste mountainbiker,

Wij danken u voor de deelname in Nieuwpoort aan onze 1ste succesvolle duin-strand-poldertoertocht
op 6 februari jongstleden.
Wij hopen dat u van het parcours hebt genoten.
Eveneens willen we jullie bedanken voor het invullen van de enquete over parcours,
bevoorrading, etc… alsook voor de positieve reacties die wij van jullie kregen.
Aan de hand van jullie mening hebben we na een evaluatievergadering het volgende beslist:
1/ het parcours wordt volgend jaar uitgebreid naar 3 afstanden. De juiste afstanden worden later meegedeeld
maar het zal ongeveer 27 – 37 en 53 km worden.
2/ Een 2de bevoorradingspost zal ook voorzien worden.
3/ Nog meer pijlen zullen aangebracht worden.
4/ Betere aanduiding op het strand (hopelijk volgend jaar geen mist)
Verder zullen we zoveel mogelijk met de meningen rekening houden maar perfectie
is waarschijnlijk onmogelijk.
Wij hopen alvast volgend jaar op je deelname te kunnen rekenen.
Schrijf alvast de datum voor 2011 maar in je mountainbike agenda:
NIEUWPOORT
ZATERDAG 12 FEBRUARI 2011
2° Duin – Strand – Polder
Mountainbiketoertocht
Inschrijvingen van 8.00 u tot 14.30 (13.30 u voor langste afstand)


Mvg,

Koninklijke Vrolijke Wielrijders Nieuwpoort.
&
Sportdienst Nieuwpoort
Tel: 058 / 23 75 40
Fax: 058 / 23 98 40
E-mail: sportnieuwpoort@scarlet.be
Website: www.nieuwpoort.be
Plaats reactie