Zo 14/02/2010 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

vrijdag weten we VEEEEEL meer dan nu he ;-)

zaterdag pijlen we af, ikzelf zit op het eerste stuk en doe controle op het 2de stuk, dus voor de 45 ga ik je een duidelijk beeld kunnen geven op zaterdagnamiddag/avond

alvast dit : mijn persoonlijke (nogmaals PERSOONLIJKE mening) is dat ons parcours wel wat kan hebben, 3 jaar geleden viel de regen met BAKKEN uit de lucht, warempel kwam er bijna 1000man opdagen (bike-gekke-bikers zeg maar) FlyBoy had het aangekondigd en het is ook zo gebleken
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 865#425865
Het was toen wel echt een zondvloed, zelfs de Schijfrem was ontgoocheld
Enkele paginas eerder in dat topic spreek men over de toestand van het parcours, overwegend bos wegen die wat kunnen verdragen, in Nethen ga je verder langs de veldwegen, de hoofdveldwegen zijn steeds doenbaar, in elke situatie (allez ja geen zondvleog he mannen) daarna duik je weer den bos in, mogelijk dat het Herculessallon nog zware poer word, maar we denken eraan om net als vorig jaar dit enkel aan de 35 en 25 te laten
Gebruikersavatar
spaver
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:07
Rijdt met: santa cruz blur xt xtr reba

Bericht door spaver »

Den deze & dodgeW200 komen normaal ook af maar eerst eens afspreken welke afstand we gaan rijden. Pellenberg was ne zware maar wel plezant, was helemaal leeg in Pellenberg.
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

Pellenberg was de ideale weerstandstraining

voor zondag : de 65 is niet voor mietjes, dus een basis conditie is wenselijk ;-)
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

Man, zwijg me van 3 jaar geleden... :drunk: Iets meer dan 4u onderweg op de 65km. Zonder achterrem na 15km, zonder voorrem na 55km.... alles ijzer op ijzer. Afzien, sterven, kapotgaan, aan iedere splitsing twijfelen of ik wel voor de 65 zou gaan... Maar zo tevreden en voldaan toen ik binnenkwam! :lol: Hopelijk is mijn achterrem deze week gereviseerd en kan ik met de MTB komen. Anders wordt het een totale uitdaging met de crossfiets...
vivkemobiel
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: di 10 jul 2007 18:25
Rijdt met: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Bericht door vivkemobiel »

Ja zeg mannen, ik dacht te komen voor de 65 km maar krijg al schrik van jullie commentaren.

Ik kan onderweg nog beslissen of ik doorga of afsla.
Alles zal ook afhangen van het weer en het parcours.

Tot zondag.
Jokke
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: vr 01 aug 2003 13:44
Rijdt met: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Contacteer:

Bericht door Jokke »

@ Vivkemobiel : de splitsing 55-65 zit vrij laat in het parcours (ik schat rond km 30-35) dus dan kan je nog altijd zien wat je doet.
Maar zoals Phille al zei : het is geen makkie 8)
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Bericht door phille »

freezy schreef:Maar zo tevreden en voldaan toen ik binnenkwam!.
bikersmile ! (niet te verwarren met bicyclesmile)
vivkemobiel
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: di 10 jul 2007 18:25
Rijdt met: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Bericht door vivkemobiel »

Jokke schreef:@ Vivkemobiel : de splitsing 55-65 zit vrij laat in het parcours (ik schat rond km 30-35) dus dan kan je nog altijd zien wat je doet.
Maar zoals Phille al zei : het is geen makkie 8)
Ja, een VTTtocht van 65 km is zeker geen makkie maar ik heb zonder problemen ook het grote parcours in Dworp overleefd.
En zoals je zegt, kan ik bij de splitsing nog kiezen; dan weet ik al hoe het gesteld is met de beentjes. :lol:
Ik kijk er alleszins naar uit maar zorg dat het zeker niet sneeuwt. [-X [-X [-o<
Gebruikersavatar
ikke met de fiets
Mountainbiker
Berichten: 1056
Lid geworden op: wo 03 jun 2009 09:39
Rijdt met: Trek Top Fuel 9.9 ssl / Scott Spark 29 Pro

Bericht door ikke met de fiets »

phille schreef:inderdaad ;-) die van 2010 komen er na de TT op, das nogal wiedes he
die gps-route vooraf krijgen is omdak altijd pijltjes mis :roll:
dus vooraf zou "very appreciated" zijn :-D
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

ikke met de fiets schreef:
phille schreef:inderdaad ;-) die van 2010 komen er na de TT op, das nogal wiedes he
die gps-route vooraf krijgen is omdak altijd pijltjes mis :roll:
dus vooraf zou "very appreciated" zijn :-D
as ge gewoon de pijlkes volgt kan er toch niks misgaan ?? anders bolt ge maar mee met ons hé, zeker dat ge heelhuids terug binnenkomt..

MaC'Red 8)
Plaats reactie