Zo 24/01/2010 Wevelgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kok
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: za 23 jan 2010 13:42
Rijdt met: harly trapson

Bericht door kok »

T'weer valt nog mee,'kan nie meer wachten voor aan te zetten.
en mijn dochter ga ook mee .
Gebruikersavatar
blackie
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: za 05 dec 2009 10:26
Rijdt met: Giant 27,5plus en Pyga oneten29

Bericht door blackie »

blackie schreef:
Osantus ghv schreef:......
Na onze toertocht zal je nog rustig de tijd hebben voor een goedsmakende Leffe om dan tevreden naar huis te gaan. Je partner zal ook blij zijn! Je komt netjes op tijd thuis en geen kilo’s wegend wasgoed vol met smurrie…

Sportieve groeten!
"Leffe papa" zegt de zoon... Ge moet meegaan!!

Ok, dan wel zekers.. :wink:

En de partner zal voor de eerste keer een MTB tocht doen, dus als je een lange smallen(alhoewel) op een rode fiets ziet in een geel vestje, heb dan respect voor mijn vrouwtje die voor me rijd en haar eerste keer een TT meedoet!!! Bedankt op voorhand.

:wink:
Bedankt vanwege mijzelf en mijn vrouwtje aan iedereen die geduld moeste uitoefenen en de meesten steunden haar nog ook. Prachtig!!!

Vanaf de start al gelijk dat bos in... kmoe geen tekeningske maken hé. Ze heeft 38 km in totaal van thuis tot thuis en ze geeft ervan genoten!!
En ze was vol lof over de bevoorrading, ze wilde al haar geld uithalen, psies een supermarkt :wink:

jiiihaaaaa
Gebruikersavatar
horny devil
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 05 dec 2007 00:20
Rijdt met: Giant crossfiets , willier oro puro mtb

Bericht door horny devil »

vanmorgen de 53km afgehaspeld mooie bevooradingen =D> en ook zeer goed berijdbaar zodus na 2 uur terug aangekomen in wevelgem thanks :wink:
QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Bericht door QM »

Prachtige rit, super genoten en steendood naar huis gereden, bleek niemand thuis te zijn en had het bakje van de poort niet mee dus nen klim over twdeemeterhalf moeten maken waarvan de landing met lege benen nogal pijnlijk afliep :(
Bedankt voor het prachtige ritje!
Gebruikersavatar
Dodomauritius
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 13 okt 2004 14:54
Rijdt met: 2 wielen en piepende frings...

Bericht door Dodomauritius »

Om positief te beginnen, het was een leuke rit, doorgaans uitstekend te berijden, op het bosje na, in het begin van de tocht...
Alleen jammer dat de organisatie met hun reclame "100% moddervrij" ons 100 % "blaaskes wijsmaakten. Ook jammer dat ze ons een dolgelukkige partner beloven die, ik citeer, blij zal zijn dat we geen kilo's wegend wasgoed vol met smurrie meebrengen... Triestig genoeg bleek ook de belofte "warme douches" geen steek te houden. Ok, strikt gezien waren er warme douches, maar er waren evengoed ijskoude douches die een vergelijk met een Frans toilet kunnen doorstaan...
Moraal van het verhaal? Je moet niet beloven wat je niet waar kan maken! Veel geblaat maar net iets te weinig wol...
Ik geef de voorkeur aan organisaties die je "100% kans op modder" beloven, ze zijn tenminste eerlijk.
kinse
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 19 okt 2007 13:21
Rijdt met: Scott

Bericht door kinse »

tja dodomauritius, ze vertelden dan ook niet dat er geen modder ging zijn hé :roll:

er was heel weinig modder (toch op de 38 km), alles was heel goed berijdbaar, dus voor mij is de belofte wel waargemaakt :wink:
kok
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: za 23 jan 2010 13:42
Rijdt met: harly trapson

Bericht door kok »

Ik heb ervan genoten ,en t'was toch ploetervrij hè.
Mijn douche was verouderd maar wel proper
Bepijling,Bevoorading,hot-dog en bediening van dit alles vond ik heeeel goed.
Bedankt voor alle goede zorgen =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
spetterke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: do 03 sep 2009 20:04
Rijdt met: cube

Bericht door spetterke »

Mooie tocht, met veel afwisseling in het parcours. =D>
't was onze eerste keer in Wevelgem, maar we komen zeker terug! =D>
Gebruikersavatar
Rocket Jon
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 03 jan 2005 13:54
Rijdt met: Look 986, Ridley noah

Bericht door Rocket Jon »

overal mooi berijdbaar =D>
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Bericht door filiep72 »

Moddervrij,moddervrij. Je kan toch wel peizen dat je halfwege januari niet verblindt zal zijn door het stof van uw voorgangers. De organisatie heeft wel een beetje overdreven maar deze rit stond er toch. Goede bepijling en bevoorradingen om u tegen te zeggen. Ik heb de 53 gereden en die was perfect berijdbaar. Nergens hoefden we door de modder te ploeteren . Mede door de bepijling 'normaal' en 'zwaar'. In Marke toch eens de rode pijlen gevolgd (een afdalingske) en we konden er goed door. Hoogtepunten van de rit: Da boske aan de autostrade in het begin , die berm langs de autostrade net voor de 2e bevoorrading en da stukske in Marke (rode pijl). En vaneigens de leffe op den aprés. :-D
Wevelgem , Tot volgend jaar hé :wink:
Plaats reactie