Zo 24/01/2010 Wevelgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kok
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: za 23 jan 2010 13:42
Rijdt met: harly trapson

Bericht door kok »

Had na vorige week gezworen van niet meer te rijden in de winter na al da ploeter en kuiswerk, "k'was bak off "en had geen tijd meer om èèn te drinken,en kreeg er dan nog van da'k te laat t'us was ook.

Maar k' twijfel nie aan die gasten van Wevelgem ,die krijgen dat moddervrije wel voor elkaar.

Da zijn die kerels die Wevelgem -Kluis organizeren ,met da pittig chroonootje ,die weten van aanpakken.Ben da nog nie vergeten zulle

K'ZAL ER DUS ZEKKER ZINN
Gebruikersavatar
Dekker
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: za 12 feb 2005 11:00
Rijdt met: Thompson

Bericht door Dekker »

Wevelgem, onze buren, het parcours passeert door Rekkem(mooie MTB streek he!). Dit mogen we nooit missen!
Moddervrij hoeft het niet helemaal te zijn, zolang het niet baggeren is zoals in kluisbergen zijn we al content. Hopelijk niet te veel regen vandaag, morgen komen we af met een bende keybones!
Is jullie tocht in wijzerzin, of tegen wijzerzin? zit de doortocht Rekkem op het laatste? Zo kunnen we plannen of we gemakkelijk kunnen stoppen in Rekkem.

REKKEM: Vr 12maart avondtocht, Zo 14maart 11de smokkelaarstocht www.keybones.be
Osantus ghv
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: do 08 jan 2009 19:10
Rijdt met: Thomson

Bericht door Osantus ghv »

Aan de keybones,

Rekkem zit in het begin van de tocht

Tot zondag
Gebruikersavatar
The Exe-cutioner
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: di 13 sep 2005 14:37
Rijdt met: Scott Yecora

Bericht door The Exe-cutioner »

Als het morgen te nat is om op de weg te fietsen met onze groepje dan kom ik zeker af naar Wevelgem, deze eigenlijk ook meerdere jaren gedaan en was idd ook één van m'n voorkeuren en die me het meest bijgebleven is (in positieve zin).
Misschien dus tot morgen met een kameraad.
lucvh
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 23 jan 2010 15:04
Rijdt met: orbea

Bericht door lucvh »

indien ik mijn twee kompanen kan overtuigen, en dat zal wel niet moeilijk zijn, komen wij ook wel eens "moddervrij" rijden. ben benieuwd hoe dat er zal uitzien. want met die regen die nu al gans de namiddag uit de lucht komt gevallen zou het wel eens aangenamer fietsen kunnen zijn.
Killerbeetje
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 13:47
Rijdt met: B 1 killerbee

Bericht door Killerbeetje »

Vandaag naar Zuidschote geweest en alles was goed te doen dus morgen met de raketmannen naar Wevelgem.
Gebruikersavatar
Dekker
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: za 12 feb 2005 11:00
Rijdt met: Thompson

Bericht door Dekker »

Osantus ghv schreef:Aan de keybones,

Rekkem zit in het begin van de tocht

Tot zondag
Dan rijden we gans de tocht uit! en drinken we een in wevelgem :drunk:
Gebruikersavatar
blackie
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: za 05 dec 2009 10:26
Rijdt met: Giant 27,5plus en Pyga oneten29

Bericht door blackie »

Osantus ghv schreef:......
Na onze toertocht zal je nog rustig de tijd hebben voor een goedsmakende Leffe om dan tevreden naar huis te gaan. Je partner zal ook blij zijn! Je komt netjes op tijd thuis en geen kilo’s wegend wasgoed vol met smurrie…

Sportieve groeten!
"Leffe papa" zegt de zoon... Ge moet meegaan!!

Ok, dan wel zekers.. :wink:

En de partner zal voor de eerste keer een MTB tocht doen, dus als je een lange smallen(alhoewel) op een rode fiets ziet in een geel vestje, heb dan respect voor mijn vrouwtje die voor me rijd en haar eerste keer een TT meedoet!!! Bedankt op voorhand.

:wink:
QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Bericht door QM »

Alles staat klaar, morgen trap ik naar Wevelgem 8)
Gebruikersavatar
Keystof
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: do 10 nov 2005 17:49
Rijdt met: ne goen

Bericht door Keystof »

Allee vooruit. We zijn daar ze!

Www.keybones.be
Plaats reactie