Za 16/01/2010 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hans darmstrong
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: za 22 nov 2008 19:40
Rijdt met: trek

Bericht door hans darmstrong »

Heel goed georganiseerd, en de omloop was ok. Veel verkavelingen door, dat wel. De wind maakte de stukken baan per momenten ook pittig en het bosje op het einde was top.

Niets vermoedend met mijn bloot xxx onder de douche gedoken, ik wist rap hoe warm 't was!
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

met mede steenbakker siegfried gekozen voor de tussenafstand van 38 km.'k heb het me niet beklaagd want constant regen,koude,gure wind en een paar lastige tot zéér lastige stroken moeten trotseren!!de organisatie vond ik zéér goed,goede bepijling,een hete douche,vriendelijke mensen aan de bevooradingen en een goede service in de zaal!!Ik kan me echter niet van de indruk ontdoen dat jullie te veel road nodig hadden om toch maar bij jullie lokaal (1e bev.) te geraken,en ook om terug een beetje off road onder de wielen geschoven te krijgen na de bevoorading waren we al een heel stuk verder!!Misschien volgend jaar kiezen voor een andere locatie...dit is geen kritiek maar een suggestie!! :wink: Veel succes binnenkort met het wegseizoen en misschien tot volgend jaar!!groeten,
dingo 8)
BAZIEL
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: do 05 nov 2009 13:17
Rijdt met: TREK 8500

Bericht door BAZIEL »

Was een goede rit,denk dat iedere inrichter van een toertocht probeert het beste ervan te maken de ene al wat beter dan de andere maar iedereen doet zijn best . De broodjes nadien waren gewoon weg super =D> =D> Tot volgend jaar Ciao :lol:
Gebruikersavatar
follow
Mountainbiker
Berichten: 428
Lid geworden op: zo 09 aug 2009 18:44
Rijdt met: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Bericht door follow »

inderdaad zeer goeie organisatie en zeer lekkere broodjes nadien =D> =D> =D> =D> mag iedere week zo zijn van ik
:-D :-D :-D
lucky
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 17 jan 2005 21:45

Bericht door lucky »

zaterdag in de voormiddag ook de 38 gereden. bijwijlen lag het er heel vettig bij. Kan ook niet anders na het dooiwerk. Mijn compagnon, aan zijn eerste MTB-tocht bezig, zag heel wat sterretjes. Door de wind was het ook koud.
Bevoorrading en broodje achteraf waren heel goed. Het parcours mocht voor mij nog iets beter. Wellicht was de 50 km beter ...

:wink: Op 31/1/2010 is het onze beurt in Gistel!
Gebruikersavatar
DXC
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: za 07 nov 2009 21:23

Bericht door DXC »

lucky schreef:zaterdag in de voormiddag ook de 38 gereden. bijwijlen lag het er heel vettig bij. Kan ook niet anders na het dooiwerk. Mijn compagnon, aan zijn eerste MTB-tocht bezig, zag heel wat sterretjes. Door de wind was het ook koud.
Bevoorrading en broodje achteraf waren heel goed. Het parcours mocht voor mij nog iets beter. Wellicht was de 50 km beter ...

:wink: Op 31/1/2010 is het onze beurt in Gistel!

I'll be there 8)
Gebruikersavatar
bike1968
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: ma 20 okt 2008 01:39
Rijdt met: sensa merano pro special

Bericht door bike1968 »

Kheb ik geen foto s zien trekken ?
stony
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: za 13 jan 2007 08:05
Rijdt met: met twee wieln

Bericht door stony »

Alvast iedereen bedankt voor zijn komst en de reacties.
We proberen met alles rekening te houden voor de volgende editie.
Betreffende de offroad stukken, wij hebben beperkingen tov de grote
broers VTI en TOF. Zij hebben een ruimere kennissenkring om privéstukjes
te kunnen gebruiken. (Waar wijzelf natuurlijk ook van profiteren als het hun eigen rit is) :lol:
Een derde bevoorrading stoppen we erin omdat, naargelang het weer in januari, het wel eens aangenaam zou kunnen zijn om eens uit de regen, wind of sneeuw te kunnen stappen.
Daarom stoppen we er ook die café's erin om eens binnen te kunnen ipv aan een garage of een tent te staan.
Aangaande de getrokken foto's is dit toekomstgericht om op onze site, dat we zullen opstarten, te kunnen gebruiken.
Hopelijk tot volgend jaar op onze 5de editie.
Grtz Stony
stony
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: za 13 jan 2007 08:05
Rijdt met: met twee wieln

Bericht door stony »

Zaterdag 15 januari 2011

=D> “ Lustrum Editie” =D>

5de VTT Flandria Sportief

(org.:WBV)

Starten van 8u00 tot 14u00; aankomst tot 17u00.

25 km - 38 km - 50 km

Prachtige en gevarieerde omloop doorheen de streek van het Houtland.

Inschrijving & start: Zaal “De Mast”, Industrielaan 2 , 8820 Torhout.

Ruime parkingen voorzien ter plaatse en in de heel nabije omgeving.

Services: mobiele pechdienst, warme douches, uitgebreide bevoorradingen, ruime bikewash, afgesloten fietsbewaking en bij aankomst een belegd broodje.

Contacten: Geert 0474/41 17 68 , Andy 0475/52 12 45 , Chris 0486/45 01 91.

Mail: wtcflandriasportief@skynet.be

!!!!! Komt in aanmerking voor het Torhoutse mountainbikecriterium !!!!!
Plaats reactie