Za 30/01/2010 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gillio
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: do 03 sep 2009 16:25
Rijdt met: Trek 6700

Bericht door Gillio »

Gisteren ook met verve genoten van deze schitterende tocht
Alles was perfect =D> =D> =D>

Ook leuk was dat je in dat ene bosje kon kiezen tussen durvers
en gewoon traject.
SLIJKSCHAAP
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 12 jan 2010 09:07
Rijdt met: trek 6700

Bericht door SLIJKSCHAAP »

De Jabbeekse werkgroep VTT dankt alle 970 deelnemers voor de deelname en de positieve reacties.
We zien jullie graag terug op 11 september 2010 voor de zomertocht. =D> :lol: :P
Gebruikersavatar
Bouwerke-Ed
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 27 jan 2010 02:17
Rijdt met: Bulls

Bericht door Bouwerke-Ed »

jägermeister schreef:Enkele beelden van deze prachtige TT zijn nu te bezichtigen op de volgende link:

Jägermeister bedankt om het mooie filmke te plaatsen. In de volgende winterTT zal die vettige lus er niet meer in zitten. Er zijn te veel bikers met hun voorwiel blijven steken met soms een pijnlijke val.
Ik kan nu al verklappen dat er in de volgende zomerTT nog 3 extra bossen zullen aangedaan worden die goed zijn voor 5km. :wink:

ZomerTT: 11 september.
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

@Bouwerke-Ed: ik vond niet dat er stukken waren die noemenswaardig waren om er uit te halen volgend jaar... Kan je de mensen niet laten kiezen? Of maakt dat het moeilijker om aan jullie km-aantal te komen?
Gebruikersavatar
Bouwerke-Ed
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 27 jan 2010 02:17
Rijdt met: Bulls

Bericht door Bouwerke-Ed »

Rock Rider schreef:@Bouwerke-Ed: ik vond niet dat er stukken waren die noemenswaardig waren om er uit te halen volgend jaar... Kan je de mensen niet laten kiezen? Of maakt dat het moeilijker om aan jullie km-aantal te komen?
Het gaat maar om twee stukjes van 100 en 200 meter. Maar we laten jullie kiezen met bordjes" moeilijk ". Bedankt voor de tip!
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Bouwerke-Ed schreef:
jägermeister schreef:Enkele beelden van deze prachtige TT zijn nu te bezichtigen op de volgende link:

Jägermeister bedankt om het mooie filmke te plaatsen. In de volgende winterTT zal die vettige lus er niet meer in zitten. Er zijn te veel bikers met hun voorwiel blijven steken met soms een pijnlijke val.
Ik kan nu al verklappen dat er in de volgende zomerTT nog 3 extra bossen zullen aangedaan worden die goed zijn voor 5km. :wink:

ZomerTT: 11 september.
Bedankt hé, ik heb me geen pijn gedaan hoor, we kunnen tegen een duwke. Volgende zomer mag je ons terug verwachten :bounce: :bounce: :bounce:
Plaats reactie