Zo 10/01/2010 Kemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
touchdownbiker
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 02 jan 2005 19:17
Rijdt met: Trek

09 & 10-01-10 Kemmel

Bericht door touchdownbiker »

hoe zit dat mee die info hieromtrent, we lezen dat de afstanden tot 65km gaan beschrijft dat parcour is?

Voor alle andere uit de streek van wolfsdonk, we gaan ook dit jaar weer met de bus naar ginder.
Wat bieden wij u aan!!!!!!!!!!!

vooraleer te beginnen zijn de plaatsen op de bus voorlopig beperkt tot 30 personen.

uwe bike gaat mee op de bus, u dient zelf een deken mee te brengen ter bescherming van de bike tegen krassen.

de prijs is 15 euro/deelnemer en wat krijgt ge daarvoor:
*vertek is omdtreeks 06.00 te wolfsdonk of 06.30 aan bertels te geel
*wegens het vroege uur => ontbijt op de bus met warme koffie of andere drank (chocomelk, fruitsap)
* de inschrijving op de tocht zelf
* een paar dranken na de tocht :drunk: :drunk: :drunk:
* op de terugreis gratis drank op de bus
* veel bikeplezier ginds en de straffe verhalen achteraf :P :P
* veilig transport naar ginder en terug
* ....
diegene die al meegeweest zijn kunnen bovenstaande enkel beamen en verder aanvullen, this gewoon het plezier dat telt die dag.

we zijn terug thuis tussen 18.30 en 19.30 (voor de zekerheid maar een uur elastiek ingebouwd)

interesse, stuur een mail naar luc.alaerts1@pandora.be
Gebruikersavatar
picco
Mountainbiker
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 29 mei 2005 17:28

zat.-zon. 09/10-01-2010 VTT KEMMEL

Bericht door picco »

Hallo bikers,

Op zaterdag 09 en zondag 10 januari is er de
12° Lockedyze tweedaags toertocht.
mtb club de KODO'S Kemmel verwelkomen u graag.

start en aankomst :Lockedyze Kemmel
Kemmelstraat 40
8950 Kemmel

starturen zaterdag :8.30 tot 14.00
zondag :8.00 tot 11.00
LET OP: zondag voor de 65 km tot 10.00

Het parkoer is ook dit jaar op veel plaatsen gewijzigd, maar de natuurlijke elementen van het Vlaamse Heuvelland en 'net over de schreve' Frans-Vlaanderen zijn blijvende ingrediënten met o.a. Monteberg, Rode Berg, Zwarte Berg, Mont de Kokereel, Mont des Cats, Meulen Houck, Mont de Boeschepe en vrij te kiezen met of zonder Kemmelberg.Verschillende bergen worden meerdere keren aangedaan naargelang de afstand

20 km ideaal voor beginnende bikers of een familieuitstap

verder nog:
uitgebreide bevoorradingen
20km:1
35km:2
45km:3
65km:3
warme douches
verwarmde kleedkamers
unieke fietsafspuitinstallatie
pechdienst
aanwezigheid EHBO
sfeerbeelden van de toertocht zelf
verhuring mtb fietsen op zondag (057/209027
professioneel fietsherstellingsteam op zondag
boterham met beleg voor iedereen

gezellige aprèsbike

Beker voor grootste belgische en buitenlandse club
alle info:

0476/385299
www.vttkemmel.be
zie ook foto's en filmpjes van vorige edities op de site
Gebruikersavatar
Dizze
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 10:55
Rijdt met: MTB Wilier Triestina

Re: 09 & 10-01-10 Kemmel

Bericht door Dizze »

touchdownbiker schreef:hoe zit dat mee die info hieromtrent, we lezen dat de afstanden tot 65km gaan beschrijft dat parcour is?

Voor alle andere uit de streek van wolfsdonk, we gaan ook dit jaar weer met de bus naar ginder.
Wat bieden wij u aan!!!!!!!!!!!

vooraleer te beginnen zijn de plaatsen op de bus voorlopig beperkt tot 30 personen.

uwe bike gaat mee op de bus, u dient zelf een deken mee te brengen ter bescherming van de bike tegen krassen.

de prijs is 15 euro/deelnemer en wat krijgt ge daarvoor:
*vertek is omdtreeks 06.00 te wolfsdonk of 06.30 aan bertels te geel
*wegens het vroege uur => ontbijt op de bus met warme koffie of andere drank (chocomelk, fruitsap)
* de inschrijving op de tocht zelf
* een paar dranken na de tocht :drunk: :drunk: :drunk:
* op de terugreis gratis drank op de bus
* veel bikeplezier ginds en de straffe verhalen achteraf :P :P
* veilig transport naar ginder en terug
* ....
diegene die al meegeweest zijn kunnen bovenstaande enkel beamen en verder aanvullen, this gewoon het plezier dat telt die dag.

we zijn terug thuis tussen 18.30 en 19.30 (voor de zekerheid maar een uur elastiek ingebouwd)

interesse, stuur een mail naar luc.alaerts1@pandora.be
Hoi touchdownbiker, die 65km wordt vlgde zaterdag uitgereden. Dus nog effe wachten en dan geven we jullie alle nuttige info! :-D
Gebruikersavatar
frawiwi
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 01:38
Rijdt met: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Contacteer:

Bericht door frawiwi »

Ik wens de kodo s heel veel succes met hun tocht.
Ik moet deze laten voorbij gaan, op zaterdag familiefeestje µop zondag chouffe nieuwjaarsrit
jammer, maar helaas. Wat betreft het familiefeestje probeer ik er nog onderuit te geraken. Je zal begrijpen dat de chouffenieuwjaarsrit niet mag gemist worden :wink:
Wel wil ik aan iedereen meedelen die deze rit nog nooit reed :
DIT IS EEN SUPERTOCHT
ik reed er al een 4 tal keer
iedere editie was perfect georganiseerd, super pardours ( lastig) , toffe sfeer , gezellige apres, originele superbikewash ( was al dikwijls zeer noodzakelijk ) Ongelooflijke bevooradingen ( naast de gewone versnaperingen en sportdrank kregen we hier al verse soep, kippeboutjes, warme wijn, ... je kan t nie bedenken ( nie echt goed voor de lijn, voor wie er 1 heeft :wink: )
Super apres, ( ik blijf er altijd te lang plakken)
Heerlijke warme douches op een vernuftig wijze ineen geflanst),...
Practige streek qua landschap , bikefun en niet te vergeten de typische heuvellandse sfeer ( iets waar ik enorm van hou )
CUbiker, ik hoop alsnog te komen maar wens jullie in ieder geval t beste
Gebruikersavatar
Dizze
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 10:55
Rijdt met: MTB Wilier Triestina

Bericht door Dizze »

frawiwi schreef:Ik wens de kodo s heel veel succes met hun tocht.
Ik moet deze laten voorbij gaan, op zaterdag familiefeestje µop zondag chouffe nieuwjaarsrit
jammer, maar helaas. Wat betreft het familiefeestje probeer ik er nog onderuit te geraken. Je zal begrijpen dat de chouffenieuwjaarsrit niet mag gemist worden :wink:
Wel wil ik aan iedereen meedelen die deze rit nog nooit reed :
DIT IS EEN SUPERTOCHT
ik reed er al een 4 tal keer
iedere editie was perfect georganiseerd, super pardours ( lastig) , toffe sfeer , gezellige apres, originele superbikewash ( was al dikwijls zeer noodzakelijk ) Ongelooflijke bevooradingen ( naast de gewone versnaperingen en sportdrank kregen we hier al verse soep, kippeboutjes, warme wijn, ... je kan t nie bedenken ( nie echt goed voor de lijn, voor wie er 1 heeft :wink: )
Super apres, ( ik blijf er altijd te lang plakken)
Heerlijke warme douches op een vernuftig wijze ineen geflanst),...
Practige streek qua landschap , bikefun en niet te vergeten de typische heuvellandse sfeer ( iets waar ik enorm van hou )
CUbiker, ik hoop alsnog te komen maar wens jullie in ieder geval t beste
Jandorie , wie gaan we nu moeten in de kijker plaatsen ..op foto ..of op film met pech onderweg. Je was bijna uitgeroepen tot meester-pechvogel van de voorbije jaren. Maar geen getreur. Er komen nog jaren met Kodo- toertochten! :-D
Gebruikersavatar
frawiwi
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 01:38
Rijdt met: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Contacteer:

Bericht door frawiwi »

CuBiker schreef:
frawiwi schreef:Ik wens de kodo s heel veel succes met hun tocht.
Ik moet deze laten voorbij gaan, op zaterdag familiefeestje µop zondag chouffe nieuwjaarsrit
jammer, maar helaas. Wat betreft het familiefeestje probeer ik er nog onderuit te geraken. Je zal begrijpen dat de chouffenieuwjaarsrit niet mag gemist worden :wink:
Wel wil ik aan iedereen meedelen die deze rit nog nooit reed :
DIT IS EEN SUPERTOCHT
ik reed er al een 4 tal keer
iedere editie was perfect georganiseerd, super pardours ( lastig) , toffe sfeer , gezellige apres, originele superbikewash ( was al dikwijls zeer noodzakelijk ) Ongelooflijke bevooradingen ( naast de gewone versnaperingen en sportdrank kregen we hier al verse soep, kippeboutjes, warme wijn, ... je kan t nie bedenken ( nie echt goed voor de lijn, voor wie er 1 heeft :wink: )
Super apres, ( ik blijf er altijd te lang plakken)
Heerlijke warme douches op een vernuftig wijze ineen geflanst),...
Practige streek qua landschap , bikefun en niet te vergeten de typische heuvellandse sfeer ( iets waar ik enorm van hou )
CUbiker, ik hoop alsnog te komen maar wens jullie in ieder geval t beste
Jandorie , wie gaan we nu moeten in de kijker plaatsen ..op foto ..of op film met pech onderweg. Je was bijna uitgeroepen tot meester-pechvogel van de voorbije jaren. Maar geen getreur. Er komen nog jaren met Kodo- toertochten! :-D
zwijg maar van die pech, sinds 15/08 in poperinge t een na t ander . Hopelijks op dit moment terug 1 fiets die meewilt, zondag ff testen in de Middelkerkse duinen.
Gebruikersavatar
den willy
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 18:32
Rijdt met: een gryzen
Contacteer:

Bericht door den willy »

Leuk dat het over twee dagen gesprijd is. Als ik de zaterdag niet kan zal ik zeker de zondag paraat zijn. Hier twee jaar geleden gestart en ben die rit nog niet vergeten door zijn unieke sfeer. :P
Gebruikersavatar
marnoek
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: vr 20 okt 2006 16:33
Rijdt met: martelly crosser

Bericht door marnoek »

De Sadef komt ook af.
Marnoek, Nonkel,...
de'n Stef moet de vroege werken :cry: , anders was ie d'er ook.
Danny, d'er zal toch wel Leffe zijn in de'n apres....??? :drunk:
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

Normaal sta ik op zaterdag aan de start voor de 65 km.
Na een jaartje te hebben gemist zal ik dit jaar terug komen genieten van deze :bounce:
kodokadé
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: do 24 nov 2005 22:19
Rijdt met: Trek

Bericht door kodokadé »

Gisteren het parcours nog eens getest. Nog een paar kleine wijzigingetjes en de toer is af. Onze nieuwe grote afstand van 65km is niet voor watjes maar een uitdaging voor alle getrainde bikers! We wensen jullie alvast prettige eindejaarsfeesten maar hou toch een beetje conditie over om te starten inKemmel!
Plaats reactie