Do 24/12/2009 Menen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
debiker
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: vr 09 jan 2009 12:37
Rijdt met: Bh limiet editie
Contacteer:

Re: VTT Menen

Bericht door debiker »

Drag your track schreef:
Rock Rider schreef:
Drag your track schreef: Aan zij die het nodig vinden om hier kritiek te spuien op de organisatoren of op het parcours: eat your heart out and prove better.
Nogal redelijk grof, maar kom... Vorige jaren kwam er bij mijn weten telkens zo goed als geen reactie van organisatoren dus dergelijke reacties van leden van dit forum zijn dan wel verstaanbaar.

De toer enkele malen na elkaar gereden, maar vorig jaar niet. Hoor dat hij verbeterd is, dus kom ik toch nog eens af.
Beste Nick V.,

Dergelijke reactie redelijk grof ?! Iedereen weet toch dat kritiek geven gemakkelijk is, bewijzen dat je zelf het beter kan iets moeilijker ...

Blijkbaar komen de kritieken op de organisatie van Menen op dit forum (net als vorig jaar) steeds uit dezelfde hoek :wink:

wel al ne grote kwebbel voor iemand die pas twee dagen op het forum zit !! zie eigelijk geen probleem met de woorden van Nick !!! [-X

maar als dit zo zit met de reactie naar de bikers toe die hun tt op peil moeten houden kan ik enkel maar stellen dat iwij morgen thuis zullen blijven en een alternatieve rit gaan rijden :^o

waren nochtans van plan met een 5 tal bikers af te komen !! niet dus [-X
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

Deze morgen toch nog een risico genomen en mijnen kop getoond in Menen :roll:
Genoten van de rit door de sneeuw en het ijs. Hier en daar was het wel opletten voor de ijzelplekken, maar dat maakte het net leuk...

De organisatie leert inderdaad uit de opmerkingen, zoveel is duidelijk =D>

Toch nog één tip, organiseer de fietsenstalling anders. Moest ik willen, dan liep ik met een fiets naar buiten zonder dat iemand het gezien had...

Verder alles ok... Jammer dat het maar 30 km was, maar meer zou misschien bij een hoop bikers de aandacht doen dalen en dat zou wel eens gevaarlijk kunnen geweest zijn...

@ Drag Your Track, was jij ergens aanwezig op het parcours of zo?

@ Bresciani, aangename kennismaking!
Laatst gewijzigd door Rock Rider op do 24 dec 2009 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Bericht door QM »

Een woord... PRACHTIG!!!
Thx gasten :wink:
Gebruikersavatar
stuer
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 21 jul 2004 22:35
Rijdt met: Scatto mtb, Cube ltd.

Bericht door stuer »

Ja ieder jaar verbeterd het toch en zeker met dat sneeuw erbij was het top, jammer dat er op het laatste lange gladde stukken in zaten, maar anders heb ik me geamuseerd.
meridagirl
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: di 19 dec 2006 20:15
Rijdt met: merida

Bericht door meridagirl »

Inderdaad de tocht was dik in orde
Ik had deze morgen nog getwijfeld om aan te zetten en ben blij dat ik toch ben aangezet.
Het parcours lag er wel spekglad bij maar wonder boven wonder ben ik niet gevallen
Door de vele sneeuw die er nog lag leek het precies of het 30 onverharde km's waren.
De tocht was perfect uitgepijld en de bevoorrading met gluhwein en warme soep was echt dik in orde.
Bedankt om de tocht toch te laten doorgaan. Moedig!
Gebruikersavatar
Klimmerken
Mountainbiker
Berichten: 264
Lid geworden op: di 19 okt 2004 09:31
Rijdt met: Gary Fisher (Hoo Koo E Koo)

Bericht door Klimmerken »

Schoon toerke gereden vanmorgen. Twas goed genoeg om poten te breken op het ijs. Organisatie heeft zijn best gedaan om het toch te laten doorgaan. Enkel aan de bevoorrading miste ik wat sportdrank voor de rest was alles prima. =D>
Gebruikersavatar
moozefretter
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 13 jan 2008 18:01
Rijdt met: ene zonder moteur

Bericht door moozefretter »

schoontochtje in een mooi landschap
degenen die krietiek hadden hadden ongelijk
Killerbeetje
Mountainbiker
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 18 feb 2008 13:47
Rijdt met: B 1 killerbee

Bericht door Killerbeetje »

Met de raketmannen zijn we al jaren aanwezig in Menen,en zoals gezegt is het elk jaar beter .Jammer van de weersomstandigheden dit jaar.Aan de organisatie =D> =D>
Aan debiker :evil: :evil:
QM
Mountainbiker
Berichten: 955
Lid geworden op: zo 08 nov 2009 20:43
Rijdt met: Na de rit in gebroken wit

Bericht door QM »

Killerbeetje schreef:Met de raketmannen zijn we al jaren aanwezig in Menen,en zoals gezegt is het elk jaar beter .Jammer van de weersomstandigheden dit jaar.Aan de organisatie =D> =D>
Aan debiker :evil: :evil:
Idd veel Raketmannen gespot deze morgen, zelfs een Raketcamionet :wink:
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

moozefretter schreef:schoontochtje in een mooi landschap
degenen die krietiek hadden hadden ongelijk
op dergelijke dagen kan je, en mag je geen oordeel vellen over het parcours. Of er nu veel of weinig offroad was, geen mens die het weet.
In dergelijke omstandigheden een tocht organiseren is enorm ondankbaar, en gelet op de omstandigheden vond ik het allemaal ok.
Plaats reactie