Zo 03/01/2010 Snellegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Putter Pierre
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: di 04 dec 2007 16:43

Bericht door Putter Pierre »

kajobiker schreef:
MX jorgy schreef:
kilted biker schreef: Er is meer kaas besteld dan ham. Maar da's natuurlijk nog geen garantie dat er nog één over is als jij er bent. :lol:
Kga wa rapper rijden dan ;-)
Heb es langs de baan gereden vandaag en veel pijltjes tegengekomen :-)
ik ga ook wa rapper rijden maar nie voor die stutte wel voor den eerste apres van 2010 sante
als je rap genoeg rij en kaas en hesp neem heb je een CROQUE MONSIEUR; ideaal voor tijdens de koude dagen
Gebruikersavatar
Putter Pierre
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: di 04 dec 2007 16:43

Bericht door Putter Pierre »

komende van Oedelem pik ik jaarlijks aan aan de controle. Is die weer in het bos bij Tillegem/Beisbroek???
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

jaarlijkse gewoonte de start van het nieuwe jaar =D>
Gebruikersavatar
marcievus
Mountainbiker
Berichten: 376
Lid geworden op: di 02 dec 2008 14:00
Rijdt met: Trek

Bericht door marcievus »

samen met baziel gaan we ook in de bossen rond snellegem rijden.
vorig jaar echt een top-tocht gereden, zoveel bos da'k nog nie gedaan had, da's bijna niet te geloven.
ik kijk er echt naar uit.
MC rage
Mountainbiker
Berichten: 206
Lid geworden op: vr 12 jun 2009 22:06
Rijdt met: Ridley Tiger

Bericht door MC rage »

Ik zak met nog 2 mensen af richting Snellegem
Gebruikersavatar
Turfke
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 21:47
Rijdt met: La Machine I & II

Bericht door Turfke »

Zal zeker ook aanwezig zijn op den dezen, verkoudheid of niet :evil: . Hopelijk tegen dan wel met een "slijmvrije" kop. Om nadien te genieten van de burgemeester z'n nieuwjaarsreceptie in Zedelgem :drunk: :drunk:
Gebruikersavatar
Sloebertje
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:12

Bericht door Sloebertje »

Na het lezen van het forumtopic van vorig jaar over deze tocht http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... c&start=90 kom ik zeker af.

I am 2 Slow 4 You...
See You...
:lol:
Dimi...
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 23 sep 2008 10:40
Rijdt met: Trek 8500 2009
Contacteer:

Bericht door Dimi... »

steval schreef:denk niet dat het van die ene nacht al hard zal liggen, je zal bedrogen uitkomen. of zou moeten zijn dat je als eerste vertrekt. voor de achterkomers zal het wel al losgereden zijn
Geen probleem, zal wel een spoor trekken voor je 8)
Gebruikersavatar
kilted biker
Mountainbiker
Berichten: 187
Lid geworden op: wo 03 jan 2007 22:25
Rijdt met: bulls

Bericht door kilted biker »

KLEIN BROTHER schreef:komende van Oedelem pik ik jaarlijks aan aan de controle. Is die weer in het bos bij Tillegem/Beisbroek???
De controles liggen dit jaar bij Boer Filip zoals bij de zomerrit, en bij Nonkel Roland in varsenare. Dus weet ik niet waar je juist zal aanpikken.
Langs waar kom je onze streek binnengereden?? Nu,... als je de gele pijltjes volgt zal je wel terecht komen.
See you !!
Gebruikersavatar
kilted biker
Mountainbiker
Berichten: 187
Lid geworden op: wo 03 jan 2007 22:25
Rijdt met: bulls

Bericht door kilted biker »

Verdere info :
Deze middag de laatste lus uitgepijld, en een aangename verrassing gevonden bij het voetbalveld van Jabbeke. Er was daar vorig weekend cyclocross, en de mensen van de organisatie hebben voor extra "hoogtemeters" gezorgd =D> :bounce: =D> . De Fré heeft zijn laatste lusje ook uitgepijld. Nog enkele paaltjes geklopt en wat lintjes gehangen en klaar is kees.
Zaterdag wordt alles nog eens gereden en gecontroleerd. En worden de laatste poorten geopend. Daarna geef ik nog een laatste update.
Plaats reactie