26/06/2004 TT veldegem - deerlijk - ruddervoorde???

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

wie van de drie

deerlijk
6
21%
veldegem
11
39%
ruddervoorde
6
21%
toch maar beter zondag TTkemmel...
5
18%
 
Totaal aantal stemmen: 28

Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

De Choufkes van Middelkerke

Vandaag in Ruddervoorde gereden, voor de eerste maal met onze vrouwelijke leden erbij, we zijn een naam aan het zoeken we denken aan de Chouffebabes of aan de Kwebbelchoufkes jullie mogen een mening geven.
Het was een een prachtige tocht, goede bevoorrading, warme douches, frisse Leffe en een warme hotdog.
Voor een voetbal organisitie de tocht was dik in orde
Tot volgend jaar
Gebruikersavatar
ivan
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: ma 05 jan 2004 14:08
Rijdt met: TREKoclv

TT Veldegem

Bericht door ivan »

TT veldegem gedaan:

-Startplaats perfect uitgepeild(gebeurd zelden)
-Parcours perfect uitgepeild
-zeer goede organisatie
-gevarieerd parcours
-bij de beste van het seizoen qua prijs kwaliteit :wink:

Genegen groet
Ivan
scottboy
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: do 18 dec 2003 03:12
Rijdt met: SCOTT COMP RACING
Contacteer:

Bericht door scottboy »

Vandaag Ruddervoorde gedaan...proficiat aan de organisatie 80% offroad en vele mooie bospaden. Dat er geen bergen zijn ..... daar kan niemand iets aan doen maar toch mooie tocht. 60km was ook 60km dat durft wel eens anders te zijn.
guntherds
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: di 12 mar 2002 02:00
Rijdt met: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
Contacteer:

Bericht door guntherds »

ben niet naar Leupegem maar thuis-toertocht gereden, ruddervoorde
mooi, maar niet speciaal, bij momenten veel asfalt
amper 5 bikers ingehaald in het begin, al de rest alleen, jammer
veldmuis
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 27 jun 2004 20:08
Rijdt met: Trek alpha

Bericht door veldmuis »

heb ook in veldegem gereden gisteren de 75 en geen en terug had ik 95 km en vandaag ook nog eens gereden maar nie helemaal had denk ik rond te 70 km :oops: :oops: was mooie rit
Gebruikersavatar
pompier
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: di 02 dec 2003 22:13
Rijdt met: scott rc30

Bericht door pompier »

leffingenoartje schreef:De Choufkes van Middelkerke

Vandaag in Ruddervoorde gereden, voor de eerste maal met onze vrouwelijke leden erbij, we zijn een naam aan het zoeken we denken aan de Chouffebabes of aan de Kwebbelchoufkes jullie mogen een mening geven.
Het was een een prachtige tocht, goede bevoorrading, warme douches, frisse Leffe en een warme hotdog.
Voor een voetbal organisitie de tocht was dik in orde
Tot volgend jaar
De Chouffeuzzekes ????
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

Heb gisteren ook de 50km gedaan, goeie organisatie, vooral de stukjes bos in de privé domeinen waren OK.

Pluim voor de organisatie, maar ja da zijn bij de winter TT ook gewoon van hen.

Verder alleen Slik20 tegen het lijf gelopen, en 'k denk da veldmuizeke héél dicht in zijn buurt was. :wink:
Ist nie zo???
midas
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 10 dec 2003 19:39
Rijdt met: Red Bull NPL-400 (fully XT)

Bericht door midas »

Zoals gepland eerst 60km Ruddervoorde gereden en daarna doorgestoken naar Veldegem voor de 75. Beide waren goede organisaties, maar de tochten zelf zullen bij mij niet veel herinneringen nalaten.

Ruddervoorde was technisch gezien niet echt sterk. Het ging nogal vaak over dreven of verhakkelde boerewegels. Ook bij momenten lange stukken asfalt. Het 'lokale gebeuren' in Hertsberge blijf ik trouwens ook maar curieus vinden. Iedere tt uit de streek passeert daar, maar uiteindelijk is dat niet meer dan een villapark in een bos hé. Best gevaarlijk trouwens op al die kruispunten, er zal daar maar eens een auto geen voorrang verlenen.
Positief was het werk dat soms wel in het parkoers gestoken was. Hier en daar een doorsteekse door een wei, best verrassend.
Organisatie uitstekend, inderdaad, voor een voetbalclub! Uiteindelijk heb ik nog ferm moeten doorsjeezen, want ik ben pas om 11 uur gestart.

Daarna dus Veldegem. Technisch was dit iets beter. Vooral in de bossen hadden ze hun best gedaan om hier en daar een cross-parkoerke af te spannen. Al dat draaien en keren op een zware, mulle ondergrond zorgde zo toch nog voor een beetje amusement. Verder ook af en toe wat singletrack en dat zie je maar weinig op tt's. Afgezien daarvan bij momenten wat lange en saaie verbindingsstukken.
Bepijling was hier bijzonder goed en organisatie opnieuw in orde. Eerste bevoorrading was wel wat ver voor de 50-75 km mannen. In zijn genre (de vlakke Noord-Westvlaamse TT's) één van de beste wat mij betreft. Maar volgende keer wel liefst wat meer volk.
Uiteindelijk was ik verrassend snel weer binnen. Bij gebrek aan km-teller ken ik mijn gemiddelde niet, maar ik had minder dan 6 uur en een ongebruikt middenblad voor beide tt's . Zegt toch wel veel.

Wel een beetje jammer van het weinige volk dat ik tegenkwam, beide tt's verdienden beter. Heb heel de tijd alleen zitten malen wat het er niet leuker op maakte. Maar ja, allebei op dezelfde datum. Nogal ontluisterend zelfs toen je van de autostrade afreed: VTT naar links én VTT naar rechts. Inderdaad. En in een poging om de zondaars die voor Ruddervoorde kozen toch naar Veldegem te halen, kreeg je 400 meter verder nog eens een bordje voor Veldegem voorgeschoteld. Opnieuw dilemma's en hartverscheurende keuzes die moesten gemaakt worden. Naar verluidt krijgt Veldegem hun datum opgelegd door de BBR, terwijl Ruddervoorde meegaat met hun lokale kermis. Jammer jammer.
Plaats reactie