Zo 29/11/2009 Zandhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
TimDC
Mountainbiker
Berichten: 913
Lid geworden op: do 16 dec 2004 16:56
Rijdt met: Specialized Rockhopper en een andere vuile velo

29/11/2009 Zandhoven

Bericht door TimDC »

Wat mag ik van deze TT verwachten? Zijn er veel singletracks, bossen?

De commentaren van vorig jaar zijn lovend maar ik ben hier nog niet geweest. Is deze TT vergelijkbaar met het parcours van de bloso van Herentals?
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

Goe om weten is inderdaad of den toer dit jaar weer wegdraait van de antitankgracht of juist weer deze richting uitgaat.
Vroeger reden ze meer richting zoersel Malle enz maar de laatste jaren volgen ze grote stukken van den toer in Halle en Schilde van de mannen van Schilde en Oelegem.
gertV
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: za 17 okt 2009 13:17
Rijdt met: scott

Bericht door gertV »

was van plan die van arendonk mee te doen, maar aangezien daar twijfel is dat deze doorgaat kan het goed zijn dat ik deze ga meepikken.
David118
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: di 24 nov 2009 17:26
Rijdt met: Ridley

Bericht door David118 »

De TT is lichtjes gewijzigd tov van vorig jaar.
De stukken weg (asfalt) zijn tot een minimum beperkt het overgrote deel van deze toer bestaat uit bos en singletracks, deze lagen er tot op het weekend nog zeer goed berijdbaar bij.
We hebben ook extra aandacht besteed aan de commentaren van vorig jaar.
Zo is er extra aandacht gegaan naar de bevoorrading en er zullen een aantal tuinslangen aanwezig zijn, zodat de fietsen niet enkel met hogedruk moeten gereinigd worden.

Ik hoop jullie hierbij overtuigd te hebben en jullie zondag te mogen inschrijven.
:wink:
Gebruikersavatar
TimDC
Mountainbiker
Berichten: 913
Lid geworden op: do 16 dec 2004 16:56
Rijdt met: Specialized Rockhopper en een andere vuile velo

Bericht door TimDC »

David118 schreef:De TT is lichtjes gewijzigd tov van vorig jaar.
De stukken weg (asfalt) zijn tot een minimum beperkt het overgrote deel van deze toer bestaat uit bos en singletracks, deze lagen er tot op het weekend nog zeer goed berijdbaar bij.
We hebben ook extra aandacht besteed aan de commentaren van vorig jaar.
Zo is er extra aandacht gegaan naar de bevoorrading en er zullen een aantal tuinslangen aanwezig zijn, zodat de fietsen niet enkel met hogedruk moeten gereinigd worden.

Ik hoop jullie hierbij overtuigd te hebben en jullie zondag te mogen inschrijven.
:wink:
Bij deze heb je mij kunnen overtuigen, ik ben al een paar keer in de streek daar gaan rijden, ofwel zijn de TT's razendknap ofwel trekken ze op niks. Deze ziet er precies schitterend uit, kom al zeker met drie man van Dendermonde! Moest het deze week nog hard regenen het parcours niet te snel wijzigen hé, of het water moest een meter hoog staan. Van een beetje modder is nog geen kat gestorven :lol: Is niet echt goed voor onze velo, maar ja we gaan werken voor iets zekers 8)
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

David118 schreef:De TT is lichtjes gewijzigd tov van vorig jaar.
De stukken weg (asfalt) zijn tot een minimum beperkt het overgrote deel van deze toer bestaat uit bos en singletracks, deze lagen er tot op het weekend nog zeer goed berijdbaar bij.
We hebben ook extra aandacht besteed aan de commentaren van vorig jaar.
Zo is er extra aandacht gegaan naar de bevoorrading en er zullen een aantal tuinslangen aanwezig zijn, zodat de fietsen niet enkel met hogedruk moeten gereinigd worden.

Ik hoop jullie hierbij overtuigd te hebben en jullie zondag te mogen inschrijven.
:wink:
Ik kom af maar gaan we richting Schilde Oelegem of naar de andere kant?
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

De ploeg van Ranst zal er ook zijn!
langs waar loopt de route?
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

Het enige spijtige de afgelopen jaren was dat den toer 'slechts' 36 km bleek te zijn ipv 40 (ofwel moet ik ergens verkeerd gereden zijn?)
Gebruikersavatar
bike smurf
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 17:54
Rijdt met: specialized stumpjumper hardtail

Bericht door bike smurf »

na de regen van de voorbije dagen vermoed ik dat het er niet echt droog zal bijliggen :lol: Ploegske van Wijnegem komt meerijden!
Gebruikersavatar
Gun*666
Mountainbiker
Berichten: 571
Lid geworden op: do 23 nov 2006 20:59
Rijdt met: Scott scale 50

Bericht door Gun*666 »

Ziet er veel belovend uit .

Is deze tocht te vergelijken met die van Retie of Kasterlee want die vond ik ook supper .

Ik kom alleszins eens van jullie tocht proeven :bounce:
Plaats reactie