Do 12/11/2009 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

12/11/2009 MOL

Bericht door jaro »

Is deze tocht, ingericht door de Politiesportbond, te vergelijken met de tocht in MOL nu zaterdag 7/11/2009 ?
Voor mij is het niet bij de deur en twee keer op een week hetzelfde parkoer komen rijden is dus niet evident.
Supernaut
Mountainbiker
Berichten: 840
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:46

Bericht door Supernaut »

Zal niet hetzelfde parcours zijn , maar ze gaan wel dezelfde richting uit .
Er zullen dus wel stukken in zitten die je 2 keer gaat tegenkomen .
marc vanomobilbiker
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: ma 02 okt 2006 09:37
Rijdt met: Specialized expert 29er/FRM urano team

Re: 12/11/2009 MOL

Bericht door marc vanomobilbiker »

jaro schreef:Is deze tocht, ingericht door de Politiesportbond, te vergelijken met de tocht in MOL nu zaterdag 7/11/2009 ?
Voor mij is het niet bij de deur en twee keer op een week hetzelfde parkoer komen rijden is dus niet evident.
Een parcours is nooit hetzelfde let maar eens op de weersomstandigheden. Een kleine verandering in deze factor en het kan een wereld van verschil uitmaken.

Indien je zaterdag gecharmeerd bent, kan je natuurlijk donderdag ook nog altijd afkomen.

Walter zal ons wel een leuk tochtje voorschotelen. :bounce:
Gebruikersavatar
duvel tim
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: za 21 mar 2009 19:11
Rijdt met: Scott Scale 60

Bericht door duvel tim »

aanwezig!
Gebruikersavatar
rocco
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 15:11
Rijdt met: xesco tix,specialized FSR s-work carbon 2007
Contacteer:

Bericht door rocco »

kunt ge maar tot 12u inschrijven?
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Marc,( als ik je zo mag noemen ) ik ben dus vandaag zaterdag echt gescharmeerd tijdens de toerttocht van Mol en kom volgende donderdag zeker af. Zelfs als het hetzelfde pakoer is, is het als " afstander " de moeite om dat nog is te doen. Het is zo goed meegevallen dat ik mij er al op verheug, weer of geen weer. :wink:

Nota; bij de mannen van de polis, de brandweer en het leger is het altijd plezant en meestal speciaal om te rijden. I like it
:wink:
marc vanomobilbiker
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: ma 02 okt 2006 09:37
Rijdt met: Specialized expert 29er/FRM urano team

Bericht door marc vanomobilbiker »

rocco schreef:kunt ge maar tot 12u inschrijven?
In principe wel.
marc vanomobilbiker
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: ma 02 okt 2006 09:37
Rijdt met: Specialized expert 29er/FRM urano team

Bericht door marc vanomobilbiker »

jaro schreef:Marc,( als ik je zo mag noemen ) ik ben dus vandaag zaterdag echt gescharmeerd tijdens de toerttocht van Mol en kom volgende donderdag zeker af. Zelfs als het hetzelfde pakoer is, is het als " afstander " de moeite om dat nog is te doen. Het is zo goed meegevallen dat ik mij er al op verheug, weer of geen weer. :wink:

Nota; bij de mannen van de polis, de brandweer en het leger is het altijd plezant en meestal speciaal om te rijden. I like it
:wink:
Je mag me zeker Marc noemen :P

Vandaag gehoord van de organisator dat hun parcours gedeeltelijk identiek is als dit van vandaag. Dus er zullen nog andere stukken in zitten.

Tot donderdag.
Gebruikersavatar
flikkie
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 03 mei 2009 20:28
Rijdt met: Cannondale F29

Bericht door flikkie »

Hopelijk vindt de organisatie nog wa extra single trackjes. Altijd leuk. 't Is te hopen da ze hier boven de sluizen dichthouden...'t is goe geweest. [-o<
Tot donderdag!
Gebruikersavatar
aji
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 06 nov 2009 19:39
Rijdt met: Bulls Copperhead1

mol

Bericht door aji »

Wij komen met enkele bikers uit Ieper naar het MTB-weekend die van de WBV uit komt. Voor ons een totaal onbekende streek, wat kunnen we zoal verw8en bij jullie?Krijgen we dan op zaterdag en zondag hetzelfde parcoer? MTB MC Bride
Plaats reactie