Zo 22/11/2009 Ieper

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jrn
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 16 aug 2009 21:56
Rijdt met: Stevens

Bericht door jrn »

ik moet wel vaststellen dat ik niet verkeerd gereden ben maar soms heb je niet veel tijd om uit tekijken naar waar het volgende pijltje wijst, dit zou beter zijn moesten de pijlrichting vb in het rood gekleurd zijn
woeslie
Mountainbiker
Berichten: 132
Lid geworden op: wo 22 nov 2006 23:26
Rijdt met: Trek x-caliber

Bericht door woeslie »

Ik zal dit eens voorleggen op de evaluatievergadering, moet wel zeggen dat ik een beetje uit de lucht val is de eerste maal dat we hierover een opmerking krijgen. Logo zijn we aan het verwijderen sedert dit jaar, maar wij hebben een enorme stock pijlen dus het zal nog wel eventjes duren alvorens ze allemaal verwijdert zijn.
Ivm de bevoorrading kan ik enkel aanvoeren dat we een beetje op snelheid zijn genomen op bepaalde momenten.

We zullen met jullie opmerkingen zeker proberen rekening te houden bij de komende edities.

Al bij al kunnen we wel tevreden zijn over de voorbije tocht, ik hoor vooral positieve reacties. Dus nogmaals dank en hopelijk tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
JurgenG
Mountainbiker
Berichten: 710
Lid geworden op: ma 19 mar 2007 18:18
Rijdt met: Trek Fuel EX9

Bericht door JurgenG »

woeslie schreef:Ivm de bevoorrading kan ik enkel aanvoeren dat we een beetje op snelheid zijn genomen op bepaalde momenten.
En misschien ook door de grote opkomst? Toen wij om 1100u aankwamen aan de eerste bevoorrading was er enkel nog water en één half schelleke peperkoek te bespeuren.
Maar ja, we zijn teveel gewend zeker? :-)
Op de tweede bevoorrading was er niks tekort.

De oranje pijltjes waren vooral moeilijk zichtbaar als ze op een oranje verkeerspaal hingen.

We hebben ons in ieder geval wel geamuseerd! En ik ben nog nooit zo blij geweest dat de afstand een kilometer korter was dan aangekondigd... Lekker windje #-o #-o #-o
woeslie
Mountainbiker
Berichten: 132
Lid geworden op: wo 22 nov 2006 23:26
Rijdt met: Trek x-caliber

Bericht door woeslie »

Zoals beloofd, hier onder vind je de link naar wat sfeerbeelden van de voorbije tocht.

http://picasaweb.google.be/Wintertoerto ... ht22112009#
Plaats reactie