Morgen klaar voor terug mijn eerste toertocht sedert????
Conditie niet optimaal na 2maanden zonder MTB, ben benieuwd naar mijn conditieplein, vrijdag wat gaan losrijden (veel wind), zware benen, mijn 2 collega's zullen me wel wat duwen niet waar Sven en Marino??
Vandaag laatste verkenning gereden en alle pijltjes gaan hangen, alle stukken onverhard met den velo gedaan.
Ik moet zeggen, t'is wel nat maar alles is en blijft goed berijdbaar, laagje water met nog steeds op de meeste plaaten een harde onderlaag.
Op enkele kleinere stukjes na kan je overal goed doorvlammen.
Den boomgaard iets langer maar zeer goed berijdbaar dit jaar.
Wij en het parcours zijn er klaar voor, als de weergoden goedgezind blijven zoals het er nu naar uit ziet, zullen zowel jullie als wij een mooie dag beleven.
Woeslie zal zoals alle medewerkers die dag met een rode trui van "de 100km van Ieper" ronddwalen.
Ik zit ganse dag zo'n beetje overal rond op het parcours en de bevoorradingen, eventueel indien nodig pechdienst.
Ik rij met een blauwe Peugeot Partner met op de achterklep "www.100km.be".
Is er een plattegrond of kan er mij iemand zeggen hoeveel offroad er zit in de kleine toer? Want moet een uur rijden en wou eens weten of het de moeite is om af te komen... Bedankt!
Op kleine toer heb je een 10-tal stukken overhard als je de boomgaard kiest op het einde, volg splitsing 'niet voor watjes".
Daarnaast heb je nog enkele dolomietpaadjes.