Zo 15/11/2009 Roosdaal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

15/11/2009 Roosdaal

Bericht door Raffie »

Afbeelding

Om nog beter aan jullie wensen (van vorig jaar) tegemoet te komen, hebben we dit jaar den bikewash verder uitgebreid (zeg maar verdubbeld) tot 30 afspuitplaatsen, allemaal voorzien van voldoende druk.
Hoe rapper dat ge daar weg zijt, hoe rapper ge aan ulle Leffe kunt beginnen te nippen :-D
Gebruikersavatar
Salonrijder
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 01 okt 2007 22:01
Rijdt met: S-Works

Bericht door Salonrijder »

Skeun tocht , nen aanrader maar niet van de poes . De meerbeekse bikers zullen er zijn
Gebruikersavatar
snellen eddy
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: ma 24 okt 2005 19:55
Rijdt met: Thompson

Bericht door snellen eddy »

Dit wordt wéér dé VTT van het Pajottenland :-D
reddykilowatt
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 25 okt 2006 21:34
Rijdt met: cia

Bericht door reddykilowatt »

aha den 15 november is't in Roosdaal; te moeite, daar kunt ge uw dikwijls opblazen. ben dit jaar op de afspraak, tis wel al een paar jaar geleden dat ik nog ne keer kon komen. Wolfkens zet de leffe maar koud en voor niet te vergeten ziet dat daar terug die schone mokkes zijn.
Klippel San
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: za 22 okt 2005 14:38
Rijdt met: Cube Reaction GTS SL 29

Bericht door Klippel San »

Ik kon het me vandaag nie laten, en ben de Rossdaalse Wolfkens baantjes wat onveilig gaan maken.
Kmoen zeggen mannen heb heel weinig voet aan land moeten zetten, na al die regen van gisteren.
Gebruikersavatar
snellen eddy
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: ma 24 okt 2005 19:55
Rijdt met: Thompson

Bericht door snellen eddy »

Klippel San schreef:Ik kon het me vandaag nie laten, en ben de Rossdaalse Wolfkens baantjes wat onveilig gaan maken.
Kmoen zeggen mannen heb heel weinig voet aan land moeten zetten, na al die regen van gisteren.
[-X ROOSdaalse Wolfkens, Kilippel
vivkemobiel
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: di 10 jul 2007 18:25
Rijdt met: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Bericht door vivkemobiel »

Zaterdag gaan we met de Wolfkens het parcours verkennen. Ik zal mijn fietscamera installeren om wat sfeerbeelden te maken en zal proberen tegen zondagavond een filmpke op het internet te plaatsen. Zo kunnen jullie al wat dromen van hetgeen jullie voorgeschoteld gaan krijgen.

Hou de site in 't oog; de link zal hier geplaatst worden.
Klippel San
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: za 22 okt 2005 14:38
Rijdt met: Cube Reaction GTS SL 29

Bericht door Klippel San »

snellen eddy schreef:
Klippel San schreef:Ik kon het me vandaag nie laten, en ben de Rossdaalse Wolfkens baantjes wat onveilig gaan maken.
Kmoen zeggen mannen heb heel weinig voet aan land moeten zetten, na al die regen van gisteren.
[-X ROOSdaalse Wolfkens, Kilippel
hahaha, lol
Verbeter mij maar, ik heb dees week toch al es de moor gesmaakt, en wie weet vind ik nog es een olleken donderdag of vrijdag voor een ritteke.
Congee e mannen...
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

vandaag jullie rit gaan verkennen voor komende zondag. ondanks de bakken water die we de afgelopen dagen over ons heen hebben gekregen, viel het overal héél goed mee !
hier en daar wel ne plas, da kan je niet mijden, maar nergens baggertoestanden en/of modderpoeltjes.

had 46 km op de teller staan (had de 38 km gedaan + een extra lus), 20.2 gemiddeld maar mijn pijp was uit ! godmiljaar, dezen TT kruipt toch steeds weer in de kleren hé ... 'k zal morgen in Humbeek maar beter niet de groten toer rijden zekers :wink:
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

reddykilowatt schreef:aha den 15 november is't in Roosdaal; te moeite, daar kunt ge uw dikwijls opblazen. ben dit jaar op de afspraak, tis wel al een paar jaar geleden dat ik nog ne keer kon komen. Wolfkens zet de leffe maar koud en voor niet te vergeten ziet dat daar terug die schone mokkes zijn.
die schoon mokkes ... die zullen op de 2de bevoorrading staan ... maar daarvoor moogde wel ervoor uwe moteur niet opblazen ... stel u voor dat ge d'er niet geraakt en die attactie dan mist ... :-D
Plaats reactie