Zo 15/11/2009 Roosdaal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
MC Tim
Mountainbiker
Berichten: 2525
Lid geworden op: za 23 mei 2009 17:31
Rijdt met: Speci-lover :-D
Contacteer:

Bericht door MC Tim »

Raffie schreef:beste vrienden, de foto's van onze WOLFKENS VTT staan nu online.
veel kijkplezier.
ps : morgen in de loop van de dag, volgt er nog een reeks van een goeie 200 foto's (maar nu ga 'k slapen :drunk: )
Bedankt voor de knappe foto's in een GOED formaat. Die van in Dworp waren te klein om nadien te gebruiken. In het bosje hebben ze 3 foto's gemaakt 8) :lol: 8)
Gebruikersavatar
lukke
Mountainbiker
Berichten: 241
Lid geworden op: wo 17 nov 2004 14:56
Rijdt met: CUBE Reaction
Contacteer:

Bericht door lukke »

Verkouden, keelpijn, rugpijn, verjaardagsfeestje zaterdagavond, regen de laatste dagen, moest op tijd thuis zijn (premiere film) en nog vele andere redenen om niet te gaan biken, zoals de regen en de wind. Toch gegaan en me dat zeker niet beklaagd. Mijn keelpijn is er niet beter op geworden voor de rest heb ik enorm genoten van deze tocht. De wind maakte het soms zwaar en natuurlijk de ondergrond. 2 bevoorradingen op alle (?) afstanden. Afpijling en afspuitstand waren perfect. Tot volgend jaar, maar we komen jullie nog onderweg tegen.
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

hier ben ik nog eens :-D
alle foto's staan nu online (330 Mb pictures oftewel 1541 bestanden en dat allemaal op het net in net geen 4 uur tijd) ... ne mens zou van minder beginnen te zweten.

als iemand zijn/haar foto wil in het 'originele formaat', stuur me dan maar een mailke of een pb'ke maar vermeldt het nummer van de fotoreeks en url adres van de foto.
dat kan je terugvinden door op de foto op de rechterknop van je muis te klikken en vervolgens onderaan in het schermpje dat opgaat op eigenschappen (properties in het Engels) te klikken.

vanwege het Bestuur en de Werkgroep Mountainbike van de Wolfkens nogmaals hartelijk dank voor jullie komst en wij hopen jullie allemaal terug te mogen verwelkomen volgend jaar op zondag 21 november 2010 hier in Roosdaal
Klippel San
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: za 22 okt 2005 14:38
Rijdt met: Cube Reaction GTS SL 29

Bericht door Klippel San »

Klippel San schreef:
Ghastly schreef:Ik heb me ook serieus geamuseerd! De 48km gedaan in gezelschap van Jurgen Roelandts en Maarten Neyens en nog wat ander mannen en die houden er een goed tempo op na...
Met de crossvelo had ik wel wat weinig grip, maar da's mijn eigen fout, he! :wink:

Tot volgend jaar!
Jurgen staat ook tussen de foto's, kheb hem op de tweede bevoorrading kunnen te stekken hebben.
Dus op zoek ...
Foto 123

Alsook mac Red, Vivkemobiel, Anneke, de zwette maanen, ...
jvg
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 13 nov 2009 22:20
Rijdt met: cannondale

Bericht door jvg »

de zeevogels uit de haan zijn ook tevreden teruggekeerd naar zeetje. Uitstekende organisatie, prachtig parcours, .... . en bedankt voor de foto's. =D>
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Klippel San schreef:
Klippel San schreef:
Ghastly schreef:Ik heb me ook serieus geamuseerd! De 48km gedaan in gezelschap van Jurgen Roelandts en Maarten Neyens en nog wat ander mannen en die houden er een goed tempo op na...
Met de crossvelo had ik wel wat weinig grip, maar da's mijn eigen fout, he! :wink:

Tot volgend jaar!
Jurgen staat ook tussen de foto's, kheb hem op de tweede bevoorrading kunnen te stekken hebben.
Dus op zoek ...
Foto 123

Alsook mac Red, Vivkemobiel, Anneke, de zwette maanen, ...
merci Klippel San voor deze foto's se

Afbeelding
Afbeelding
en in het boske
Afbeelding

MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
Playboy
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: di 10 nov 2009 19:26
Rijdt met: Thompson Razor

Bericht door Playboy »

MaC'Red schreef:
Klippel San schreef:
Klippel San schreef: Jurgen staat ook tussen de foto's, kheb hem op de tweede bevoorrading kunnen te stekken hebben.
Dus op zoek ...
Foto 123

Alsook mac Red, Vivkemobiel, Anneke, de zwette maanen, ...
merci Klippel San voor deze foto's se

Afbeelding
Afbeelding
en in het boske
Afbeelding

MaC'Red 8)
Wie is Vivkemobiel en wie is Anneke? :-k
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Vivkemobiel is die achter ons met de zwarte jas en pet, op de foto ik, bikemate Koen, Ann de Tré en Sabine Bombaert.

MaC'Red 8)
Gebruikersavatar
Ghastly
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 19:27
Rijdt met: On-One ScandAl 29'er

Bericht door Ghastly »

Klippel San schreef:Hij staat ook tussen de foto's, kheb hem op de tweede bevoorrading kunnen te stekken hebben.
Dus op zoek ...
aha dan hebt gij mij gefotografeerd terwijl ik mijnen bril op mijn helm aan't zetten was. Ik was nog niet helemaal gereed, he! ;-)
Gebruikersavatar
Quadrifoglio
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 dec 2002 12:23

Bericht door Quadrifoglio »

Zit op dit moment nog steeds in een periode met weinig fietsen. Voor de plaatselijke wolfkens maak ik echter graag een uitzondering.

Klein fotoverslagje: http://wp.me/peWsy-ae
Plaats reactie