Za 09/01/2010 St-Kruis / Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
W.T.C.OOTJE
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 27 jan 2008 09:52
Rijdt met: Trek

Bericht door W.T.C.OOTJE »

In overdrive vertrokken. Na 15-tal kilometer ging een metgezel redelijk zwaar tegen het asfalt. Dit sneed me lange tijd de benen af. Recht gebleven en niet koud gehad. Goed dus! Daar ik in Sijsele woon, was het voor mij zowat een thuisrit. Het parcours kon ik uit het hoofd.
Ik vind het wel jammer dat de voor mij niet gekende stukken tussen Dudzele en Koolkerke (kasteeldomein...)+ het havengebied in Zeebrugge er in tegenstelling tot voorgaande jaren niet meer in het parcours zitten.
Gebruikersavatar
Sgt.Stedenko
Mountainbiker
Berichten: 579
Lid geworden op: ma 26 jan 2009 17:34
Rijdt met: Stumpjumper

Bericht door Sgt.Stedenko »

KLEIN BROTHER schreef:
christmtb schreef:
Sgt.Stedenko schreef:Ik heb de bevoorrading niet gezien. Was dat ongeveer waar er een bord stond "100 meter controle".
Onbegrijpelijk #-o #-o
en roepen dat ik deed toch bleef Sgt doorrijden.
volgend jaar een groter plakaat en 200m vermelden
Lol :) kwas gehaast :lol:
Gebruikersavatar
Rodenbach
Mountainbiker
Berichten: 481
Lid geworden op: di 31 okt 2006 16:22
Rijdt met: Granville Evo-R

Bericht door Rodenbach »

W.T.C.OOTJE schreef: Ik vind het wel jammer dat de voor mij niet gekende stukken tussen Dudzele en Koolkerke (kasteeldomein...)+ het havengebied in Zeebrugge er in tegenstelling tot voorgaande jaren niet meer in het parcours zitten.
waren idd unieke passages, zowel rond het kasteel van Koolkerke als vooral de achterhaven van Zeebrugge... jammer
Plaats reactie