Wo 11/11/2009 Bruyelle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

Aan uwe uitleg zal het ook niet liggen é moustachke :lol:
Ik kan er niet aan doen, de zin om te ploeteren is ver te zoeken.
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

slijkcrosserke schreef:Ik kan er niet aan doen, de zin om te ploeteren is ver te zoeken.
Ik weet het... Ik heb hetzelfde, maar ik vrees dat we toch een beetje zullen moeten toegeven, anders rijden we niet meer tot in April volgend jaar #-o
Gebruikersavatar
winnitou
Mountainbiker
Berichten: 973
Lid geworden op: di 15 apr 2008 20:40
Rijdt met: trek 6900

Bericht door winnitou »

Ze klappen van droog weer voor woensdag ; dat ziet er goed uit.

Present rond 8 uur. :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3033
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

@Winnitou
Deze keer gaan Lisa en ik naar Wervik.
Een soortement plooien, ik weet het. Maar de conditie is
mottig en de goeste ook.
Een rustig tochtje in Wervik om zondag als een jonkie te
keer te gaan.
Tot daar hé
Gebruikersavatar
rolling stone
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: do 28 aug 2008 13:14
Rijdt met: bulls

Bericht door rolling stone »

zal ook paraat zijn tegen een uur of acht,samen met mijn jongere broer het wordt een familieritje :wink:
Gebruikersavatar
Belle
Mountainbiker
Berichten: 673
Lid geworden op: di 19 sep 2006 18:24
Rijdt met: cube ltd race 2008 blauw/wit

Bericht door Belle »

Wij zullen ook naar Wervik gaan, tis dichter bij de deur. :-?
Gebruikersavatar
winnitou
Mountainbiker
Berichten: 973
Lid geworden op: di 15 apr 2008 20:40
Rijdt met: trek 6900

Bericht door winnitou »

Motorbiker schreef:@Winnitou
Deze keer gaan Lisa en ik naar Wervik.
Een soortement plooien, ik weet het. Maar de conditie is
mottig en de goeste ook.
Een rustig tochtje in Wervik om zondag als een jonkie te
keer te gaan.
Tot daar hé
Amuseerd ulder ; tot in Noyelles dan maar?
Gebruikersavatar
MC Johan
Mountainbiker
Berichten: 572
Lid geworden op: vr 20 apr 2007 13:15
Rijdt met: Specialized Epic Comp 29" (2014)

Bericht door MC Johan »

Ik heb hier deze ochtend gereden, mijn eerste deelname aan de tocht door de steengroeve van Antoing.
Rond 09:00 aan de inschrijving aangekomen. Enorm veel volk aan de inschrijving, maar de organisatoren deden hun uiterste best om alles vlot te laten verlopen? =D>
Om 09:20 aangezet voor de 41 km.
Al bij al vond ik het nogal een moddertocht. Begrijp me niet verkeerd, dit is geen kritiek op de organisatie. Ik ken de streek niet zo goed en zoals gezegd, het was mijn eerste deelname, ik weet niet of het de andere jaren ook zo vettig lag. We zijn natuurlijk half november, de zomerse ritten liggen jammer genoeg achter ons.
De passage in en rond de steengroeve levert wel enkele mooie foto's op en het is eens iets anders qua omgeving om in te biken.
Aan de eerste bevoorrading was er enorm veel volk, maar toch was er van alles meer dan voldoende.
Nadien nog enkele meer technische passages (gladde ondergrond, boomwortels) gehad, leuk biken. Aan de tweede bevoorrading was er beduidend minder volk.
Over gans de tocht vond ik de bepijling heel goed, met hier en daar behulpzame medewerkers langs het parcours.
De afspuitinstallatie heb ik links laten liggen, veel te veel volk, ik had geen zin om kou te krijgen tijdens het lange aanschuiven.
Een goede warme douche kunnen nemen, hier past zeker een woordje van dank aan die persoon van de organisatie die zijn uiterste best deed om de kleedkamer moddervrij te houden.
Mijn algemene indruk is dus dat dit een heel goede organisatie is, waar heel veel volk op afkomt, maar de organiserende club is hier duidelijk op voorzien.
Gebruikersavatar
winnitou
Mountainbiker
Berichten: 973
Lid geworden op: di 15 apr 2008 20:40
Rijdt met: trek 6900

Bericht door winnitou »

Voila , weeral een superritje achter de kiezen :bounce:

De passage door de grote steengroeve hadden ze dit jaar volledig hertekend en het was zeker niet slechter ; de klim vond ik zelfs lastiger.
Ik heb de indruk dat ze ook meer benut werd en dat kan enkel positieve resultaten geven natuurlijk. :wink:

Enige minpuntje is de laatste lus om aan 50 km te geraken ; voor mijn part moesten ze de moeite niet doen want het geeft absoluut geen meerwaarde aan de rit.
:cry:

Beter is het om het bovenste deel van de steengroeve 3 of 4 keer te doen (wat perfect kan daar er gekruist wordt) en dan de 40 km volgen naar den arrivee.

Door een tegensputterend versnellingsapparaat is het dit jaar bij 2 keer gebleven maar volgend jaar gaan we ervoor. :evil:

Woohoo :drunk: :drunk: :drunk:
djambo
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: c'd

Bericht door djambo »

mooie tocht met een minimum aan asfalt =D> modder ja maar zo een klein laagske en daaronder lag het hard dus best te doen =D> minpuntje is dat de organisatie precies wat overweldigd leek door de opkomst.... :-?
Plaats reactie