Za 07/11/2009 Astene

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jend
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: di 09 jan 2007 21:19
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door jend »

De 50km gereden.

Het was duidelijk dat het beter moest dan vorig jaar.

Dit is geslaagd. Goede bepijling leuk parcour, (niet origineel) maar da kan dan mss ook niet. De bevoorading was goed. Hier en daar gevarenborden, dat ik steeds een pluspunt. En de afspuiting was ook goed.

De Douches dat is een ramp en zelf een beetje schandalig, als je ziet hoeveel er wordt uitgegeven voor andere dingen. Mooie controle kaartjes , publiciteittoestand. Huur dan een grote douchecontainer zoals nog gebeurd. Nu stond ik daar met 10 andere in een kot voo 4man en was er 1Warme douche van de 3!!!!! Was dus een koude douche voor mij, een slecht humeur daardoor en thuis nog een water verbruikt om dan toch een GOEDE doucvhe te nemen.

Dit MOET beter.

Grtz Dumo
Gebruikersavatar
r1sthebest
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 26 feb 2006 17:21
Rijdt met: Cannondale Rush1000

Bericht door r1sthebest »

Trok op niets!!!
Gebruikersavatar
Noobie
Mountainbiker
Berichten: 325
Lid geworden op: wo 11 jun 2008 12:20
Rijdt met: Specialized Rockhopper Pro

Bericht door Noobie »

r1sthebest schreef:Trok op niets!!!
Da's nogal een gemakkelijk commentaar [-X . Ik ben in blijde verwachting van de TT die jij gaat in elkaar steken :evil:

En nee, ik ben niet van de organisatie...
deca c40
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 24 sep 2003 13:17

Bericht door deca c40 »

idd het weer kan je niet op voorhand bestellen he .maar ik vond het best mooie rit jammer van het weer . allesinds tot volgend jaar voor mijn part 8)
JohanDer
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: za 13 sep 2008 21:43
Rijdt met: Specialized EPIC Comp

Bericht door JohanDer »

Bedankt aan allen voor jullie (meestal) nuttige commentaar;
Vanuit onze organisatie is het zeer leerrijk om via dit Forum de punten die goed en slecht zijn te bekomen.

Wij onthouden alvast het volgende (en gunnen U een blik in ons eigen rapport) :

PARCOURS, goed tot zeer goed (voldoende variatie).
BEVOORRADING, goed tot zeer goed.
BIKEWASH, zeer goed (14 slangen met voldoende kracht).
FIETSBEWAARPLAATS, goed tot zeer goed (gratis en doorlopend controle)
DOUCHES, onvoldoende tot slecht
PARKING, onvoldoende tot slecht

Deze laatste twee punten vormen alvast onze grootste uitdagingen voor de volgende editie in 2010. We beloven dan ook plechtig hier voor beterschap te zorgen :oops:

Voor de andere punten gaan we geenszins op onze lauweren rusten, en werken we er nu al aan om de volgende editie nog dat tikkeltje meer te geven. :-D

Tot op de 3é VTT Walter Godefroot!
Joybiker
Mountainbiker
Berichten: 213
Lid geworden op: vr 03 jan 2003 00:45
Rijdt met: Thompson.
Contacteer:

Bericht door Joybiker »

Als er iemand 'n materiaalbus zou gevonden hebben, dan had 'k graag 'n seintje ontvangen want 'k ben de mijne kwijtgespeeld :-(. Inhoud is o.a. binnenband, Mavic sleutel, remblokken voor Magura remmen en 'n Principia pad...... Vooral dat laatste speel 'k niet graag kwijt.......
Groeten en alvast merci,
Marnik
Plaats reactie