Zo 08/11/2009 Dworp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jojo29
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 24 aug 2008 17:01
Rijdt met: BH expert pro
Contacteer:

Bericht door jojo29 »

sinds wanneer is die bos aan voetbalveld prive eigendom :roll:
is dat klotig zeg

heb vandaag wa rondgetoerd en ongeveer de route gereden van de tocht zondag. het ligt er zeer goed bij wel veel bladeren op sommige plaatsen
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

jojo29 schreef:sinds wanneer is die bos aan voetbalveld prive eigendom :roll:
is dat klotig zeg

heb vandaag wa rondgetoerd en ongeveer de route gereden van de tocht zondag. het ligt er zeer goed bij wel veel bladeren op sommige plaatsen
wie zegt da???
Gebruikersavatar
jojo29
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 24 aug 2008 17:01
Rijdt met: BH expert pro
Contacteer:

Bericht door jojo29 »

a ik, heb vandaag verlof en ben dan wat gaan verkennen en aan voetbalveld staat er een plaat aan een boom (juist voor de bos in te gaan) met privaat eigendom, ma zen der toch ingereden en had toch blauwe bepijlingen aan de bomen gezien

ma normaal gezien d8 ik zelfs als het privaat eigendom is dat de paden vrij moeten blijven of is dit niet zo?
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

normaalgezien is dat géén privéstukje hoor is staatsbos dacht ik
Gebruikersavatar
fugitif
Mountainbiker
Berichten: 164
Lid geworden op: zo 27 jul 2008 10:56
Rijdt met: Canondale Flash 29er , Viper fugitif
Contacteer:

Bericht door fugitif »

MADRISTA666 schreef:
jojo29 schreef:sinds wanneer is die bos aan voetbalveld prive eigendom :roll:
is dat klotig zeg

heb vandaag wa rondgetoerd en ongeveer de route gereden van de tocht zondag. het ligt er zeer goed bij wel veel bladeren op sommige plaatsen
wie zegt da???
Ge hebt gelijk Jojo da boske langswaar we voig jar vertrokken zijn is prive(van 1 of andere waal). Vorig jaar hebben we diene eigenaar op ons dak gehad. Er werd hier al jaren doorgereden door meerdere tochten en nooit geen problemen tot vorig jaar dan :evil: We moeten dus dit jaar langs dat straatje naar omhoog :oops: . Maar er zijn genoeg nieuwe stukskes bos zodat ge dit kleine boske vlug vergeten zult zijn =D>
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

fuck da wist ik dus niet, dacht dat dit staatsbos was.... :-?
Gebruikersavatar
jojo29
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 24 aug 2008 17:01
Rijdt met: BH expert pro
Contacteer:

Bericht door jojo29 »

triestig, al jaren gaan er zoveel mtbkers door, heb daar in mijn "jeugd" nogal jaren aan versleten met de fiets. dat we er niet meer in mogen is echt wel raar maar zoals je zegt er zijn genoeg stukskes in dworp om dit te vervangen.
Skippyboy
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 22 aug 2007 18:39

Bericht door Skippyboy »

Hey bikers,

Zoals beloofd kom ik na Baardegem terug de hoogtemeters opzoeken.
Ik lees hier en daar dat er herfstweer op komst is met regen en wind. Hopelijk blaast de wind alles droog en krijgen we zondag een windstille zondag.
Na een platte zondag, kriebelt het wederom om kamikaaze afdaling te volbrengen!!

See U.
Gebruikersavatar
Pirgy
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: wo 30 mei 2007 12:50
Rijdt met: Cannondale Flash 29
Contacteer:

Bericht door Pirgy »

jojo29 schreef:a ik, heb vandaag verlof en ben dan wat gaan verkennen en aan voetbalveld staat er een plaat aan een boom (juist voor de bos in te gaan) met privaat eigendom, ma zen der toch ingereden en had toch blauwe bepijlingen aan de bomen gezien

ma normaal gezien d8 ik zelfs als het privaat eigendom is dat de paden vrij moeten blijven of is dit niet zo?
Jojo, die blauw pijlen zijn ni van ons. Wij gebruiken geen verf voor pijlen. Ik heb ze gisteren ook gezien. Enkel den eerste km is hetzelfde dan vorig jaar. De rest is nieuw of in andere richting.
Tot zondag, je zal dan wel zien.
Gebruikersavatar
vanham
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: vr 18 jan 2008 22:06
Rijdt met: koga X runner /Cannondale Flash 29er

ONLINE INSCHRIJVING

Bericht door vanham »

ik heb me vandaag al ingeschreven maar kan het formulier niet goed afprinten !! :cry: :cry:
kan het zijn dat het door een fout van jullie website komt ??
Plaats reactie