Zo 08/11/2009 Middelkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
GlennD
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 30 aug 2009 22:02
Rijdt met: Specialized Epic Expert

Bericht door GlennD »

Proficiat aan de organisatie , Perfect !!
Echt doodgevallen op't strand...
Groeten uit het verre Oudenaarde
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

sliekzwien schreef:wanneer komen de fotos op de site van choufkes? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Beste biksters, bikers,
bedankt voor al de positieve reacties, voor volgend jaar gaan we nog proberen beter te doen =D> Wat hebben we daarvoor ????
We hebben nu al enkele nieuwe stroken in petto =D>
Oostende gaan we zeker uit ons parcours laten en verder bouwen richting Oostduinkerke =D>
Wat de foto's betreft zal proberen het zo vlug mogelijk on-line te zetten .
Nogmaals bedankt aan de 1533 tevreden bikers en als er anderen zijn laat het me weten.
Spijtig genoeg voor de TOF biker met het ongeval aan zijn scheenbeen. :(
wij wensen hem namens de choufkes een spoedig herstel toe !

groeten van een vermoeide leffingenoartje en graag tot een volgende toertocht.

Voor mij word het vrijdag in TORHOUT :wink:

http://www.mtb-you.be/mtb-toertocht-torhout-1806.php
Gebruikersavatar
frawiwi
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 01:38
Rijdt met: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Contacteer:

Bericht door frawiwi »

'Jammer dat deze tocht voor ons binnen de TOF ontsierd werd door een ongeval. Een vriend van mijn schoonbroers is nabij dat smalle bruggetje gevallen (voet overgeslagen bij het terug opstappen van de fiets) en heeft daarbij lelijk zijn been gebroken. Naar ik hoorde scheenbeen boven de enkel gebroken en ook deel van kuit. Hij wordt morgen geopereerd en uiteraard hopen we ook vanuit de TOF dat hij spoedig mag herstellen, maar mag toch op 3 tot 4 maand revalidatie rekenen. Vervelend gezien hij een jonge zelfstandige is..'

Wens die onfortuinlijke biker het beste toe, ik hoop dat hij deze moeilijke aankomende periode goed zal doorkomen . Zonde
Gebruikersavatar
frawiwi
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 01:38
Rijdt met: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Contacteer:

Bericht door frawiwi »

sliekzwien schreef:wanneer komen de fotos op de site van choufkes? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
ik heb mijn sd kaartje aan leffingenoartje gegeven, normaal moeten er tegen morgenavond enige foto s opstaan, maar er werden door een stuk of 4 anderen ook nog foto s genomen, dus t kan nog een tijdje duren voor sommige, wij houden jullie op de hoogte , kijk hier maar nu en dan eens of anders op de choufesite
www.choufkes.be
Gebruikersavatar
vannoli
Mountainbiker
Berichten: 1366
Lid geworden op: vr 21 dec 2007 13:31
Rijdt met: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Bericht door vannoli »

Aangezet met 3collega's voor de 60km

leuk tochtje met soms toch plakkende ondergrond ,aan het strand toegekomen begon voor mij de tocht (afgaan of de collega's kunnen volgen)t'is het 2de geworden ,blijkbaar goeie benen waardoor ik hun tempo kon volgen

daarna weer in de duinen aan die camping trapje naar beneden gefietst waardoor ik wat voorsprong had mits de rest te voet ging ,effe gedacht nu ist moment op de demareren :lol: ,maar verstand gebruikt en rustig uitgereden

Was een geslaagde dag
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Frawiwi,dat Middelkerke de beste keuze was,wisten we al langer.
We gaan de choufkestocht niet gauw laten liggen.
Ook van onzentwege een aangename kennismaking en tot ergens te velde (of ten aprés :drunk: ).
De zeelucht heeft pépétv-tje dan weer afgemat want hij heeft de ganse terugrit liggen slapen met zijn koppeke tegen het venster. #-o #-o
timothyd
Mountainbiker
Berichten: 1036
Lid geworden op: ma 02 jul 2007 19:14
Contacteer:

Bericht door timothyd »

De foto's van alle deelnemers tijdens deze toertocht zijn GRATIS te downloaden op http://www.mtb-you.be/fotoalbum.php
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

Al wat ik hier kan zeggen.... =D> =D> =D> =D> :drunk: :drunk: =P~ =P~
Super organisatie, prachtige voormiddag gehad, op naar de volgende.

Choufkes, nen dikken vetten chapeau
Alexos
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 27 apr 2009 15:04
Rijdt met: Frera Beta LTD. XT 2009

Bericht door Alexos »

Ongelooflijke leuke tocht.....

Kwas een uur te laat uit mijn bed en most daarom vanuit Antwerpen ff doorvliegen....( bedankt mannen om te wachten aan de start ook al hebben jullie de 60 km gedaan). Ter plaatste mij nen bult verschoten van de koude (lees: geen winterkledij bij) maar vertrokken... na het speelpleintje bijna wille terugdraaien door de snijdende wind maar hey daarvoor was ik niet uit mijn bed gekropen he.

Kwas supercontent dat ik uiteindelijk terug aan de sporthal was want het strand was letterlijk doodgaan hehehe....

Bedankt choufkes, ik heb er helemaal terug zin in!!!!!

De fotgraaf heb ik precies ergens gemist.... :(
Gebruikersavatar
polletje
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: wo 08 feb 2006 20:07
Rijdt met: ne rocky & ne sportivo
Contacteer:

Bericht door polletje »

De dunekeuntjes uit de panne hebben zich goed geamuseerd.
Alsook het busje op en af was dik in orde. Vriendlijke chauffeurs en lekker warm busje ! Houden dat busje . Van mij mogen jullie gerust terug naar Oostende en de Schorre hoor want de kant middellkerke tot de panne ken ik zo wat van buiten :-) Maar da's natuurlijk een persoonlijke mening hé :-) We zullen wel eens de schorre opzoeken tijdens toekomstig ritje. Tot de volgende.
Plaats reactie