04/10/2009 Bouwel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
little giant
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: di 19 sep 2006 12:07
Rijdt met: granville

04/10/2009 Bouwel

Bericht door little giant »

vertrek Bouwel sporthal "De Molen"
molendreef in Bouwel

45km doet 1st een lus in Bouwel 'RIO"
25 en 45 gaan zo terug naar 't Dorp
richting Nijlen Bevel Herenthout

met hier en daar een stevig stuk, Vlierenberg, Kruiske, molenbos daar zit voor iedereen wat in.

bevoorading is voor ieder half weg; banaan wafeltje en koek, de drank dat er kan gedronken worden is UP ultimited power. (moet je geen vrees voor hebben is een gewone isotone dorstlesser) je kan deze ook nog proeven aan de aankomst.

hoop op veel volk dat is voor ieder goed



p.s. hoopt dat de boswachter nu weer niet de dag van te voren belt daar mag niet en daar mag niet, een jaar dit voor gehad is wel genoeg. hebben alle documenten die we nodig hebben om een goede dag er van te maken.
Gebruikersavatar
ral6005
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: vr 19 dec 2008 21:00
Rijdt met: een stalen ros van 20kg: Granville puls v1
Contacteer:

Bericht door ral6005 »

De C.K.P's zullen er zijn. :bounce:
Gebruikersavatar
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: za 17 mei 2008 19:13
Rijdt met: Trek Farley 6

Bericht door Ivanhoe el biker loco »

De slijkfretters zullen ook aanwezig zijn met delegatie.
Gebruikersavatar
little giant
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: di 19 sep 2006 12:07
Rijdt met: granville

Bericht door little giant »

parcours ligt er goed tot uitstekend bij.
op plaatsen zult u een hoog tempo kunnen halen door het droge weer

net collega mtbers tegen gekomen die het 1ste stuk parcours gedaan hadden en zeiden mij "dat het lang geleden was dat er nog zo goed was afgepijld"
hopelijk blijft dat.

ik hoop dat er op het Kruiske in Herenthout geen mensen verrast worden door het mulle zand.


nog een paar stukjes afpijlen en zijn klaar om u te ontvangen
nen biker
Mountainbiker
Berichten: 246
Lid geworden op: wo 13 mei 2009 08:55
Rijdt met: veel te zwaar

Bericht door nen biker »

ook Liever Bergaf- Wechel zal aanwezig zijn
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

jammer dat dit samen valt met langdorp,maar we gaan waarschijnlijk hier nog 1 keer het vlakke komen testen.Hopelijk vlieg ik nu ook weer zoals de afgelopen weken.En dan zullen het de heuveltjes worden.
Nog ff afw88,eventueel kan het nog Eersel worden.
yajop
Mountainbiker
Berichten: 718
Lid geworden op: za 08 sep 2007 09:41
Rijdt met: Cube XMS

Bericht door yajop »

Ik ben vandaag de 45 km gaan rijden, ik dacht dat het veel over de wegen van de TT van Herenthout zou gaan, maar dit was totaal niet waar. Gedeeltes wel maar vele niet.
Ik heb echt genoten, veel afwisseling, alles lag poederdroog, het stuk over de netedijk viel mee aangezien we daar gedeeltelijk de wind opzij of in de rug hadden, anders........
Ik had niet de indruk dat er veel volk was, best jammer want ik vond hem de beste die ik gereden heb in die regio met Nijlen Herenthout en Grobbendonk.
Ik heb hem opgenomen op gps, en ga nu de beste stukjes uit de TT van herenthout, Nijlen en Grobbendonk toevoegen, dan moet ik tot een mooie tour komen.
Gebruikersavatar
little giant
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: di 19 sep 2006 12:07
Rijdt met: granville

Bericht door little giant »

WTC Donatusvrienden

dankt alle deelnemers die ons komen sponsoren zijn
jullie waren met 615 vond het een mooi aantal nogmaals bedankt aan iedereen.

indien er iemand een helm en handschoentjes kwijt is kan deze afhalen in de sporthal deze is daar te verkrijgen.

:oops: :oops:
Gebruikersavatar
Vintage
Mountainbiker
Berichten: 525
Lid geworden op: di 25 jul 2006 20:04

Bericht door Vintage »

Ik heb vandaag de 45 km gereden. Ik vreesde een beetje voor een overvloed aan asfalt maar dit viel echt super mee! Er waren wel asfalt stukken maar niet overdreven veel. Leuke tocht, enkele meer technische stroken (ik denk maar aan het eerste stuk van het eerste bos dat we ingingen)... De bevoorrading en bepijling waren ook zeker ok!
Het enige minpuntje was een pijl van een vorige toertocht die nogal voor wat verwarring zorgde...
Voor de rest zeer goed!
Tot de volgende keer!
Gebruikersavatar
co biker
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: do 04 dec 2008 21:59
Rijdt met: mtb bmc t01

Bericht door co biker »

Alles was perfect inorde,een paar keer kunnen in pikken met de snelle
jongens.Mij zien ze zeker terug volgend jaar.
Ik wil ook de jongen met de rode tenue uit noorderwijk bedanken,het was plezant om deze toertocht samen te rijden.Laat maar eens iets weten.......................
Plaats reactie