02 & 03/10/09 Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

mtbgast schreef:ik kan verkeerd zijn maar is vrijdag niet voor de militairen en zaterdag voor de rest (niet militairen)?
Burgers die vrijdag een dagske vrij hebben mogen ook komen. :wink:
Gebruikersavatar
rudy
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 03 aug 2007 12:07
Rijdt met: specialized

mtb leopoldsburg

Bericht door rudy »

reeds twee jaar na elkaar deze tocht gereden.
een aanrader voor elke mtb-liefhebber.
monitorke
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 21 jan 2009 20:32
Rijdt met: specialized

Bericht door monitorke »

is er al nieuws over de voorinschrijvingen
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

kawa schreef:
mtbgast schreef:ik kan verkeerd zijn maar is vrijdag niet voor de militairen en zaterdag voor de rest (niet militairen)?
Burgers die vrijdag een dagske vrij hebben mogen ook komen. :wink:
Ik kom waarschijnlijk de vrijdag rijden, aangezien ik zaterdag Brakel ook niet wil missen...
Gebruikersavatar
X6 3.5biturbo
Mountainbiker
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 20 sep 2009 18:27
Rijdt met: scott scale 30 2010

Bericht door X6 3.5biturbo »

Lijkt mij ook interessant om hier te rijden, paar jaar geleden toertocht gereden op de luchtmachtbasis van kleine brogel, was toch wel een unieke ervaring.
pacer
Mountainbiker
Berichten: 891
Lid geworden op: za 03 dec 2005 19:27
Rijdt met: Ebony SS - Unit 29er SS

Bericht door pacer »

Paspoortcontrole? Mijn vrouw is buitenlandse en wil gene zever als ik zo ver moet bollen... Ni dat er reden toe is, maar zou kunnen he, zou dus liefst contact opnemen met die mannen.
Gebruikersavatar
coldstein
Mountainbiker
Berichten: 164
Lid geworden op: vr 24 jul 2009 10:19
Rijdt met: RockRider 8.1

Bericht door coldstein »

Volgens mij zal er niet veel pascontrole zijn. Als burger moet je bij het betreden van een militaier kwartier eigenlijk je pas afgeven en er moet een bezoeksvergunning geschreven worden. Als ze dat voor iedereen moeten doen kan de laatste 's nachts vertrekken denk ik.
Gebruikersavatar
Herder Scubaluc
Kerstman
Berichten: 825
Lid geworden op: za 06 aug 2005 13:42
Rijdt met: Iene mee twie wiele + Cannondale Rush Carbon 2
Contacteer:

Bericht door Herder Scubaluc »

pacer schreef:Paspoortcontrole? Mijn vrouw is buitenlandse en wil gene zever als ik zo ver moet bollen... Ni dat er reden toe is, maar zou kunnen he, zou dus liefst contact opnemen met die mannen.
Deze rit als niet militair zijnde al verschillende malen gereden en er is geen paspoortcontrole voor deze dag, dus kom maar af.
pacer
Mountainbiker
Berichten: 891
Lid geworden op: za 03 dec 2005 19:27
Rijdt met: Ebony SS - Unit 29er SS

Bericht door pacer »

thanks
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Geen paspoortcontrole in Leopoldsburg, da's enkel voor KB. (al dacht ik dat het de laatste edities daar ook niet meer gedaan werd)

Ik moet helaas passen dit jaar, moet donderdag en vrijdag op oefening en zaterdag moet ik gaan werken... :(

@ X6...: Persoonlijk vind ik deze TT veel mooier dan die van KB. De 20km die ze in KB over de basis rijden zijn wel eens fijn om te doen, maar de oefenterreinen van Leopoldsburg en Hechtel vind ik toch interessanter....
Plaats reactie