27/09/2009 Zelem(Halen)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Silverbol
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 02:42
Rijdt met: Scale

Bericht door Silverbol »

Ik kom zeker af maar met 95km vandaag op de teller overweeg ik toch om de 60 te laten vallen en de 45 te rijden :oops:
pee wee
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 06 jul 2009 14:39
Rijdt met: Scott spark 700./900.

Bericht door pee wee »

Wij de mannen van atbkempen komen ook met enkelen hopend op een mooie toer ,hebben er nog niet gereden maar in die streek moeten ze er toch iets van kunnen maken op 60km .
zagato
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 22:01
Rijdt met: SPECIALZED FOR EVER ......

Bericht door zagato »

Na een Haasrit op de weg zaterdag ( sommige weten wel wat dat betekent in de Kempen ) opteer ik maar voor een rustig parcours en zal het Zelem worden verleden week al in't Hageland gezeten.
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Bericht door Geoffe »

Ik dacht vanuit Scherpenheuvel tot ginder te rijden, de 60 km te doen, enkele Leffe's achterover te slaan en dan terug richting basiliek te rijden :drunk: .... tot mijn madam vandaag zei "morgen gaan wij toch naar de zee met zo'n goei weer" #-o 'k dacht eerst nog met de fiets naar 't zeetje te rijden maar 't zal noppes zijn :evil:
't amusement ginder :roll:
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Bericht door Bulls69 »

StrammerMax schreef: Jammer, dat zal niet gaan, want ik kan niet komen. De Papegaai Bike Team zal namelijk op zondag 27/09 op de dorpsdag in Stabroek present zijn met een pint-sprint! Wie de sprint wint, wint de pint! Aangezien wij maar met twee man en een paardenkop zijn, kan ik moeilijk mijn kat sturen. Ik ga wel naar de nightbike in Gooik proberen te komen op vrijdag 16/10 (en daarvoor natuurlijk ook op gewone TT's).

Afbeelding
De Papegaai Bike Team Stabroek
* www.wieleradvies.be * www.heldwillenworden.be
In Gooik zij we zeker present, morgen trouwens ook met 5 bikers. Alé zie dat ge morgen euh vandaag veel pintjes moogt winnen.
Gebruikersavatar
CyclingDream
Mountainbiker
Berichten: 328
Lid geworden op: za 08 okt 2005 11:16
Rijdt met: Scott Scale LTD (1x duwen = 100m Bolle)
Contacteer:

Bericht door CyclingDream »

Ik heb de 60 Km route gedaan...

Mooie route van 60,5 Km waarvan ik een dikke 40 Km alleen gefietst heb, er was namelijk heel weinig volk !

Voor de mensen die de route nog eens van nader willen bekijken :

Je kan de route van 60,5 Km downloaden en bekijken als,

- Gps track
- Google Earth
- Google Maps

Via de website -> www.gpscyclingtour.be
zagato
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 22:01
Rijdt met: SPECIALZED FOR EVER ......

Bericht door zagato »

Tocht met veel afwisseling en 2 X goede bevoorrading voor de 6O km
avs van 25,2.

Enig minpuntje de afpijling kon hier en daar wat beter niettegenstaande
de witte kalkstrepen dan weer zeer goed waren.
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Bericht door Biestie1 »

Schitterende tocht op alweer ne geweldige zomerdag !
De mindere afpijling van vorig jaar, was nu helemaal verdwenen, nu was het allemaal dik in orde.
De tocht combineerde zeer geslaagd alle mooie (toegelaten) stukjes uit de omgeving.
=D>
junior72
Mountainbiker
Berichten: 1178
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 14:44
Rijdt met: Scott Spark 710 2016 - Scott Scale 730 2014

Bericht door junior72 »

Vandaag echt geamuseerd hier .
Meer moet da nie zijn .
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Bericht door Bulls69 »

zagato schreef:avs van 25,2.
Enig minpuntje de afpijling kon hier en daar wat beter.
Snelheid lag iets lager bij ons(avs 19.2) en dan was de afpijling gewoon af :wink: op ontelbare plaatsen witte kalklijnen om ons op het juiste pad te houden =D> =D>. Hebben ons alleen paar keer laten vangen als we 45° naar rechts moesten afslagen na een afdaling wat soms hilarische toestanden opleverde :oops:
Eindconclusie: Prima tochtje met veel slingerende single tracks door de bossen, veldwegen en boomgaarden, tof stukje dwars door het maisveld, en dit alles met op de 60km 2 ruim uitgeruste bevoorradingen en niet te vergeten met +-455HM. Voldaan en onder het stof terug naar huis gebold.
Plaats reactie