20/09/2009 Gelrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Gestart voor de 60 km en na 51 km stond ik ook aan de aankomst.
Volgens mij heeft er een of andere idioot weer met pijlen aan het spelen geweest.
Voor de rest alles in orde en tot de volgende.

Jaro.
Gebruikersavatar
Silverbol
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 02:42
Rijdt met: Scale

Bericht door Silverbol »

Man man hoe kan je hier nu positief over zijn? Dat het niet moeilijk was voor de bepijling is niet moeilijk 90% was ofwel asfalt ofwel de bloso route's van aarschot #-o . Echt dit is een schande in mijn ogen niet veel tijd gestoken in het parcour want dat steek ik samen in 2h zonder probleem .
25km = blauwe bloso route
45km = Blauw bloso + rode bloso
60km = Blauw bloso + rode bloso + groen bloso
Beste van al ze gaven het zelf al aan op het plannetje aan de ingang gewoon de kleuren van de bloso gebruikt :lol: kwestie van het niet achter stoelen en banken te steken.
En dan de bordjes van de splitsing waar waren deze want al een geluk dat ik het plan in het begin bekeken heb en dat ik de streek ken en wist waar de lussen erbij kwamen . Anders was ik geheid verkeerd gereden .

Dacht nog mijn startgeld terug te gaan vragen maar heb het maar gelaten kwestie van geen ruzie te zoeken . Is de eerste en laatste keer dat ze mij hier zien . Rij ik volgende keer wel naar ST-MARTENS-LENNIK .
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Bericht door Serge R »

Iemand een V.W.B. lidkaart gevonden?
Vermoedelijk ben ik mijne ergens aan de inschrijvingstafel verloren.:oops:
Gebruikersavatar
pertotal
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: di 07 aug 2007 20:26
Rijdt met: ne grijze Carrara 27,5 inch
Contacteer:

Bericht door pertotal »

ja het is grotendeels de route van aarschot maar ik zie niet in wat daar een probleem van moet gemaakt worden.hier waren gegarandeert veel bikers bij dat die route nog nooit gereden hebben.er zijn zoveel tt die ik meerdere keren rij en dat is ook altijd zo goed als hetzelfde,ik rij die dan ook meerdere keren omdat ik het een leuke tt vindt.
deze was dus ook mijne tweede keer en ik vond hem goed,voor mij speelt da gene rol waar dat ze hunne tour halen =D>
Gebruikersavatar
funkstar
Mountainbiker
Berichten: 723
Lid geworden op: vr 27 apr 2007 13:58
Contacteer:

Bericht door funkstar »

Een te verwachten tochtje gereden, maar daarom niet minder mooi.
Geen enkel pijltje gemist, zelfs de splitsing duidelijk gezien.
Enkel de dijk op het einde was wat minder, misschien 10 extra voorzien en een interesanter terugkomen vauit langdorp.
De 2 bevoorradingen hadden ook alles wat ze nodig hebben.
Een kleine 60 km vertier op een feits gehad, ons hoor je dus zeker niet klagen.

op onze website vindt je een kort filmpje (3:53 min) van de toertocht.
http://www.mtbteammargi.tk
Doorklikken naar foto en film
Gebruikersavatar
IPPE
Mountainbiker
Berichten: 1013
Lid geworden op: za 17 mei 2008 22:42
Rijdt met: TURNER 5SPOT & RFX

Bericht door IPPE »

Saai,te veel asfalt en de mooiste stukken uit de streek links laten liggen.Ik dacht dat deze tocht de voorgaande jaren echt de moeite was,maar dat zal dan een andere organisatie geweest zijn.
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Bericht door Bulls69 »

MoC schreef: Garmin heeft gemeten en zei:
afstand: 44.84 km
gem. snelh: 24.7 km/h
max. snelh: 70.5 km/h (!)
hoogtemeters: 442
Ofwel zijt gij ne straffe op de fiets ofwel mankeert er iets aan uw Garmin =D> :wink:
Gebruikersavatar
MoC
Mountainbiker
Berichten: 302
Lid geworden op: zo 01 feb 2004 13:40
Rijdt met: Radon Black Sin 9.0

Bericht door MoC »

Bulls69 schreef:
MoC schreef: Garmin heeft gemeten en zei:
afstand: 44.84 km
gem. snelh: 24.7 km/h
max. snelh: 70.5 km/h (!)
hoogtemeters: 442
Ofwel zijt gij ne straffe op de fiets ofwel mankeert er iets aan uw Garmin =D> :wink:
Daar heb ik ook al aan gedacht :lol: Maar die garmin heeft mij nog nooit in de steek gelaten.
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Bericht door Serge R »

Serge R schreef:Iemand een V.W.B. lidkaart gevonden?
Vermoedelijk ben ik mijne ergens aan de inschrijvingstafel verloren.:oops:
Dank aan moula.
Juist contact met de organisatie opgenomen ze gaan de kaart opsturen.=D>
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Bericht door Z. »

Silverbol schreef:Man man hoe kan je hier nu positief over zijn? Dat het niet moeilijk was voor de bepijling is niet moeilijk 90% was ofwel asfalt ofwel de bloso route's van aarschot #-o . Echt dit is een schande in mijn ogen niet veel tijd gestoken in het parcour want dat steek ik samen in 2h zonder probleem .
25km = blauwe bloso route
45km = Blauw bloso + rode bloso
60km = Blauw bloso + rode bloso + groen bloso
Beste van al ze gaven het zelf al aan op het plannetje aan de ingang gewoon de kleuren van de bloso gebruikt :lol: kwestie van het niet achter stoelen en banken te steken.
En dan de bordjes van de splitsing waar waren deze want al een geluk dat ik het plan in het begin bekeken heb en dat ik de streek ken en wist waar de lussen erbij kwamen . Anders was ik geheid verkeerd gereden .

Dacht nog mijn startgeld terug te gaan vragen maar heb het maar gelaten kwestie van geen ruzie te zoeken . Is de eerste en laatste keer dat ze mij hier zien . Rij ik volgende keer wel naar ST-MARTENS-LENNIK .
Sta me toe te verwijzen naar mijn vorige post over dit topic:
"Organisatie: 'Vlaamse Wielrijdersbond'

Wordt het dan weer Bloso-routes afhaspelen?"

Gekregen wat we mochten verwachten. Maar twas mooi weer, we hebben kunnen doorvlammen en de bevoorrading was OK. Dus best wel een mooie voormiddag gehad.
Plaats reactie