20/09/2009 Gelrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
pertotal
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: di 07 aug 2007 20:26
Rijdt met: ne grijze Carrara 27,5 inch
Contacteer:

Bericht door pertotal »

wat een uitlatingen,da zijn hier precies de rode duivels :lol:
pvdput
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 21 jan 2008 17:43
Rijdt met: Orbea Full XT

Bericht door pvdput »

en geen enkel antwoord ivm de vragen over de 60 km... :roll:
Gebruikersavatar
jimmy1984
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 11:50
Rijdt met: Trek 8500
Contacteer:

Bericht door jimmy1984 »

voor de 60 en een deel voor de 45 km.
Ik ga voor de 60, ne 2 weke rust zal het even pikken vrees ik :)
zagato
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 22:01
Rijdt met: SPECIALZED FOR EVER ......

Bericht door zagato »

Koppigaard heeft blijkbaar zijn verstand niet op de juiste plaats .... de meeste mtb'bikers uit competitie rijden voor de helft op de weg dus wie zijn dan de baanjanetten ... misschien hoor jij bij de de groep die enkel op de 25 afkomt met alle respect hoor .
Gebruikersavatar
Docteur Dérailleur
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: ma 31 jan 2005 12:57
Rijdt met: airborne lancaster

Bericht door Docteur Dérailleur »

zoals elk dorp vroeger zijn dorpsidioot had, zo heeft tegenwoordig elk forum zijn eigen koppigaard. Stilletjes laten typen, de aandacht niet voederen en hem waarschijnlijk elke week gefrustreerd achterlaten omdat.."allez...die mannen rijden harder dan mij...hoe kan dat nu toch?"

(antwoord: "door op de baan te trainen, oen", maar zijn nick maakt natuurlijk veel duidelijk in verband met het willen of beter niet begrijpen van fundamentele dingen)
Gebruikersavatar
Bumba
Mountainbiker
Berichten: 366
Lid geworden op: vr 20 mei 2005 09:25
Rijdt met: Cannondale FSI, Flash 3
Contacteer:

Bericht door Bumba »

weinig reaktie hier van de organisatie ... och ja, tis een geweldige streek om in te rijden dus wij (MTBHA8) gaan er zeker zijn ...
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

Ben vandaag al een stukje gaan biken en we gaan morgen een stukje moeten afsnijden denk ik . want de eigenaar was versperingen aan het aanbrengen. hij wou niemand op zijn stukje grond. En hij ging de politie verwittigen zij hij. Dit gaat tof worden morgen.

Bert
Gebruikersavatar
Silverbol
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 02:42
Rijdt met: Scale

Bericht door Silverbol »

laat me raden in rotselaar zeker's ?
En hoe komt da je moet toch op voorand een route indienen ? Is het geen weg met openbare functie ofzo ?
Gebruikersavatar
Mr. Stitchen
Mountainbiker
Berichten: 495
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 18:05
Rijdt met: kzien 'm zoe geire

Bericht door Mr. Stitchen »

Gestart voor 60 km in Gelrode. het ging vanaf de eerste meters steeds op en af. Leuke singletracks, lekker smalle klimmetjes, soms al eens een langere strook verhard. Het liep lekker, en net op het moment dat ik me de bedenking maakte dat alles goed was uitgepijld, liep het mis. Ik miste de "4" pijlen naar links, en ik een stevige helling op. Eens boven gemerkt dat ik toch niet meer juist zat. Hierbij was ik gewaarschuwd om attent te blijven.
Na een lange passage langs de Demer een nog een paar kortere klimmetejs, kom ik ineens al terug aan de start. Blijkbaar heb ik het bord van de splitsing ergens gemist, en het parcous van 45km afgelegd.
Het resultaat is dat ik om kwart voor 10 al terug in de wagen zat.
In elk geval, mij zien ze hier nog terug komen. Een degelijke tocht, met goede bevoorrading. Voor de 2e keer al dat de mannen van Third wheel mij kunnen bekoren met hun TT.
Gebruikersavatar
MoC
Mountainbiker
Berichten: 302
Lid geworden op: zo 01 feb 2004 13:40
Rijdt met: Radon Black Sin 9.0

Bericht door MoC »

Schitterende tocht. Alles perfect! Hier kom ik zeker terug! Gestart voor de 45 km, schitterend droog parcours, uitgebreide bevoorrading, goede bepijling, schitterend zomerweertje, genoeg parking. =D>

Enige opmerking: ik ben geen enkele splitsing tegengekomen. Toch heb ik het parcours van de 45 km gereden. Maar splitsingen voor de 60 of 35 heb ik nergens gezien... vreemd.

Garmin heeft gemeten en zei:
afstand: 44.84 km
gem. snelh: 24.7 km/h
max. snelh: 70.5 km/h (!)
hoogtemeters: 442
Plaats reactie