27/09/2009 Waarloos-Kontich

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Method
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: do 29 jan 2009 18:09
Rijdt met: Focus Super Bud Team
Contacteer:

Bericht door Method »

Havik schreef:maar ikzelf als beginner vond dit niet echt zo'n spectaculaire afdaling.
Dan is het toch een ander die ik heb gedaan precies :P , want ik ben toch geen beginner (ben nu ook niet super technisch begaafd) en als jij dat dan nog geen spectaculaire noemt...

Heb er met 2 andere geweest en die deden het toch ook niet hoor.
DirkB
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 31 mei 2009 17:35
Rijdt met: S-Works M5 HT

Bericht door DirkB »

edit: is het toegelaten om onderweg in te pikken op de groene lus ( om zo de groene en gele te rijden? Bij passage aan de start zal ik wel stoppen en daar zoals het moet de inschrijving te betalen.
ik woon nl.niet zo ver van de blauwe brug over de dijle. (komen jullie door heffen met de rode lus?)[/quote]

Verbieden kunnen we niks. Maar we werken met tyvek-armbandjes om de bevoorradingen toch enigszins te monitoren. Dus om het jezelf en ons wat makkelijker te maken, liefst toch eerst langs de start passeren aub. Maar als je vertrekt op de dijk tussen de twee blauwe bruggen en je volgt de pijlen dan kom je automatisch langs de start in Waarloos en kan je gewoon inschrijven. De bevoorradingen volgen pas later op het parcours.
Gebruikersavatar
Havik
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: ma 23 mar 2009 18:10
Rijdt met: Cannondale Rush 5 L

Bericht door Havik »

DirkB schreef:.....
will do tnx
carl ongeval
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 22 sep 2009 19:36
Rijdt met: specialized

veldtourtocht waarloos

Bericht door carl ongeval »

scurry schreef:Allé, 'k ga mijn goed hart eens tonen... al was het maar omdat ik achter den hoek woon... :wink:
Kan ik deze tour eventueel ook NA de TT blijven gebruiken? Dan moet ik tenminste niet veel asfalt vreten...
och hier hemmeks, hij wil geen asfalt vreten
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

De ploeg van Ranst komt zeker af
er wordt waarschijnlijk afgesproken om 7U45 aan de Sol.
CO2 hou U maar vast !
Gebruikersavatar
Bulls-Eye
Mountainbiker
Berichten: 299
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 11:09
Rijdt met: Merida Matts Lite

Bericht door Bulls-Eye »

facebreaker schreef:method schreef
Zijn er trouwens mensen die op Summerbike het parcours in de Schorre konden zonder één keer af te stappen? Er was toch 1 korte steile afdaling waar het mij onmogelijk leek (voor gewone MTB'ers dan)
als je dat 1 stukje bedoeld als je aan die geul komt met die trappen
levensgevaarlijk , toen ook niet echt goed aangegeven hopelijk word dit nu wel gedaan als ze hetzelfde traject volgen . Als je hier vol gas ging en niet tijdig kon remmen was het zeker 6weken ziekenkas
Zowel zaterdag als zondag stond daar een joekel van een bord "Zeer gevaarlijke afdaling afstappen" Zaterdags ben ik naar beneden gereden, zondags niet was er net iemand gevallen en file. De afdaling toen op het einde van het test parkoer rechtdoor was bijna even spectaculair, maar normaal moest je rechts en zo verder afdalen, je kwam toen op de asfalt terecht.
Gebruikersavatar
Bosklapper
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: do 09 jun 2005 21:36
Rijdt met: Cube Reaction - Race Face - Hope

Bericht door Bosklapper »

Heb de 40 km van de summer bike in het voorjaar ook gereden eerste 14km waren prachtig , was te vergelijken met de betere stukken in het Brabandse, ik ben toen bij aankomst terug gestart om de mooie 14km nog eens over te doen.
Had toen totaal 52km en net geen 400 HM op teller.
Die zondag was het zeer rustig onderweg, de tocht was toen verspreid over zaterdag en zondag dacht ik.
Ik hoop maar dat het nu zondag niet te veel fille rijden is op de technische stukken.
Method
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: do 29 jan 2009 18:09
Rijdt met: Focus Super Bud Team
Contacteer:

Bericht door Method »

Bulls-Eye schreef: De afdaling toen op het einde van het test parkoer rechtdoor was bijna even spectaculair, maar normaal moest je rechts en zo verder afdalen, je kwam toen op de asfalt terecht.
Dus er was eigenlijk ook een makkelijkere afdaling ernaast bedoel je?
Ik heb het parcours achteraf gereden via GPS, dus pijlen waren er niet.
xtraco
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 01:14
Rijdt met: zwart

Bericht door xtraco »

Ik denk dat ik die veteranen zondag door de schorre heb zien scheuren.
Hebben jullie zwarte tenues met als sponsor OWS of zoiets?
Moet zeggen dat jullie wel indruk maakten. Grote groep, spectaculaire afdaling (en val). Ik was diene gast die jullie even probeerde te volgen.
Gebruikersavatar
scurry
Mountainbiker
Berichten: 159
Lid geworden op: ma 31 mar 2008 00:21
Rijdt met: Prov. A'pen

Re: veldtourtocht waarloos

Bericht door scurry »

carl ongeval schreef:
scurry schreef:Allé, 'k ga mijn goed hart eens tonen... al was het maar omdat ik achter den hoek woon... :wink:
Kan ik deze tour eventueel ook NA de TT blijven gebruiken? Dan moet ik tenminste niet veel asfalt vreten...
och hier hemmeks, hij wil geen asfalt vreten
Logisch, niet? Koopt u anders een koersfiets he... :roll:

Ik woon in dezelfde straat als de inschrijvingen en als ik in de buurt wat offroad wil fietsen, moet ik km's ver rijden. En als ik deze route meermaals kan/mag gebruiken, dan is dit een heel positief punt voor mij. :wink:
Ieder zijn goesting, maar asfalt (en het verkeer erbij natuurlijk) mijd ik liever zo veel mogelijk.

Sommigen moeien zich hier hier werkelijk met alles...
Plaats reactie