27/09/2009 Waarloos-Kontich

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

ik kom ook af...waarschijnlijk met mijn kids.
Loopt de kortere toer (33 km) ook door de schorre?
Gebruikersavatar
scurry
Mountainbiker
Berichten: 159
Lid geworden op: ma 31 mar 2008 00:21
Rijdt met: Prov. A'pen

Bericht door scurry »

sparkx schreef:
...Voor meer info over parcours, lokatie en practische info kan je terecht op http://www.veteranen-waarloos.be/ en dan klikken op de flyer....
Werkt volgens mij wel, je komt eerst op de officiele site van WTC de Veteranen onderaan staat dan de flyer afgebeeld, als je hierop klikt krijg je meer info betreffende de toertocht
Nu lukt-ie blijkbaar wel, mmm... :-k
Des te beter :-)
DirkB
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 31 mei 2009 17:35
Rijdt met: S-Works M5 HT

Bericht door DirkB »

Willy D, de 33 km loopt niet langs de Schorre. We hebben hier gekozen voor een makkelijke route die voor iedereen te rijden is. Als je toch langs de Schorre en de kleiputten van Terhagen wil (technisch zeer spectaculair en voor de echte mtbers niet te missen), neem dan de 55 km versie. Na de bevoorrading kan je via een uitgepijlde verkorting direct naar de finish en heb je ongeveer 35 km gereden.
sparkx
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: za 02 sep 2006 11:15
Rijdt met: Specialized

Bericht door sparkx »

ik kom ook af...waarschijnlijk met mijn kids.
Loopt de kortere toer (33 km) ook door de schorre?
Nee kortste afstanden lopen normaal niet door de Schorre, het is ook daar dat de echt technische gedeeltes liggen. Als je via de link naar het parcours gaat, kan je het ongeveer volgen, de beschrijvingen met de te verwachten moeilijkheidsgraden staan er ook bij.

Ze geven nog een heel week droog weer dus parcours zal er supersnel bij liggen.
Tot zondag
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

bedankt voor de uitleg en tot zondag!
ps: ziet er trouwens goed uit, zowat elk off-road trackske dat mogelijk lijkt, staat op de kaart!
scotterke
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: za 15 nov 2008 21:46
Rijdt met: Scott

Bericht door scotterke »

Het technische gedeelte is dat alleen met de tour van 55 en 69 km? [-o<
Gebruikersavatar
Vintage Biker
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: ma 14 okt 2002 22:23
Rijdt met: Van Nicholas Tuareg

Bericht door Vintage Biker »

Nog nooit gereden in die streek!
We zullen er zeker bij zijn.
Ben benieuwd wat ze daar hebben kunnen bij elkaar harken wat betreft MTB paden.
Tot zondag jongens.
We komen af uit de Kempen met de Fiets
DirkB
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 31 mei 2009 17:35
Rijdt met: S-Works M5 HT

Bericht door DirkB »

Scotterke, het technisch gedeelte zit in de versie van 55 en 69 km. De 33 en 48 zijn vooral veldwegen en 'normale' singletracks. Maar voor de liefhebbers die niet te lang willen rijden maar wel van technische toertochten houden stellen wij voor om eerst de 55 km te volgen en dan na de bevoorrading de verkorting te nemen tot aan de finish. Dan heb je uiteindelijk ongeveer 35 km gereden maar wel met het technische stuk volledig inbegrepen. Die verkorting zal duidelijk aangeduid zijn.
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

DirkB schreef:Scotterke, het technisch gedeelte zit in de versie van 55 en 69 km. De 33 en 48 zijn vooral veldwegen en 'normale' singletracks. Maar voor de liefhebbers die niet te lang willen rijden maar wel van technische toertochten houden stellen wij voor om eerst de 55 km te volgen en dan na de bevoorrading de verkorting te nemen tot aan de finish. Dan heb je uiteindelijk ongeveer 35 km gereden maar wel met het technische stuk volledig inbegrepen. Die verkorting zal duidelijk aangeduid zijn.
merci...is handig voor de kids, die kunnen nog geen 55 aan, maar rijden graag ewa funny padjes.
Gebruikersavatar
Murdock
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: di 14 jun 2005 21:57
Rijdt met: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Bericht door Murdock »

Heb de Summerbike plus eerder dit jaar gereden en de doortocht door het domein de Schorre is idd de moeite waard. Ik weet ook nog dat de boel daar echter zeer grondig werd gesaboteerd door wandelaar(s) : pijlen en linten werden meerdere keren weggehaald of 'aangepast'. ik hoop dat de organisatie hier voldoende tegen gewapend is ...
Plaats reactie