06/09/2009 Langemark

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
stamper
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 22 feb 2008 21:15
Rijdt met: een zwarten

Bericht door stamper »

den wakkere bakker gits schreef:Vorig jaar solo dit TT ken gereden en kom terug.
De organisatie is wel snor vond ik toen al dus dit jaar opnieuw vlammer vlam :wink:
Quote vorig jaar!
den wakkere bakker gits schreef:
stamper schreef:
den wakkere bakker gits schreef:ik heb om u in tenue m'n kop eens buiten gestoken en direct terug naar binnen. Had geen goesting om in de modder te ploeteren :-?

Kutzomer :evil:
mietje :wink:
:lol:
Gebruikersavatar
Baeske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 05 okt 2006 20:55
Rijdt met: nen Specialen

Bericht door Baeske »

[quote="den willy"]Beste brigandbikers, klimetjes moet je hier niet verwachten. Toch niet zoals ze het parkoer nu voorstellen. De enkele klimetjes in de regio zijn, stadenberg en de keuneleute. Maar ik vrees dat ze die kant niet uitgaan. We fietsen wel door houthulstbos (al heeft dit bos ook al veel van zijn pluimen verloren door al die nieuw aangelegde padjes). Het maximum aan ofroad wordt wel aangedaan en het is een goede organisatie.

Ok, bedankt voor de informatie :wink:
Komen zeker af met een delegatie brigands, om eens de streek rond Langemark te verkennen, en met 23° 8) kan een terrasje zeker ook niet ontbreken :drunk:
Gebruikersavatar
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:06
Rijdt met: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Contacteer:

Bericht door den wakkere bakker gits »

stamper schreef:
den wakkere bakker gits schreef:Vorig jaar solo dit TT ken gereden en kom terug.
De organisatie is wel snor vond ik toen al dus dit jaar opnieuw vlammer vlam :wink:
Quote vorig jaar!
den wakkere bakker gits schreef:
stamper schreef: mietje :wink:
:lol:
A dan was het het jaar ervoor solo.
Kwist dat al nietmeer si goe gevonden. =D> :lol:
Gebruikersavatar
AMG
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: zo 20 mei 2007 19:56
Rijdt met: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Bericht door AMG »

Morgen sta ik tegen 8:30 aan de start.
Tot dan! :-D
Gebruikersavatar
swoosher
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 25 nov 2007 17:28
Rijdt met: Specialized Rockhopper comp disc ( custom)

Bericht door swoosher »

morgen nog eens toertochtje doen!
alweer te lang geleden,9u30 aan de start =P~
Gebruikersavatar
rapidvet 19
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: do 14 jun 2007 14:32
Rijdt met: specialized fke

Bericht door rapidvet 19 »

Juist terug thuis uit Sint julies. Mooie ritje gereden in eigen streek. Denk wel dat de parcoursbouwer bijna alles uit de streek gehaald heeft wat erin zit. De regen van de voorbije dagen was net genoeg om het stof te blussen. Voor mijn part tot volgend jaar en waarom niet een keer in de andere richting. =D> Heb hier en daar wel mensen zien verkeerd rijden. Bijvoorbeeld aan stenen duiker en aan poort militair domein. Daar kon misschien wel een extra pijltje handig zijn. Desalnietemin voor mij alles bon. :wink:
Gebruikersavatar
follow
Mountainbiker
Berichten: 428
Lid geworden op: zo 09 aug 2009 18:44
Rijdt met: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Bericht door follow »

inderdaad een mooi ritje ginder in Langemark !
één punt dat jammer is dat de tombala nog nie getrokken was tegen 11u30 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wij zijn nie meer gebleven want de vrouwen willen ook een beetje van een zondag hebben !
Gebruikersavatar
bushrider
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: vr 20 feb 2009 22:18
Rijdt met: Bulls copp3V; Cube AMS PRO R1

Bericht door bushrider »

Goed gedaan mannen
We zijn met een groepje Grysperre's gestart , en we hebben het ons geen seconde beklaagd =D> =D>
tot volgend jaar [-o< [-o<
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Bericht door jägermeister »

Na Ichtegem van gisteren (met lichte stijve poten) gestart voor de 45km. Een mooie tt met leuke single tracks en pittige off-road stroken =D> . de bevoorraadingen waren perfect al kwamen ze een beetje vlug op elkaar (8km tussen 1 en 2de). Moe maar voldaan aangekomen met een avs van 25.1km/h, de warme douche en de stuutjes hebben deugt gedaan.

Proficiat aan de organisatie =D> =D> =D> en deze staat al genoteerd in mijn agenda voor volgend jaar.
Gebruikersavatar
Spark
Mountainbiker
Berichten: 745
Lid geworden op: vr 26 aug 2005 21:34
Rijdt met: Specialized Epic Comp Carbon 2012 26"
Contacteer:

Bericht door Spark »

Mooi ritje, heb me héél goe geamuseerd samen met de andere grysperres.
Plaats reactie